Kotikonsteja alkion kiinnittymiseen

Deb

Päivystävä dosentti
Lokamammat 2018
Joulukuiset 2023
Listataanpas tänne poppaskonsteja alkion kiinnittymiseen, varsinkin meille hyviä joilla on noita kemiallisia ollut!

Ite oon kuullu että pari palaa tummaa suklaata päivässä vauhdittais kohdun verenkiertoo, ja vastaavasti lasi punkkua (tosin toiset sanoo että alkoholiton linja ehdottomasti, kumpaa nyt uskoisi). Ja greippimehu..?

Ja tietenkin pitäs piinailu lopettaa loppukierrosta (hahah, tosi helppoo) ja ottaa rennosti.
 
Mulla oli yksi kemiallinen takana ja sen jälkeen join puoli annosta punaviiniä iltaisin luteaalivaiheessa. Tiukasti silloin alkio tarttui kiinni. Nyt on menossa rv 24+2. :)
 
Pitääpä ostaa punkkupullo! Tänään dpo-1 :p

Ja onnea raskauteen!
 
Vehnänalkioöljy pitäisi tehdä hyvää kohdun limakalvoille. Paljon oon siitä positiivista lukenut ja kuullut. Viime kierrossa oli ekaa kertaa käytössä ja kiinnittymisyritys, josko nyt toisessa kierrossa kiinnittyisi kunnolla :)
 
Minäkin olen punkun ja greippimehun vaikutuksista kuullut. Punkusta en vain tykkää niin on jäänyt testaamatta. Greippimehua yritin juoda kun yritin esikoista. Jos oikein muistan, sen pitäisi parantaa limakalvoa. Itse en huomannut mitään eroa tavalliseen eikä sitä tärppiäkään tullut mehua litkiessä. Tärppi tuli kun olin lopettanut mehun juonnin ja luovuttanut yrityksen suhteen (ajatuksella, kun seuraavat kuukautiset tulee hakeudutaan lapsettomuus tutkimuksiin).
 
Jalat pitää lämpimänä ovulaation jälkeen loppukierroksi, vältellen liikaa kylmiä juomia ja ruokia. Lämmin kohtu kutsuu :)
 
En oo ihan varma mikä näistä oli lopulta se joka tän tärpin teki, kun mulla oli käytössä tässä "viimeisessä" kierrossa ALL IN!
Join greippimehua lasillisen päivässä ja otin yhden foolihappotabletin, tutkin millon limat on hedelmällisiä sekä tikutin ovistesteillä. Seksiä oli 2 päivää ennen ovista, ovispäivänä ja päivä oviksen jälkeen. Seksin jälkeen jäin sängylle makaamaan muutamaksi kymmeneksi minuutiksi. Oviksen jälkeisinä päivinä join runsaasti vettä ja söin yhden mama-vitamiinin kerran päivässä, liikuin ja keksin tekemistä, että pysyin hyväntuulisena ja liikkumisesta verenkierto voimistui ja stressi pysyi poissa. Suosittelen myös ihan vaan rentoutumaan
rv. 24+4 meneillään :Heartpink ja rakkaudella tehty tyttö on tulossa:Heartpink
Tsemppiä vauvantekohommiin!
 
Minulla akupunktio alkionsiirtoa 25min ennen ja taas 25min siirron jälkeen. Vaikea sanoa oliko sillä vaikutusta mutta johti ainakin raskauteen...
 
Tärppikierrossa oli punkku (lasillinen illassa) käytössä muutamana päivänä noin viikko oletetusta oviksesta, niin ja royal geleet oli myös tuohon kiertoon otettu käyttöön :D Oliko sitte sattumaa vai ei mutta itse ottaisin samat keinot myös toistamiseen arsenaaliin mukaan:wink
 
Dpo 2 menossa. Ilmeisesti tärkeintä on koittaa olla stressaamatta. Mietin, että voikohan tässä nyt liikkua ja heilua ihan vapaasti vai yrittää mieluummin olla enemmän rauhassa?
 
Dpo 2 menossa. Ilmeisesti tärkeintä on koittaa olla stressaamatta. Mietin, että voikohan tässä nyt liikkua ja heilua ihan vapaasti vai yrittää mieluummin olla enemmän rauhassa?
Minulle äitini antoi hyvän vinkin, kun itse mietin raskausaikana liikkumista. Vinkki oli tämä: jos alkio/sikiö ei kestä normaalia liikkumista, on siinä jotain vikaa ja se menee kesken joka tapauksessa. Ja silloin on parempi, että menee kesken aikaisemmin kuin myöhemmin. Normaali raskaus kestää normaalin liikunnan.
 
Kohdun verenkierto on tärkeää, joten lempeä liikunta on hyvästä :) Yhdyn Suskin kommenttiin. Rajua liikuntaa en itse harrastaisi, jos on ollut jossain toimenpiteessä, että olis positiivinen ja hyvä koti kiinnittyä :wink
 
Suski75 ja Katjusha, kuulostaa järkeen käyviltä vinkeiltä. Kiitos [emoji4] Käytiin miehen kanssa melkein 2 tunnin lenkillä. Teki ainakin mielelle hyvää [emoji41]
 
Oon kuullut myös sellaisesta, että session jälkeen ois hyvä nostaa jalat ylös, ettei uimarit heti tipu kyydistä. Tiedä sitten onko mitään perää. Ainakaan saman tien ei vissiin suihkuun/veskiin kannata mennä. Tuota koivet ylös taktiikkaa on nyt kokeiltu viime ja tässä kierrossa.
 
Takaisin
Top