Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Minä olin foorumilla aktiivisena jo esikoisen raskausaikana. Reilun vuoden tauon jälkeen palasin alkusyksystä kun alettiin haaveilemaan pikkusisaruksesta. Alunperin löysin foorumille apin kautta 😊
 
Löysin foorumin googlaillessani erilaisia raskauteen liittyviä asioita - ja vau.fin artikkeleita tuli vastaan paljon. Sitä kautta eksyin tänne!
 
Taisin kuukkeloida tyyliin "toukokuiset 2023" ja sieltä tämä tuli vastaan 😂 mulla oli tänne myös jo rekisteröityminen, en olis muistanu 🥴
 
Oon ollut täällä 2013 ekan kerran, kun ihan ekaa alettiin tekemään. Valitettavasti meni tosiaan kesken.
 
2016 toista odottessa aloin taustalla lueskelemaan oman lasketun ajan ryhmää, googlehaulla taisin myös päätyä tähän.
Neljättä lasta lasta toivoessa 2020 (ensin kkm), yrittäessä ja odottaessa aloin kirjoittelemaan ja sille tielle jäänyt.
 
Esikoisen yritys venähti 8 kuukauteen ja sinä aikana etsin itselleni vertaistukea ja päädyin foorumin kuumeilijoihin, josta sitten lopulta lukakuisiin 2021 ja sillä tiellä edelleen. Lokakuisten ryhmä edelleen tosi aktiivinen, joten saapa nähdä kuinka sekaisin näiden kahden ryhmän välillä näillä mamma-aivoilla vielä menee...
 
Löysin foorumin googlaillessani erilaisia raskauteen liittyviä asioita - ja vau.fin artikkeleita tuli vastaan paljon. Sitä kautta eksyin tänne!
Sama. Mitä tahansa googlasi niin vau.fi sivustolta tuntui aina löytyvän vastaus 😄 sitten kyti ajatus foorumille liittymisestä, kun en vielä ole kellekään raskaudesta kertonut ja johonkin piti päästä höpisemään 😊
 
Sama. Mitä tahansa googlasi niin vau.fi sivustolta tuntui aina löytyvän vastaus 😄 sitten kyti ajatus foorumille liittymisestä, kun en vielä ole kellekään raskaudesta kertonut ja johonkin piti päästä höpisemään 😊
Veit sanat suustani! 😁 Näin kävi myös itselle.
Sitten kun olin täällä, aloin myös etsimään muita asiaanliittyviä keskusteluja missä jutella. Vertaistuen tarve on suuri.
 
Hei!

Toivottavasti nyt löysin oikeaan paikkaan kun eka kirjoittelin 2022 toukokuisiin. Olen vähän hukassa täällä foorumilla 😅 Eli minulla olisi laskettu aika 30.5.2023 ja kolmatta odotan, plussa oli pienoinen ylläri, mutta ihan iloinen semmoinen 😊
 
Hei!

Toivottavasti nyt löysin oikeaan paikkaan kun eka kirjoittelin 2022 toukokuisiin. Olen vähän hukassa täällä foorumilla 😅 Eli minulla olisi laskettu aika 30.5.2023 ja kolmatta odotan, plussa oli pienoinen ylläri, mutta ihan iloinen semmoinen 😊
Tervetuloa mukaan! :)
 
Löysin foorumille joskus 2018, kun etsin vertaistukea lapsettomuusasiassa. En silloin vielä uskaltanut liittyä nimimerkillä, mutta todella paljon olen löytänyt foorumin kautta apua erinäisissä asioissa. :smiling-eyes:
 
Löysin foorumille etsiessäni aktiivisempaa toukokuisten ryhmää. Olen jo facebook ryhmissä mutta kaikki lisätuki on tarpeen. :)
 
Esikoisen kohdalla löysin keskusteluryhmiin vasta vauvavuoden aikana googlatessa lokakuiset 2019. Nyt menossa mukana vähän aiemmin 😊
 
Takaisin
Top