Kuinka monta testiä teit?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kulutitko monta testiä uskoaksesi että olet raskaana tai luottaaksesi että raskaus jatkuu? Tai tuliko ensin negaa/haamua ja piti uusia? Vai riittikö yksi testi?

Itse taisin tehdä kaksi testiä plussakierrosta. Olin reissussa silloin kun menkkojen olisi kuulunut alkaa enkä uskonut lainkaan että voisin olla raskaana niin testi tuli tehtyä sen verran myöhään, että viiva oli tosi selkeä. Muistaakseni tein sitten vielä digin lisäksi.
 
Esikoisesta mä plussasin vasta rv 6+, ja tein samana iltana vielä toisen testin kun en meinannu uskoa todeksi. Kuopuksesta plussasin samana päivänä kuin menkkojen olis pitäny alkaa, ja yks testi riitti kun tiesin jo ennen testin tekoa että raskaana ollaan. :)
 
...Kehtaanko edes sanoa. :oops::grin

Mä tein 2 pakettia rfsu:n halpoja liuskatestejä (niitä missä on 8 kpl paketissa) kun seurailin plussaviivan vahvistumista aina aamuisin. Ja lisäksi tein 2 clearbluen viikkodigiä (halusin nähdä kun viikot vaihtuu). Varhaisultran jälkeen uskoin, että masussa todella on joku ja lakkasin testailemasta.

Eli yhteensä 18 testiä!!!:smiley-angelic006
 
Mää tein yhden clearblue testin viikolla 4+2 ja uskoin siihen :D sillonku oireet tuntunu vähenevän niin tehnyt kyl mieli tehdä uusia mutta malttanu mieleni kun mitään vuotoja ei ole ollut :)
 
Esikoisesta tein kolme testiä, ekaa haamua en meinannut uskoa todeksi muuten millään :grin Tästä toisesta olen myös tehnyt kolme raskaustestiä + yks jo valmiiksi rikki ollut ja siksi epäonnistunut testi ja yksi uteliaisuuttaan tehty ovulaatiotesti, johon piirtyi todella räikeä viiva :grin
 
Liian monta. :laughing002 on vaan niin uskomatonta nähdä kuinka ne kaksi viivaa piirtyy siihen tikkuun :Heartred tekis mieli tilata vielä yksi testi, vaikka oon jo 24 viikolla raskaana ja neljättä kertaa, mutta kun en todnäk tule muuten enää ikinä tekemään positiivista testiä, nyyh. :smiley-ashamed008
 
Onhan noita testejä tullut tehtyä... aika monta :hilarious:
Aikaisilla dpoilla jo ekat, sitten joka toinen päivä tai harvemmin. Plussa tuli dpo15 (su), olin kyllä epäillyt raskauden olevan aluillaan vaikka plussaa edeltäneenä perjantaina oli vielä selkeä nega.
Yksi digi dpo16 (antoi viikkoja 1-2, joka täsmää omiin laskelmiin) ja ihan kiinatestejä. Sekä nyt tainnut mennä plussan varmistamiseksi 2x2 pc-liuskoja (eka plussa kiinatestillä ja varmistus samana päivänä pc-liuskalla), kun on ollut pientä tuhruttelua ja pelko ettei raskaus etene.
Varmasti vielä tulee testailtua oman mielenrauhan takia, pahimpina pelkohetkinä, ainakin varhaisultraan saakka :shy:
 
Oisko ehkä 5 kpl tullut tehtyä. Tein ekan testin dpo 18 siksi, että saisin menkat alkamaan. Jännitin aina ilmeisesti liikaa, joten kierto alkoi pikku hiljaa venyä. Sitten keksin, että negan näkeminen saa hanat auki. Kerran siellä olikin haalea viiva. Sitten seuraavina päivinä seurasin viivan vahvistumista ja lopuksi digi 1-2 vkoa. Ei siis ollut vielä mitään oireita tai muuta.
 
Liian monta! :laughing002 Mulla tosiaan oli (ja on siis vieläkin) kaapissa läjä Ebaysta tilattuja ovulaatio-ja raskaustestejä joilla nyt olen vähintään se joka toinen päivä testaillut, kun on kerta ollut testejä mitä käyttää. Kiva on ollut seurata viivan vahvistumista, jotenkin se on itseäänkin rauhoittanut :)

Raskaustestiliuskoja multa löytyi tosiaan alkuvuodesta noin 100kpl kun mun eräs eBay tilaus tuli kahteen kertaan, toisen erän sain siis ilmaiseksi :grin
 
Panostin ja ostin viikkonäytöllisen testin (tulen hulluksi viivoja tihrustaessa enkä halunnut jättää tulkinnanvaraa). Siihen sitten pärähti "raskaana 2-3 viikkoa" ja kyllä mä sen kerrasta uskoin. :happy119
 
Molemmista raskauksista yksi viikollinen digitesti on riittänyt - miksi jäädä arvailemaan?
 
Pojasta tein aikanaan yhen, oli selkee plussa. Likasta 2 ku oli haamuja. Tästä tein 3 ja kaikki haamuja.
 
Yhden vain, oli niin selkeä plussa. Tätä ennen olen elämäni aikana tehnyt vain 3 raskaustestiä jos kuukautiset ovat olleet todella myöhässä tai jääneet tulematta (syy aina ollut joku muu kuin raskaus).
 
Esikoisen kohdalla riitti yksi testi ja oli varma olo siitä. Mutta tämän toisen kohalla tein kolme ja vieläkään ei oikein meinaa uskoa todeksi. Tällä viikolla onneksi on eka ultra et näkee onko pikkuinen siellä, saa mamma mielenrauhan. Uskon et sitten loppuu tää pieni stressaaminen tästä.
 
Tässä yrityskierrossa olen ajatellut testata 8-9 liuskaa, ellei sitten plussa näy ennen virallista testipäivää. Lapsettomuushoidoissa näitä yrityskiertoja on sen verran harvoin, että niistä vähistäkin pitää ottaa ilo irti. :grin
 
Mulla on niin epämääräiset kierrot ollut aina, et ei koskaan ollut oikeen käryä mitkä dpo:t, mutta ekan testin kuin tein tuli semmonen slekeähkö haamu tai haalea plussa. Sit tein toisen haalean plussan ja kolmas sit olikin jo niin selkeä plussa etten sit enempää enää tehnyt.

Hauskin ero varmaan tässä plussa kierroksessa oli, että ei ollut mitään oireita tai fiiliksiä siitä että olisi raskaana - monesta plussaamattomasta kierrosta kyllä ollut vaikka mitä fiilistä ja oiretta. En ees halua tietää kuin monta nega testiä oon ehtinyt tekeen :rolleyes:
 
Takaisin
Top