koska tunsit ensiliikkeet?

Kolmannesta lapsesta ensimmäiset liikkeet rv13 alkaen ja päivittäin rv17 eteenpäin.
 
Esikoista odottelen ja viikolla 17 tuntui ensimmäiset ihan pienet potkut. Nyt viikolla 19 niitä tuntuu jo usein sekä välillä siellä taidetaan ihan pitää volttiharjoituksia. :)
 
Muistaakseni 18+0 alkoi tuntumaan ekoja kertoja ja niitä päivän pari mietin että voiko olla vauva ja niin se vain oli. Siitä lähtien tuntu joka päivä.:dummy1::Heartred
 
Esikoisesta makuulla ekat möyrinnät ja muljahdukset 14+ ja kunnon selkeät liikkeet ja pari pientä hentoa potkua tunsin illalla 15+3 makuulla.
Ja istukka takaseinämässä.
 
Tässä rv30 olen miettinyt, kuinka paljon odottikaan niitä ensimmäisiä liikkeitä ja myöhemminkin. Nyt kun sikiö on isompi ja se pyörii tuolla yksiössään niin pari kertaa miettii että voisi se ottaa vähän rauhallisemminkin :grin Tekee joskus nimittäin aika kipeää :oops: Huh, mitähän se sitten on kun on paljon lähempänä laskettua aikaa?
 
Mä en laittanu ylös tarkkoja päiviä, mutta ensimmäiset kuplinnst tuli muistaakseni viikon 22 jälkeen. Potkuja tunsin vasta lähemmäs kolmeakymppiä. Ulkopuolelta potkuja tunsi vasta viimeisillä viikoilla, mutta minulla on jonkin verran ylipainoa. Koskaan en kokenut potkua, koka olisi ollut epämiellyttävä tai kivulias tai mitään, kovin vaisuja olivat loppuun asti. Ja terve poika syntyi, nyt potkii menemään senkin edestä.
 
Säännölliset potkut ensimmäisestä rv18
toisesta rv17
kolmannesta rv16

Neljättä odotellaan rv12+5 ja ei vielä mitn huispauksia :)
 
En ole ihan varma. Viikolla 13 makoilin vatsallani ja havahduin jännään kevyeen tunteeseen. Vatsassa ei tuntunut pörräävän ilma vaan välillä tunsin kevyen painalluksen tai muljahduksen tunteen alavatsassa. Samanlaisia tuntemuksia on tullut silloin tällöin siitä lähtien, nyt RV 15. Nykyisin tunnen niitä myös selälläni ollessa. Se tuntuu vähän siltä kuin vauva venyttelisi itseään kohdun seinämää vasten, ei pelkkiä hetken kestäviä potkuja. Nyt olen jo aika varma, että nuo tuntemukset ovat vauvan liikkeitä, mutta tuosta ekasta en ole varma kun oli niin aikaisessa vaiheessa. Tunteet ovat edelleen kovin kevyitä ja huomaan niitä max. joka toinen päivä. Ensimmäistä odottelen.
 
Viikkoja en enää edes muista, mutta meni aika lähelle rakenneultraa ennenkuin olin tuntevinani jotain.. Istukka olikin sitten vähän edessä, mikä vaikutti..
 
Takaisin
Top