Kotidoppler

Tänään koitin taas 8+5 en löydä kun omia sykkeitä joka paikasta [emoji27] tällä hetkellä flunssassa ja viimeksi keskenmeno sattui just flunssan aikaan, niin hirmu ahdistus alkoi ettei nyt taas kävis. Ois kiva löytää sykkeet niin vois rauhallisemmin mielin olla.. [emoji18] mistä kohtaa masua löysitte näin aikasin ? :)
 
Mä löysin ihan alhaalta ja oikealta. Täysin samasta kohtaa ku esikoisesta kuulus aikoinaan :)
 
Mullakin on tuo Unborn Heart pocket doppler. Verkkokauppa.comista ostin esikoista odottaessa, oli siellä sillon halvin.

Vielä en saa kuulumaan. Kokeilin jo, vaikka 7+2.
 
Mä luulen että saan istukan sykkeen kuuluviin, kun se on etupuolella (mikä hiukan harmittaa, koska liikkeet tuntuu myöhemmin). Muutaman viuh vauh potkun tai huitaisun luulen myös kuulleeni, nämä siis 9. viikolla. Tänään alkoi 10. viikko ja varmaan tänään taas kokeilen. Tuo oli hyvä vinkki tuo aloittaa alhaalta ja käydä sentti sentiltä läpi aluetta.
 
Löytyi ! Se löytyi! Sykkeet 169 näytti kone ja kuului ihan selkeästi. Täysin keskellä , ihan alhaalla ja melko "syvällä" että joutui kyllä painamaan ihan

Mikä rv sulla oli kuunteluhetkellä Vauhtihirmu? :)
 
Miten pitäisikö myös tilata? Rauhottuisi varmasti moni ilta...
Missä olisi paras hinta/laatu -suhde?
 
Suosittelisin näytöllistä. Minulla on tavallinen malli jossa ei ole sykkeen näyttöä, ja ainakin kun kohtu on vielä syvällä vatsaontelossa, pikkuista ei tahdo kuulla. Mutta herkempi kone voisi sykkeen silti löytää. Pullahtamista odotellessa.
 
Onks toi ollu hyvä?

Et kysyny multa, mutta koska mul on sama, vastaan. :) Hyvin palveli esikoisen odotuksessa, välissä oli kaverilla lainassa ja nyt sain kuuluviin 8+1 alkaen sykkeen. Epäilin, mutta koska edelleen tänään (8+3) kuuluu, uskon ettei oo mikään virhe. Se app on kiva, puhelimen tai padin näytöltä siis näkyy sykkeet ja voi tallentaa ja lähettää ihmisille jos haluaa. Eli musta se on ollu hyvä! Ainoona vaan tässä mun arvioinnissa on pielessä se, että oo koskaan kokeillu mitään muuta kotidoppleria, joten vertailua en osaa sanoo.
 
Mullakaan ei ole muista laitteista kokemusta mutta hyvin on toiminu ja sykkeet löytyny aina suht helposti. Tykkään kanssa että saa puhelimen näytölle sykkeet näkyviin ja saa tosiaan tallennettuakin niitä :)
 
Torista löysin näytöllisen dopplerin. Nyt odottelen että se saapuu alkuviikosta. Mulla on eteenpäin kääntynyt kohtu, toivon että sen ansiosta sykkeet kuuluisi jo. Tänään 9+0 neukun laskujen mukaan ja omien laskujen mukaan 8+4.
 
Olipa eilen outo dopplerointikerta, sain pitkän etsinnän jälkeen aika lailla keskeltä vatsaa, puolesta välistä napaa ja karvarajaa kuulumaan melkoista rytkytystä, ei mitään selkeää sykettä. Sitten se mokoma katosi. Löytyi uudelleen parin sentin päästä yläviistosta. Mietin et voiko siinä sydänääniin sekoittua istukka noin pahasti? Mutta eihän istukka liiku? Voiko se siis olla joku napanuora? Tänään voisi kuunnella uudelleen, jos sattuu rauhallinen hetki päivästä löytymään.
 
Takaisin
Top