Kommellukset

Miu meillä rupes käymään noin aika usein kertsin kans, todettiin että taitaa olla aika siirtyä isompaan kokoon kun usein sit rullaantu niin että selästä valui vaippa liian alas....
 
Ei sitä vieläkään oikein osaa arvioida vaatekokoa. Ostin tänään pojalle uikkarit ja mietin, että mahtuuko päälle, kun ovat niin pienet. Vaipan vaihdoin yhteydessä kokeilu. Ei hätää. Mahtui päälle. Liiankin hyvin oli tilaa, kun tippuivat jalasta, vaikkei poika edes sätkinyt... Nooh, eivät onneksi maksaneet kuin 5e, kun ensi kesänä ovat jo liian pienet...
 
Lupaava alku päivälle, kun suihkusta tullessa ottaa pesukoneen päältä väärän pyyhkeen - eli pyyhkii naamaansa pesukoneeseen tarkoitetulla pyyhkeellä, jossa on tietenkin mitäs muuta kuin kissankusta. Eka ihmettelin että miks tää pyyhe on kostee ja sitten tuli haju..... ja eiku uudestaan suihkuun :D
 
^ OMG!!! Ihan kauheeta!!! :wink:wink
Repesin totaalisesti. Vauvakin heräsi unilta mun nauruun! :) :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Palautin kauppaan housuja, ja myyjä jotenkin hitaan oloisesti niitä käsitteli. Meinasinpa sitten lähteä ilman rahojani :O onneks tajusin muutaman askeleen jälkeen enkä kauemmas kassasta ehtiny :-D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä vissiin miehellä vähän kans univelkaa nimittäin tossa kahden aikaan yöllä kun poika alko huutaa maitoa (tyttö syö vaan tässä viiden jälkeen).. Mä olin jo maitoa lämmittämässä ni kuulin ku mies komentaa vauvaa et "hiljaa" samallailla ku komentaa meijän koiria :D kysyin et menikö vauvat ja hauvat sekasin ni kuulemma joo..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäkin olen maidonkerääjien kanssa läikytellyt. Kommellukseksi voisi varmaan laskea senkin, että ei ymmärrä lypsää pulloon maitoa mukaan automatkalle.. sitten saa tien vierellä imettää ja hyssytellä vauvaa, kun se ei hereillä malta vaan istuimessa nököttää.
 
Nytpä muistin yhen oman kommelluksen! Eli siis sillon vielä kun pumppailin rintamaitoa vauvalle, (käsikäyttöinen halpis pumppu) niin en laittanut sitä itse pullo osaa kiinni, vaan aloin pokkana pumpailemaan siis itseni päälle! Enkä edes heti huomannut sitä, vasta kun rupesi oikein kunnolla valumaan sitä maitoa niin sitten olikin petivaatteet ja omat vaatteet laitettava pesuun :grin
 
^ Miten sait edes pumpattua ilman sitä pulloa, eihän se tee sit kunnolla sitä alipainetta? o_O
Mut aika paha kans, se on hienoo kun sitä maitoo on joka puolella... sehän on sellasta ihan tahmeetakin! :laughing002
 
Kyllä ainakin sillä emman rintapumpulla pystyy pumppailla ilman pulloo, pakko oli kokeilla uudestaan vielä sen jälkeen :grin
 
^ Ai, no siin on sit joku eri systeemi kuin tos Aventissa, mun mielestä se ei tee alipainetta ilman pulloa.
 
...tätä tablettia olin olohuoneesta kantamassa keittiöön omalle paikalleen kaappiin.. mäniki jääkaappiin!! Onneks tajusin justiisa kun hyllylle laskin.. :D
 
Tämä sattui jo viime viikolla, mutta tulee niin harvoin tällä yleisellä puolella käytyä niin kirjoittelen vasta nyt sitten, elil aamulla aloin normaalisti keittelemään aamukahveja itselleni, laitoin suodatinpussin ja veden, sitten aloin laittaamaan kahvin puruja yksi, kaksi ja hmm huomasin, että nyt ei kaikki ole kohdillaan, niin olinkin laittanut neidin maitojauhetta, eiku alusta.:)
 
Ajatussammakoita:

Tullessani ulos kaupasta "Nyt on maitoa vauvalle ja ihmisille".

Pojan pyöriessä unissaan vieressäni "Sehän kuulostaa ihan pieneltä ihmiseltä"

Eli mun logiikalla vauvat eivät ole ihmisiä..? o.O
 
Ei ne varmaan ookaan, meki mietittiin miehen kans yks päivä et missä kohtaa vauvalle kehittyy sielu ja siitä tulee ihminen o_O
 
...myö ollaan monesti mietitty et pitäis alkaa kirjoittamaan ylös näitä miun ja isännän letkautuksia :grin on kyllä niin monet naurut saatu joko hassuista ilmaisuista tai muuten vaan meijän nohevuudesta.
 
Viimeistään siinä vaiheessa kun muksu alkaa toimia ja jutella tietoisemmin, täytyy pitää muistiinpanovälineitä lähellä :)
 
Takaisin
Top