Kuinka kauan yrititte ensimmäistä ja seuraavia?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kun ensimmäistä sai tehdä yli vuoden, tässä mietityttää, mahtaako toisen alulle saamisessa kestää yhtä kauan. Muistelen kuulleeni että ainakin suht usein toinen saa alkunsa helposti vaikka ensimmäisessä olisi kestänyt. Miten teillä on mennyt? Onko ensimmäistä ja toista/kolmatta/jne yritetty yhtä kauan? Vai onko ensimmäisessä kestänyt pidempään kuin nuoremmissa? Tai päinvastoin?
 
Ensimmäistä tehtiin 7 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Nyt on toista tehty ihan tosissaan jo yli vuosi ja alkaa epätoivoiselta näyttää.
 
Esikoinen tärppäsi 4 kk yrityksellä, kakkonen 13 kk yrityksellä ja kolmonen 9 kk yrityksellä jos tää nyt menee onnellisesti loppuun..:)
 
Ensimmäinen onnistunut raskaus vei 1v4kk, seuraava alkoi 6kk yrityksen jälkeen eli minun mielestäni helposti verrattuna ensimmäiseen kertaan.
 
Ensimmäinen alkoi ekasta kierrosta, toinen kolmannesta, kolmatta tekemällä tehtiin liki 1,5vuotta, neljäs ja viides tuli taas ensimmäisistä kierroista.
 
Neljä ensimmäistä ensimmäisestä kierrosta ja viides toisesta kierrosta, tosin ajoitukset oli ekassa kierrossa miehen töiden takia vähän pielessä.
 
Ekaa yritettiin kaks vuotta, ennen kun tärppäs, mut toinen lähtikin matkaan yk1, vaikka luulin et myöhästyttiin pahasti oviksesta, mut ei se sit ollutkaan ollut, kun olikin sitten oletettavasti ollut vasta noin viikon päästä..
 
Eka tärppäs heti ilman yritystä. Tokaa sitten yli vuosi meni kahden kkm jälkeen ja tääkää oo helppo. Nimim. Sairaalassa vuoteenomana 28+3....:shifty:
 
Esikoisen odotus alkoi ennenkuin olin lopettanut ehkäisyn, ja toisen kohdalla tärppäsi n. Puoli vuotta siitä kun ehkäisy oli jätetty pois.
 
Esikoinen tärppäsi viidennestä kierrosta, nyt on toista yritetty kolme kiertoa.
 
Ensimmäinen 3,5 vuoden ja kahden endoleikkauksen jälkeen, toinen 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Kolmaskin olisi kiva, mutta tjot on kestänyt nyt jo kaksi vuotta, joten tuskinpa enää tulee :sorry:
 
Ollaan yritetty 3kk mutta meillä meni noin puol vuotta yks raskaus kesken viikoilla 10+3. Mietityttää hirveästi että tuleekokaan sitä enää raskaaksi.
 
Kumpaakaan ei varsinaisesti yritetty, annettiin vaan lupa tulla jos tulee. Ensimmäinen tärppäs jo muutaman viikon päästä pillereiden pois jättämisestä. Tämä toka raskaus (16+1) alkoi noin 3kk synnytyksen jälkeen.
 
Meillä ekassa meni vuosi ja toisessa 4 vuotta.. Olen todennut ettei kannata yrittää, antaa vaan tulla, jos on tullakseen (helpommin sanottu kuin tehty)
 
Esikoista yritettiin puolisen vuotta ja tämä toinen tärppäsi toisesta kierrosta eli nopeasti oon tullut raskaaksi. Itselle tuntui tuo puolisen vuotta olevan tosi pitkä aika, vaikka todellisuudessa se oli tosi lyhyt aika, kun tiedän monia ketkä ovat yrittäneet useamman vuoden lasta. Noissa vauvakuumeilu ja yritys asioissa oon ainakin itse ollut tosi malttamaton, että ihan melkein jopa hävettää myöntää näin jälkikäteen koko asiaa..
 
Kapselin poistosta 2kk päästä about tapahtu hedelmöittyminen eli 2,5kk poistosta positiivinen testitulos. Ensimmäinen siis kyseessä ja hän syntyi huhtikuussa. Toista ei ihan vielä aleta yrittään.
 
Ensimmäinen vähän niinkuin tuli... :D Toista sitten tehtiinkin ja useampi keskenmeno ehti olla välissä. Olisikohan noin vuosi aloituksesta kun mukaan tarttui pysyvä plussa. Nyt tämä mahdollisesti viimeinen raskauteni alkoi puoli vahingossa.
 
Takaisin
Top