Koska kerroitte töissä raskaudesta?

Keskustelun 'Raskaana' aloitti V.aahtokarkki, 15 huhti 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. V.aahtokarkki Aloittelija

Eli koska kerroitte töissä raskaudesta? Milloin pomolle ja milloin työkavereille? Ja miten asian kerroitte?

Olen naisvaltaisella alalla ja tuntuu, että en yhtään kestä supinaa asian tiimoilta, joten tekisi mieli vaan pamauttaa asia palaverissa, jotta jengin ei tarvitsisi juoruta. Samalla kuitenkin mietin, että eihän tämä kenellekkään kuulu.
    Last edited: 15 huhti 2019
  2. Towanda Rakastunut foorumiin

Pomolle kerroin nt-ultran jälkeen, tarvitsin hänet samaan juoneen työvaatteiden takia. Työkavereille kerroin rakenneultran jälkeen, tai siis jätin ultrakuvan kahvihuoneen pöydälle. Olen niin huono kertomaan tällaisia asioita isolle joukolle. o_O Eräälle läheiselle työkaverille kerroin kahden kesken, koska tiesin hänen kärsivän lapsettomuudesta, enkä halunnut läväyttää asiaa ihan puskista.
  3. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Pomolle kerroin 6+6, koska jäin silloin saikulle pahoinvoinnin takia. Muille kerroin vasta NT-ultran jälkeen. Pomolle kerroin soittamalla saikultani, ja työkavereilleni kerroin viikkopalaverissa. Tiesin, ettei siellä ole ketään sellaista, joka edes yrittää saada lapsia.
  4. emsu86 Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019

Esikoista odottaessa en ollut työelämässä, kakkosta ja tätä kolmosta odottaessa olen joutunut heti kertomaan, koska vaikuttaa työnkuvaan kun haastavia asiakkaita.
  5. Peuraida Aloittelija

Tasan rv 20+0 kerroin pomolle ja taisi siinä muutama työkaverikin olla kuulemassa. Siinä vaiheessa alkoi maha jo vähitellen erottua ja aamulla vaan töihin tullessa päätin, että nyt tai ei koskaan.
  6. kirahvi36 Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018

Just ennen rakenneultraa kun olin jäämässä talvilomalle.
  7. Tips Ihastunut foorumiin Syysmammat 2018

Molemmilla kerroilla kerroin pomolle jo ennen nt-ultraa koska sattui olemaan kahdenkeskinen palaveri jossa pui tulevaisuuden kuvioita enkä halunnut johtaa harhaan. Olin myös kertonut vuotta aiemmasta keskenmenosta (tuulimuna) joten koin että kertominen oli ok - samoin se että ollaan aikaisessa vaiheessa eikä vielä ole varmuutta mistään. Tokalla kerralla piti työkavereillekin kertoa jo rv 4 kun oltiin pikkujoulupalaverissa ravintolassa, jossa tilasin holittoman glögin mutta sainkin holillisen ja suutahdin tarjoilijalle. Ja sitten piti selittää reaktio tiimille :) Sitten nt-ultran jälkeen puhuin jo avoimesti asiasta muillekin kollegoille.

Jaa tämä sivu