Kotiin doppler?

Ok, jos syke näkyi pitkään niin ei kuulosta samalta kuin mulla oli. Ehkä se tosiaan näyttää sykkeen vaikkei itse sitä vielä kuuliskaan. :-) :Heartred
 
Meil taitaa olla halvin, 39,90e. Aika pitkälle meni, että sykkeet kuuli, olisko ollu jotain 12+. Toki ohjeissakin sanotaan, että kuuluu vasta tuolloin, mutta monilla laitteilla jotkut kuulleet jo tyyliin 8+ niin päädyin siihen, ettää tuo on vaan pska :grin Nyt kuuluu toki joka kerta ja ei tartte edes etsiä :) 14+5 tänään.

Ja on kyllä tarpeellinen nyt, koska maha ei näy ja liikkeet ei tunnu vielä, niin on kiva edes sykkeitä kuunnella, että tietää raskaana olevansa :grin

Nyt jos vasta doppleria hankkisin niin ostaisin kalliimman. Sellasen missä on näyttö ja missä ääni kuuluu kajarista (meillä kuulokkeet).
 
Mulla on Angelsounds JPD-100 doppler, joka maksoi n. 60€ ja oon ollut tosi tyytyväinen. Syke löytyy helposti ja on kiva katsella näytöltä sykelukemaa. Aloitin tosin doppleroinnin vasta rv 13. Mulle tää masiina on tuonut mielenrauhaa, vaikka sen hankkimista eka mietinkin pitkään.
Edelleen vaikea sanoa, kuulostaako syke enemmän laukkaavalta hevoselta vai puksuttavalta junalta. Ehkä riippuu päivästä. :)
 
Alkuun seurasin/kuuntelin tiheemmin, mut nyt parin viime viikon aikana jääny oikeestaan käyttämättä..
En tiedä mun Angelsoundin hintaa, ku siskolta sain. Luulen et aika basic/halpa malli, kun ei erikseen mitään näyttöä ja kuulokkeilla kuunnellaan..
 
Meil taitaa olla halvin, 39,90e. Aika pitkälle meni, että sykkeet kuuli, olisko ollu jotain 12+. Toki ohjeissakin sanotaan, että kuuluu vasta tuolloin, mutta monilla laitteilla jotkut kuulleet jo tyyliin 8+ niin päädyin siihen, ettää tuo on vaan pska :grin Nyt kuuluu toki joka kerta ja ei tartte edes etsiä :) 14+5 tänään.

Ja on kyllä tarpeellinen nyt, koska maha ei näy ja liikkeet ei tunnu vielä, niin on kiva edes sykkeitä kuunnella, että tietää raskaana olevansa :grin

Nyt jos vasta doppleria hankkisin niin ostaisin kalliimman. Sellasen missä on näyttö ja missä ääni kuuluu kajarista (meillä kuulokkeet).


No toi toisen olemassaolon ihastelu voisi olla se syy hankkia, nyt vain jääkaapin ovessa ihasteltavana ultrakuva, mikä muistuttelee että jotain tapahtuu koko ajan :)
 
Takaisin
Top