Kuinka kauan yrititte esikoista ennen kuin tärppäsi?

Pillerit lopetin 10/2011 ja plussa saatiin lopulta metformiinin ja clomifenien avulla 12/2013. Eli 2v2kk meni. Se päättyi kohtukuolemaan rv29.
Seuraavaan plussaan meni 9kk eli 3/2015 tuli kaksi viivaa testiin ja tämä saatiin syliin saakka.
 
Mä tulin heti seuraavalla kierrolla raskaaksi, kun olin pillerit lopettanut. Eli viiminen laatta loppus 4/16 ja positiivisen tein 5/16. Takana n. 8 vuoden pillereiden syönti. Joku on joskus sanonu et ei sais heti pillereiden lopettamisen myötä edes yrittää raskautta. Voi kuulemma vaikuttaa istukan kuntoon yms.. Mut meil ei oo ainakaan sanottu ultrissa mitään huonoa istukasta. Kai ne sit synnytyksessä ku istukks tulee ulos ni huomaavat jos siinä on ollu jtn? Napanuoraa ultrassa kehuivat et on todella paksu. :)

Täysin urbaani legenda tuo että pillerit istukan kuntoon vaikuttaisi. Rauhassa vaan :wink
 
Me ei ehditty edes yrittämään. Puhetta oli, että haluan vauvan. Ehkäisy jätettiin pois, mutta mies ei uskaltanut joka kerta edes tulla sisään, joten en edes kuvitellut, että olisin raskaana. Mieheni oli mun eka raskaustesti joka sano yks kaks, että oot raskaana :) Mutta raskauduin heti, kun lopetin pillerit. :) Kakkosen kohdalla ei ollut niin helppoa.. Keskenmenoja kaksi.
 
13. kierrosta vihdoin tärppäsi. Oltiin juuri aloittelemassa lapsettomuustutkimuksia, ehkä se jotenkin poisti stressiä ja onnisti? :)
 
Poistatin ehkäisykapselin 28.10.2016. Plussasin kolme päivää sitten, laskurin mukaan meillä LA 28.10.2017. Kolmet menkat ehti siis tossa välissä tulla. :)
 
Mä jätin pillerit huhtikuussa 2016 ja vauvaa alettiin yrittämään heinäkuun tienoilla, siihen asti siis kumilla mentiin. 17.2 plussasin eli n. 8kk yritettiin. :)
 
Jätin pillerit syksyllä 2015, joulun tienoilla tulin raskaaksi joka päätyi kuitenkin keskenmenoon n.viikolla 6-8. Siitä pidettiin taukoa toukokuuhun -16 jolloin yritys jatkui. Raskauduin uudestaan mutta päätyi taas keskenmenoon samaisilla viikoilla kuin aiemmin. Heinäkuun keskenmenon jälkeen raskaduin heti ilman yhtiäkään kuukautisia, vähän niinkuin vahingossa ja nyt odotellaan pojan syntyvän toukokuun 3pv![emoji4][emoji7][emoji173]
 
Tulin raskaaksi kolmannella yrityskerralla:) Aloitimme yrityksen lokakuussa 2016 ja joulukuun lopussa 29.12.2016 jo plussasin.
Tällä hetkellä menossa raskausviikko 14 :Heartred
Laskettu aika on 9.9.2017
 
Yk5 tärppäsi Esikoisesta. Ikää oli mulla 34v ja miehellä 39v. Kakkosesta tärppäsi yk3 mun ollessa 37v ja miehen 42v. Odotan kakkosta nyt.
 
Lapsettomuushoidoista raskaus esikoisen yrityskertoja 22.Päättyi esikoisen raskaus kohtukuolemaan.Nyt yritetään toista nyt vasta menossa eka yrityskierto.Huuhtikuussa uudestaan lapsettomuushoitohin jos ei ole tärppiä ennen sitä.
 
Kolmesta ekasta lapsesta ensiyrittämällä 18,20 ja 27vee. Neljäs sitten puski pillereiden läpi kolmannessa kierrossa vaik ikää 39.
 
Esikoinen ilmoitti tulostaa toisella kierrolla pillereiden lopetuksen jälkeen. Seuraava raskaus alkoi vaikka pillereitä söin, mutta päättyikin sitten keskenmenoon jonka jälkeen ei pillereitä enää aloitettu ja nyt toisesta kierrosta plussasin :)
 
Toisesta kierrosta tärppäs. Odotin kyllä silloin pitempää yritys aikaa kun just lopetin pillerit ja kerkesin kuitenkin 10 vuotta niitä käyttään. Mä olin 26v ja mies 27v.
 
Meillä meni 5 ja puoli vuotta esikoisen raskauteen ja nyt ollaan pikkukakkosta toivottu esikon syntymästä ja kohta vietetään 2v syntymäpäiviä eikä oo kuulunu eikä näkyny
 
Pillerit lopetin elokuun lopussa 2016 ja meillä tärppäsi maaliskuussa 2017 :) ikää mulla 29 ja miehellä 35
 
Mä söin e-pillereitä 10 vuotta, ja niiden lopetuksen jälkeen tärppäsi viidennestä kierrosta. Tämä tosin suureksi suruksi päättyi juuri keskenmenoon, ja nyt pitää toipua siitä ennen kuin voi taas alkaa yrittämään. Mulla ikää 28v ja miehellä 30v.
 
Ekalla yrityksellä tärppäsi ja siitä kyllä niin onnellisia (: Ikää 22 ja miehellä 23.
 
Takaisin
Top