Kuinka kauan yrititte esikoista ennen kuin tärppäsi?

Nexplanon kapseli poistettiin viimevuoden syyskuussa ja n viikko siitä olin raskaana. Poju nyt 4kk :Heartred
 
Me alotettiin yritys helmikuussa, mutta kiertoa ei näkynyt, marssin lääkäriin maaliskuussa ja sain terolutit, joilla mentiin 3 kiertoa, kunnes heinäkuussa tärppäsi. Taitaa tehdä juuri sen puoli vuotta yritystä. Minä olen 33v ja mies täytti 35v.
 
Meillä oli yritystä 5vuotta...yhessä inseminaatiossaki käytiin,se oli jotenki liian raskasta kaiken sen muun oottelun ja yrittelyn lisäksi että luovutin kokonaan. Hups vain yhtäkkiä menkat jäi pois. Meijän pienen IHMEEN pitäisi maaliskuussa syntyä:Heartred
 
Meillä yritystä 10kk, kahdeksannesta kierrosta tärppäsi. Mulla kierto noin 35pv, muutamien päivien heitolla suuntaan tai toiseen. Meinasi pari kk ennen tärppäämistä jo kovin masentaa kun ei millään raskautunut, sitten vähän rentouduin, en testannut enää turhaan, opin tuntemaan ovulaatio ja aloitin foolihappolisän. Nyt rv 6+5, eilen ultrassa näkyi kaiken olevan mallikkaasti ja hyvä syke kuului :) Minä raskautuessani 30, mies 36. Molemmat terveitä, hyväkuntoisia, ei alkoholin tai tupakan käyttöä. Mulla lievää ylipainoa, ennen raskautumista pudotin 12 kiloa. En raskautuakseni mutta saattoi varmaan auttaa asiaa.
 
Eka tärppi kävi toisesta kierrosta ehkäisyn jälkeen mutta päätty keskenmenoon, sitten kesti pitkän vuoden(tiedän, monella kauemminkin, mutta vuosi oli jotain ihan kamalaa ikinä ollut niin iloton elämää kohtaan) ennenkun uusi plussa tuli ja nyt ollaan rv22+0. Vieläkään ei uskalla nauttia vaikka tuntee liikkeetkin, pelko vaan päällimmäisenä että jos jotain tulee sattumaan.
 
Viime vuonna Heinäkuussa yritettiin ekan kerran, Syyskuussa neiti sai alkunsa.
Mulla aina ollut ihan hirveä vauvakuume, oon varmaan jo lapsena tiennyt haluavani vauvoja Siinäpä sitten tosi musertava tuijottaa yhtä viivaa testissä kun halusi tosissaan tulla raskaaksi. Pahemmaksi olon teki miehen äitipuoli joka oikein painotti miehen siskopuolen rippijuhlissa kuinka hänen (edellisestä liitosta olevan) pojan tytär on niin ihana ja "mee nyt vähän sedän syliin" eli mun miehen syliin joka käytännössä ei tälle lapselle ole setä koska tämän naisen poika ei ole miehelleni edes velipuoli.
Heti kun päästiin kotia menin makkariin itkemään samana aamuna tulleen negatiivisen vuoksi.
 
Syyskuusta 2013 asti ollaan yritetty/toivottu lasta, 3vuotta siihen meni että sain plussan raskaustestiin. 3 inseminaatiota takana päin, joista negat. Eka ivf toi meille plussan lokakuussa. Kaksosia odotan Rv7+2 :Heartred
 
Toukokuun alkupuolella jätin pillerit pois ja syyskuussa tuli plussa :) yllättävän nopeesti, kun varauduin pidempään oottamaan
 
Takaisin
Top