Kotiin doppler?

Anna#vauva

Silmät suurina ihmettelijä
Onko jollakin kotidoppler? Jos on minkä merkkinen ja oletko ollut tyytyväinen?

Esikoisen odottajat oletteko miettineet että hankkisitte sellaisen?
 
Mulla on unborn heart doppleri odottelemassa. Esikoisen aikana ei ollut mutta kahden seuraavan kanssa on ollut doppler ja oon tykänny kun saa kuunneltua ja lapset on tykännyt kuunnella kun "juna puksuttaa äitin masussa". :)

Toi unborn heart on tosi kätevä kun se yhdistetään puhelimeen niin näkee sykkeen ja pystyy tallentaa ääntä yms :)
 
Olisin halunnut hankkia sen esikoista odottaessa, mutta mies oli sitä vastaan. Oon kova huolehtimaan ja pelkäämään pahinta kaikesta. Mies oli voimakkaasti sitä mieltä, että kotidopplerin hankkiminen vaan ruokkii mun pelkoja, enkä sitten muuta tekisi kuin käyttäisin sitä. Eikä sillä ilmeisesti ole niin helppoa saada sykkeitä kuuluviin ainakaan aluksi. Pärjäsin sitten ilman, ja vaan kerran kävin avoimessa neuvolassa tsekkaamassa sydänäänet.
 
Tänään tilasin tuon Unbornheart dopplerin. Googlailinkin tietoa, kuinka aikaisin on saatu kuuluviin. Haluaisin jotain varmistusta alkion sykkeestä varhaisultran ja NT-ultran välillä. :)
 
En nyt muista tähän hätään minkä merkkinen doppleri on, mutta tykkäsin siitä kyllä kovin. Kuuntelin ääniä kyllä viikottain... Nyt pitää vaan malttaa ennen ensi kuuntelua, etten ala stressata, jos/kun ei löydy... :)

Terkkari löysi esikoisen sykkeen neuvolassa jo 10+ viikoilla... :)
 
Tästä ketjusta intoutuneena kaivoin tänään dopplerin esiin ja sain sykkeen kuulumaan :Heartred keskisyke 165. Voi että, en muistanutkaan kuinka ihanalta se pieni jumpsutus kuulostaakaan. Viikkoja nyt 9+4
 
Itselläkin joku doppler tuolla varastossa. Pitäis hakea mutta sitten tulis väkisin kuunneltua ja kamala paniikki jos ei vielä löydäkkään sykettä. Taidan antaa sen olla varastossa mahdollisimman pitkään :D
 
Mä alkuun mietin että aikaisintaan ensi viikon lopulla lähden etsimään sykettä, mutta en sit malttanut ja psyykkasin itseni kyllä siihen että ei sieltä mitään vielä kuulu, mutta niin vaan melkein heti sain sykkeen kuuluville :)
 
Mulla on kaks doppleria. Toisen voisin myydä pois. En tiedä uskallanko käyttää tämän raskauden aikana doppleria.
 
Mun pitäis malttaa odottaa pari viikkoa ennen kun kokeilen. Laite saapuu varmaankin ensiviikon alussa.
 
Ei ollu esikoisenkaan kanssa doppleria kun liikkeet tuntui jo viikolta 12 lähtien selvästi ensin sellaisena hipsutteluna ja sit paremmin mitä isommksi kasvoi ja poika oli kova liikkumaan. Tuskin hommaan tälle toisellekaan. Parilla kaverilla on et voin varmaan käydä heillä lainaa jos siltä tuntuu..
 
Mulla on, muistelisin et merkiltään sonoline b, oon tykänny. Edellisessä sain sykkeet kuuluviin n. 9 viikolla, joten tovin saa viel ootella ennen kun kannattaa kaapista kaivella sitä. Isommat muksut tykkäs kuunnella myös vauvaa tolla:)
 
Mistä sitä geeliä voi ostaa? Yks kirppis myy angelsound tms. merkkistä laitetta 5€, mut ilman kuulokkeita ja geeliä. Kannattaako ostaa?
 
Mistä sitä geeliä voi ostaa? Yks kirppis myy angelsound tms. merkkistä laitetta 5€, mut ilman kuulokkeita ja geeliä. Kannattaako ostaa?

Siihen käy ihan joku öljykin. Vaikka vauvaöljy.
 
Mie oon käyttäny myös ihan perusrasvaa:)
 
Doppler saapui postista ja pakkohan sitä oli kokeilla, vaikka en odottanut mitään vielä kuulevani. Istukan viuh-viuh ääni tuli kuuluviin, mutta muuta ei kuulunut vielä. Näytölle tuli oman sykkeen lisäksi välillä näkyviin korkea syke noin 140-170. Oli näkyvissä vain hetken ja sitten katosi. Viisi kertaa sen sain näytölle. Nyt siis menossa rv 7+6 :)
 
Doppler saapui postista ja pakkohan sitä oli kokeilla, vaikka en odottanut mitään vielä kuulevani. Istukan viuh-viuh ääni tuli kuuluviin, mutta muuta ei kuulunut vielä. Näytölle tuli oman sykkeen lisäksi välillä näkyviin korkea syke noin 140-170. Oli näkyvissä vain hetken ja sitten katosi. Viisi kertaa sen sain näytölle. Nyt siis menossa rv 7+6 :)

Wau miten aikasin sullakin kuulunut. Minkä merkkinen ? :)
 
Takaisin
Top