Kotidoppler

Edellisen keskenmenon vuoksi joka oli viikkoja oireeton, luulen tän olevan välttämätön, jotta pysyn järjissäni tämän ajan. Tänään tilasin semmoisen "kunnon" dopplerin jossa sydänkäyrä ja sykenäyttö (jotta erottaa vauvan omasta sykkeestä). Olen hyvin tietoinen, että tämmöinen vekotin saattaa vaa lisätä tuskaa, jonka vuoksi olenkin jo sopinu itseni kanssa säännöt joilla mennään. Enkä aio juosta päivystykseen jos ei sykkeitä heti löytyisikään. Varhaisultrassa todettiin eteenpäin kallistunu kohtu, joten toivon jumputuksen kuuluvan aiemmin :)
 
Muokattu viimeksi:
Ja dopplerin tilasin kauneusmaailma.fi sivulta, siellä nyt joulutarjous ja sai -20% joten hinnaks toimituksineen jäi ~85€ (sama doppleri raskauskeijun sivuilla 130€) toki tässä tuli mukana vain pieni purkki ultrageeliä että täytyy melkein heti tilata lisää :)
 
Mul on esikoisen jäljiltä doopleri. Sillon muistaakseen alko vast joskus rv 16 ? Tienoilla kuulumaan äänet.

Jos oikein muistan..
 
Mulla on viime raskaudesta tallella ja aion kyllä nytkin käyttää. Silloin kuulin äänet 10+1, jolloin ekaa kertaa kokeiltiinkin, niin nyt aion kokeilla jo hieman aiemmin. Täytyy kyllä pitää mielessä että niitä ei välttämättä kuule, vaikka kaikki olisikin hyvin.
 
Mä sain miehen siskolta lainaan semmosen Angelsounds-merkkisen dopplerin. Lueskelin tosta edellisen kuun ryhmästä, että monet oli alkanut kuulla ääniä viikosta 8+ eteenpäin, että hetki tässä nyt täytyy vielä malttaa odotella... Ja voihan siihen tosiaan mennä paljon pidempikin aika, ei pidä heti huolestua.
 
Eiku tarkistin nyt.. Oon 12 viikolla saanu dooplerin ja sillon on kuulunu jo äänet. Ja 16+1 oon tuntenu ekat liikkeet.. Esikoisesta siis :).
 
Tänään olin kuulevinani jo pikaiset puksutukset, mutta ne katosivat aika lailla saman tien. Kuuntelin seisaaltaan ja ihan alhaalta keskeltä. Viikkoja siis omien laskujen mukaan 8+4. Vatsa on kasvanut melkoista vaihtia ja pullahtamaisillaan eteen, onhan tämä kolmas raskaus, joten sekin varmasti auttoi kuuluvuuden kanssa.
 
Meillä on doppleri valmiina ekasta raskaudesta ja huvikseni tänään kokeilin josko kuuluisi (oon nyt viikolla 7), mutta ei vielä löytynyt. Viimeksi aloitin kuuntelut ekan neuvolan jälkeen eli viikon 9 tienoilla ja silloin löytyi kyllä :happy119
 
Mullakin on doppleri jäljellä ekasta. Muistaakseni sain silloin sydänäänet kuuluviin ennen np-ultraa, olisko ollut joskus rv 10-11. Ja silloinkin oli taaksepäin kallistunut kohtu, niinkuin nytkin kuulemma. Ja ihan tavallista vartalorasvaa käytin silloin ja hyvin toimi! Pitää vaan aloittaa se etsintä ihan tuolta alhaalta ja edetä sentti sentiltä laidasta laitaan.
 
Täälläkin ekasta jäljellä. Tyytyväinen että sen hankin, omaa mieltä aina rauhotti kun sai kuunnella sykettä varsinkin lopussa kun oli niin huono liikkumaan masussa. Mä sain ekan kerran rv9+ jotain kuuluviin kotona äänet.
 
Mä haluisin myös, aattelin et jos löytyis käytettynä niin olis halvempi. Katsotaan varhaisultran jälkeen et jos siellä joku asustaa niin sitten rupeen miettimään! Hankintoja on niin paljon esikoista varten et tätä en laske välttämättömäksi.
 
Mä haluisin myös, aattelin et jos löytyis käytettynä niin olis halvempi. Katsotaan varhaisultran jälkeen et jos siellä joku asustaa niin sitten rupeen miettimään! Hankintoja on niin paljon esikoista varten et tätä en laske välttämättömäksi.

En tiiä miten halvalla sais käytettynä mutta mä kävin ostamassa verkkokaupasta uuden 49,90€. Ainaki mun mielestä oli edullinen ja oon ollu tosi tyytyväinen, tosi helppokäyttönen ja sykkeet saa myös näkyviin ja tallennettua puhelimeen :)
 
En tiiä miten halvalla sais käytettynä mutta mä kävin ostamassa verkkokaupasta uuden 49,90€. Ainaki mun mielestä oli edullinen ja oon ollu tosi tyytyväinen, tosi helppokäyttönen ja sykkeet saa myös näkyviin ja tallennettua puhelimeen :)
Minkä nimisen ostit?
 
Tänään testailin (8+0), vielä ei löydy mutta en olettanukkaa, halusin vaa testata kun postissa tuli :) ens viikolla uus yritys
 
Ollaan jo jonkin aikaa miehen kanssa mietitty hankkimista ja nyt luettuani teidän muiden kommentteja, lähti täälläkin UnbornHeart pocket fetal doppler tilaukseen! Täytyy vaan kärsivällisesti opetella käyttämään...
 
Takaisin
Top