Kuinka tapasit miehesi?

thihihiiiii[:D][:D] niin Laura samoilla linjoilla, tatuoinnit on vielä piste iin päälle[;)]
 
hihih, mä en taas ollenkaan tykkää kaljuista miehistä[:D][:D] mä meinasin exänki aikaan saada sydärin ko se tuli kotiin ja oli kännipäissään vetässy kaljuks. mut ehkä se oli sellain munapää muutenki joille ei kalju todellakaa sovi[:D] 
 
yhdyn edellisiin [8D] Kyl se kalju pitää olla ja pilkettä silmäkulmas. [;)]
 
Kiva kyl lueskella ja hymyillä toisten onnelle [:)] Kun muistelee sitä omaa iltaa nii menee ihan väreet selkää pitkin, ja aika usein me muistellaaan yhessäkin sitä iltaa.
Mulla oli yks kaveri siihen aikaa joka oli ihan hulluna armeijapoikiin ja mä en tajunnu mitä se niissä näki, kaikki saman näkösiä, samanlaiset vetimet ja tukat. Plaaplaa. No sit kun olin mieheni tavannu baarissa ja se tuli heti seuraavana päivänä mun luo käymään ja ihmettelin että eikö se ny koskaaan lähe täältä pois!! [:D] nii paljastu että se on armeijassa ja menee suoraan mun luota sinne. Ja kuinka monesti kattelin parvekkeelta kun se saapasteli armeijavehkeet päällä mun luo iltalomille ja [;)][;)][;)][;)][;)]
Nykyään kun katon mun miestä armeijavehkeet päällä kuvasta, nii en voi sille mitään että suupielet venyy korviin asten ja sydämenkuvia leijailee silmissä
 
Jospa meikäläinen kirjoittais meijänkin suhteen alku askeleet.

Tavattiin siis työpaikalla. iiro oli armeijassa silloin kun minä menin kyseiseen työpaikkaan. Ihmettelin aina, että kenestä Iirosta kaikki puhuvat. En siis tuntenut enkä ikinä nähnytkään koko miestä. Iiro oli päässyt armeijasta ja palasi työhönsä. Hän tuli hakemaan työvuoro listoja ja olin silloin vuorossa. Pesin siinä käsiä, kun mies tuli esittelemään itsensä. Joo parin päivän päästä olimme samaa aikaan vuorossa. Mies jutteli minulle jatkuvasti ja ehkäpä vähän flirttailikin (ainakin omasta mielestä) Kun pääsin kotiin niin kännykkään alkoi sadella viestejä. En ollut edes antanut numeroani, mutta mies sanoi kattoneensa sen "pomon" puhelimesta. Siitä sitten alkoi tekstari kierre... Hän pyysi minua lenkille yksipäivä. Laitoin itse aivan vimpan päälle. :D Rämmimme jossain ihme metsäpoluilla ja sanoin, että minua on aina pelottanut tietty metsä. Hän sitten otti kädestä kiinni ja sanoi ettei enään tarvitse pelätä. Lenkin melkein päätyttyä hän kaappasi minut syliini ja suuteli minua. Olimme etsimässä yhden kaverin kanssa kimppakämppää. Mies sitten heitti, että hänen vuokrasopimuksensa päättyy kohta joten voisi muuttaa meidän kanssa. Saimme 4h+k kaikilla siis omat huoneet. Lähdin perheeni kanssa Leville heti muuton jälkeen. Ja mies viestitteli jatkuvasti ikäväänsä jne. takas palattuani aloimme seurustelemaan. En muuten nukkunut kertaakaan omass huoneessa yksin :D 7kk päästä muutimme kahdestaan ja Lucacin ilmoitti silloin tulostaan. Ja nyt ostettiin pma kämppä, kaksi synttärilahjaksi saatua kissaa ja Luca tietty. Kohta 2 vuotta seukattu ja kihloihin menossa.

Joo ja töissä oltiin lyöty vetoa ettei me kauaan seurusteltais. Jokaisen veikkaukset ovat jo mennee pieleen. Tyhmää kyllä tuollainen vedonlyönti.
 
Meillä kans miehen isän naisystävä oli sitä mieltä ettei meidän suhde tuu kestämään [:'(][:@]
Tapasin tän naisen ekaa kertaa kun olin miehen luokse muuttamassa, tulivat tuomaan meille sohvaa. Jäin hänen kanssaan kahdestaan kun mies lähti isänsä kanssa sitä sohvaa autolta raahaamaan. Menin siihen sitten esittelemään itteäni "Moi, mä oon Mari.." seisoin siinä hölmönä käsi ojossa kun tää vaan kattoo mua päästä varpaisiin "Joo, kauan ootte ollu yhdessä??" Minä siinä ihan ihmeissäni, edelleen käsi ojossa "Öö, jotain 3kk.." "Joo, ei toi teiän juttu tuu toimimaan.." Kääns mulle selän ja alko tutkii meidän kämppää. Olin niin ihmeissäni etten osannu sanoo mitään, tuijotin vaan suu auki [8|] 
Sitten vasta myöhemmin kun olivat jo häippässeet niin alko vihastuttaa että mitä v***ua [:@] Ei edes tunne mua ja alkaa heti arvostelee ja kettuilee, mieskin sanoi ettei sitä kannata kuunnella, antaa mennä vaan toisesta korvasta ulos.. No joo, tuo rouva ei ole meille kovin tervetullut, ja onneksi miehen isäkin sen ymmärtää ja hyvin harvoin tulevat yhdessä käymään, yleensä tulee yksin.
 
Nää kaikkien tarinat on niin ihania [:)] Lauralla ainakin noi miehensä lähettämät tekstiviestit oli niin suloisia [:D]
 
Me tavattiin myös baarissa [:D]

Mulla oli puol vuotta aiemmin päättyny pitkä 6 vuoden suhde. Lähdin kaverin kanssa ulos maaliskuussa 2005, sen kummemmin laittautumatta, kun piti vaan yhdellä käydä. Oltiin sovittu, että mennään Rossoon, mut sit jostain syystä sanoin et mennäänkin tohon lähikuppilaan. Siellä ehdittiin ottaa ekat juomat ja mentiin pöytään kun tiskiltä käveli 2 kaverusta viereiseen pöytään. Pojat siinä hetken istu kun toinen mies sanoi mun tulevalle miehelle et tossahan on kivan näköisiä tyttöjä, mennään juttelemaan. Meillä kaverin kanssa on sama etunimi ja esittäydyttiin siinä sitten puolin ja toisin, sama nimi toi esittäytymishetkellä hupia tilanteeseen. Mun mies alko sit enemmän jutella mulle, kai sitä tuli itekin flirttailtua, ja koko ilta vietettiin yhdessä. Hassua oli kun yhdessä käytiin juomat tiskiltä hakemassa niin huomasin hänen ajokortistaan, että hän oli syntyny samana päivänä kun äitini [:D] Kaverini lähti jo aiemmin nukkumaan ja mä päädyin sit miehen luo yöksi ( nukkumaan [:D]).

Aamulla mies saattoi mut herrasmiehenä juna-asemalle, ja siinä just ennen junan tuloa vaihdettiin numeroita. Suudeltiin siinä asemalla hyvästiksi ja hyppäsin junaan. 40 minuutin kuluttua tuli mieheltä viesti " Olit kyllä aivan ihana tyttö. Millon tavataan seuraavan kerran?" (Mulla on toi viesti vieläkin puhelimessa!!!) Vastasin siihen et tänään? Ja siitä se lähti [:D]

Myöhemmin juteltiin siitä tapaamisillasta, ja mieheni kertoi ettei heidänkään kaverin kanssa ollu tarkoitus tulla siihen baariin missä tavattiin vaan mennä ihan toisaalle. Sit vaan jostain syystä mieheni oli sanonu et mennäänkin tohon kuppilaan jossa sit tavattiin!! Ihan selkeesti kohtaloa [:D][:D]

Me edettiin tosi nopeesti suhteessa, ei ollu tarvetta aikailla. Miehelläkin oli noin puoli vuotta aiemmin päättyny melkein 6 vuoden suhde ja oltiin molemmat varmoja kuuluvamme yhteen, joten toukokuussa 2005 mies muutti mun luo. Elokuussa 2005 mentiin kihloihin ja syyskuussa 2005 ostettiin eka oma asunto. Naimisiin mentiin 08.07.06 [:D] Siitä asti odoteltiin perheenlisäystä [:-] Poika ilmoitti tulostaan 26.9.09 [:)]
 
Ihana lukee näitä!

Pitäs varmaan itsekkin kirjottaa tänne jotain... Toi meidän alku ei vain ollut mikään "ruusuinen". Monen moista vääntöä... [:D]
 
iiihania tarinoita. ja aika monella ollut kaukosuhde.

täällä on tarina joka on kuin elokuvista. kai..

kesäinen ilta. juuri juhannuksen jälkeen. olin eronnut vajaa vuosi sitten 4v kestäneestä suhteestä  ja  olin heilastellut kesän erästä miestä josta en sitten kuitenkaan tuntenut että hän olisi se kenen kanssa tahdon elämäni viettää. halusin avautua hyvälle ystävälleni tapauksesta ja kertoa että mää
taidan olla sinkkuna mielummin.. ;) elikkäs luvassa oli miesten haukkumis tyttäjen ilta... :D
sovittiin ystäväni kanssa että mennään syömään oulussa torirantaan. ei oltu nähty aikoihin. kotona valmistautuessani iltaan olin kummallisesti kuin tulisilla kivillä. yleensä en laittaudu pelkkään ruokaravintolaan menoa varten niin kuin tuona iltana. olin ihan varma että jotain tapahtuu.
toissaalla mies hyppää prätkän selkään selvittääkseen ajatuksiaan silloisesta tyttöystävästään.. suuntana siis pohjonen ja sieltä norja. mies pysähtyy ouluun. ilma on vähän kenho eikä halua jäädä leirintä alueelle pyörimään vaan lähtee syömään.
mies istuu toisella puolella ravintolaa ja me toisella puolella. ravintolassa saa vain polttaa toisella puolella ja syötyämme siirrymme sinne. jossa huomaan että tuossa pöydässä on aito prätkäkulkuri. tämä kulkuri pyytää meidät istumaan päytäänsä kun huomaa
että pöydässämme syö ravintola tarjoilija-tuttuni ja minä poltan tupakkaa..
luulin siis oikeesti että tyyppi haluaa jutella meidän kaa oikeesti.. ;) halusikin vaan että toinen saa syödä ilman tupakan savua.. :D
istuttuani pöytään tajuan että tuolla kulkurilla on iiiihanat silmät.. ja kalju.. :)
pari tuntia siinä jutellessa totean että tietenki mun säkällä tää ihana kulkuri asuu jossain huitsin kuikassa. vaihdettiin kuitenki numeroita ja mainostin että jos sillä on aamusta nälkä tarjoo safkat työpaikassani.
kotona mietin koko yön tuota kulkuria. töissä ilokseni puhelin soi ja kulkuri ilmoitti että voisi tulla syömään jos tarjous vielä voimassa. ruokin töissäni tämän prätkä kulkurin ja oon ihan pilvissä. heitän että voin kyllä esitellä oulua enempikin jos ää vielä ouluun. mies pohtii hetken että mä olin kyllä norjaan menossa mutta mikäs siinä. neuvon mukavamman kesähotellin kuin se leirintäalue missä paleli edellisyön..
tää kulkuri vietti oulussa kolme päivää. kävi mutkan kotopuolessa ja tuli viikonlopuksi takaisin ouluun.kunnes mies taas lähti käymään kotonaan.minä en vielä silloin tiennyt sitä että mies tuntisi samanlailla kun minä. olin ihan varma että tämä mies on se kenet haluan ja kenen kanssa elämäni jakaa. seuraavat päivät oli tosi "tuskaa" kun luulin etten enää ikinä näe tuota komeaa ihanaa prätkäkulkuria, hänhän seurusteli omalla tahollaan. päätin lähteä ruisrokkiin selvittämään päätäni ja ilokseni tämä prätkämies tulikin sinne ja sanoi olevansa vain minun.. :)  siitä alkoi meidän rakkaus. kolme kuukautta ravattiin tätä 600km väliä kunnes
mieheni muutti tavaransa ouluun luokseni ja yhteiselämä alkoi... :) 
5 vuotta ja 5kk ollaan nyt oltu yhdessä.
viivin laskettuaika oli meidän 5v tapaamispäivänä. mutta neiti päättikin tulla 2vko sen jälkeen.
 
Takaisin
Top