Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mutta en vielä iloitse jos ei alakaan kunnolla...

Joo tuli holahtaen sillo ku viestii laitoin...mut nyt ei tuu ees pyyhkies ... hmm
 
^peukut pystyssä ☺️

Mulla menkkoja edeltävä tiputtelu on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus vaikka ennen alko kunnolla kerralla.

Käytiin tänään kattoon tuttujen 3-viikkoista nyyttiä ja oishan sellainen vielä ihana
 
Mutta en voi sanoa et tiputellen ois tullut..vaan holahtaen tuli. Nuy ri tule edes pyyhkies..tänä aamulla kans holahtaen ja nyt ri mitään...hmm outoa
 
Bluerose, mulla tuli esikoisen raskaudesta ekat kolme kuukautta tuon tyyppistä vuotoa. Ja mähän luulin, että ne on vaan oudot menkat! Olin aloittanut vasta uuden työn, ja oli stressiä. Sitä vuotoa jatkui vielä läpi raskauden milloin mitenkin.
Eli peukut pystyyn täältäkin! :grin

Mä olen vähän hämmentynyt. Mies oli aikaisemmin niin varma, ettei enää. Ja nyt eilen taas ei välittänyt hoitaa ehkäisyä o_O
Tietää, että minä vielä tahtoisin, enkä välitä huolehtia sitä ehkäisyä siksi. Ehkä on muuttanut mieltään!
Puhuttiin tosin jo viikko sitten läpi tuo plussa testi ja miehen kiire ostaa kumit. Ei hän osannut sanoa, mitä ajatteli. Oli kuulema jo ehtinyt ajatella, että olisihan se kolmas kiva. Ja silti joku aivopieru noiden kanssa :hilarious::shifty:
 
Täällä kans ollut nyt ihmeelliset menkat. Eileen ja tänään tullut todella vähän vuotoa, eilen jo ajattelin että loppuko vuoto kokonaan, kun yhdellä vessa reissulla ei jäänyt edes paperiin mitään o_O tänään siis kp4, ja mulla on aina menkat kestänyt VÄHINTÄÄN 7päivää, joista 2viimmeistä päivää ollut tämmöistä niukkaa :wideyed:
Ei sinänsä haittaisi vaikka menkat lyhentyisi lopullisesti vaikka tähän neljään päivään :rolleyes:
Mietin kyllä valemenkkojenkin mahdollisuutta, mutta 2ekaa vuoto päivää oli normaali runsaat. Eikä kyllä oo raskautunut olokaan.
 
Nyt kiusaa ajatus niin paljon, että pakko huomenna testata. Ei tuu verta kuin tippa pari paperiin pyyhittäessä o_O ja miehellä on pahoinvointia (ollut ennenkin jos oon ollut raskaana) :joyful:
Ja hoksasin että aamulla kahvi maistui ihan kauhealta. Keitin uudenkin kahvin, mutta sekin oli samanlaista kuraa :wtf: mietiin siinä silloin että ihan kuin raskaana olisin. Mutta miehen keittämä iltakahvi oli hyvää. Eli en tiedä mikä meni aamuisessa kahvissa pieleen, vai...
Huomenna toivottavasti viisaamapana :) ainakin jos nega on, niin jatkossakin sitten tietää ettei kannata alkaa haveileen mitään jos on niukat menkat :rolleyes:
 
^ Harmi ☹️

Ja sit kun alkaa ajattelemaan niin saa kyl kuviteltua kaikki oireet itselleen :rolleyes:

Aamulla heräsin ajattelemaan et mihinkähän ihmeeseen me se vauva ees pistettäis kun nyt jo me nukutaan miehen kanssa olohuoneessa kun tytöt herää niin herkästi kaikkiin ääniin. Talo on ollut hakusessa jo pitkään mut ei tuu sopivaa kohdalle :shifty:
 
Testasin, ihan puhdas nega oli. Ihmetyttää kyllä kun ei ikinä oo ollut näin niukat menkat o_O mutta kai ne voi ollakkin poikkeukselliset kun ekat menkat km jälkeen :rolleyes:
 
Joo ja niin se vuoto alkoi kunnollakin...tosin missä mun kivut...en kyllä kaipaa niitä.. harvoin tulee kyl näin paljon hyytymiä kuin nyt...mut ihanaaa..kohti uutta ovista ...
 
Dpo 11 menossa ja vähän tuikintaa ja repäisykipuja silloin tällöin. En kuitenkaan usko et mitään tapahtuu...

Muoks. Dpo 12 ja tiputtelua. Huoh.

Muoks. Mä kirjaan tän tänne niin kohta ne menkat alkaa. Dpo15 eikä näy :bag: Sen sijaan pari tippaa maitoa on tullut iltaisin :pompus:
 
Muokattu viimeksi:
Kp7 ja,edelleen lorisemalla verta, hyytymiä silloin tällöin, nyt hiukan nippailuja mahas... koska nää loppuu...
 
Auttoi. Aamulla olin jo testi kourassa mut ei tarvinnut tehdä. Olisikohan jotain yrittänyt tapahtua kun pari ylimääräistä päivää meni...
 
Kysyin mieheltä tänä aamuna suoraan, että tehtäiskö (yritettäiskö) vielä kolmas. Vastasi, että ei mielellään, kun häntä väsyttää.
Rehellisesti sanottuna en ole varma, tarkoittiko ettei just nyt sillä hetkellä kun väsyttää, vai ylipäänsä väsynyt eikä jaksaisi enää kolmatta :rolleyes:
Mutta oonpahan kysynyt! Nyt on valta miehellä tässä hommassa :grin
 
Mä oon taas diagnosoinut itselleni raskauden, vaikka testit näyttää muuta :hilarious:

Tissit kipeet, vatsaa nippailee (todellinen syy lienee ilmavaivat), on turvonnut olo (no ne ilmavaivat ja lähestyvät menkat), huono olo monena aamuna ja viime viikolla sain krapulan yhdestä siideristä.

Taas niitä viivanpaikkahaamuja bongaillut, mutta ei apteekin testikään kunnon plussaa näyttänyt. Joten uskottava se taas on, ettei siellä mitään mukana ole :oops:
 
Hei! Täälläkin varovasti kolmosta kuumeillaan. Lapset 6/13 ja 9/17. Ja useita keskenmenoja siinä välissä. Nyt tuli taas km viikko sitten, varhainen (n.5+1) tällä kertaa. Vauvakuume nousi entisestään. En pidä itsestäänselvyytenä, että kolmatta vauvaa enää tulee, olen kovin kiitollinen, että edes toinen lopulta tuli, mutta kyllä meille vielä kolmaskin mahtuisi. ❤
 
Tervetuloa lillimaaria! Toivottavasti tärppäis pian, ja niin lujasti kiinni että pysyy matkassa loppuun asti :smiley-angelic001
Itsellä kans oli keskenmeno tammikuun lopussa rv6+, kehitys oli loppunut jo aiemmin. Raskaus oli ns vahinko, varmat päivät ei ollutkaan varmoja päiviä.
Olin ihan innoissani raskaudesta, ja kun se meni kesken, niin vahvisti sitä omaa tahtoa saada kolmaskin lapsi. Tai ainakin antaa siihen edes mahdollisuus.
Me siis mennään niin että tulee jos on tullakseen :rolleyes: kummasti sitä silti piinailee päiviä, ja tarkkailee omia oloja :hilarious:
Tänään kp22/29 :)
 
Tänään kp24, ja rinnat ihan älyttömän kipeät, kuumat ja turvonneet o_O voisko tää tauti aiheuttaa niissäkin jonkunlaasta tulehdusta..? :confused: raskauksissa mulla ei oo koskaan ollut rinnat kipeät, mutta mietin sitäkin että jos tämä olisikin raskaudesta johtuvaa, kai sitä voi tulla erilaisia oireita eri raskauksissa? :grin
Ja nyt ollut alavatsalla revähdysmäisiä kipuja kun yskinyt, ja pari päivää sitten oli sukkapuikko kipuja alapäässä, niitä en ainakaan oo huomannut että olisi ollut ilman raskautta :rolleyes: mutta kertahan se on ensinmäinenkin :grumpy:
Ovis oireista onkin jo 13päivää :rolleyes:
 
Kysyin mieheltä suoraan, yritettäiskö sitä kolmatta. Hymähti, ja lähti katsomaan autoa :shifty::hilarious:
Tää on viimeinen kierto, josta oikeesti tekis mieli kokeilla. Tästä kierrosta ois viimeinen mahdollisuus saada alle 3v ikäero, joten en ole kauhean luottavainen :rolleyes:
Sit saa mun puolesta jäädä nämä haaveet muhimaan ja aika palata töihin tai opiskelemaan. Mieluummin sitten iso ikäero joskus vuosien päästä, kuin nyt pieni, mutta kuitenkin reilusti isompi kuin näillä kahdella.

Illalla kyllä hiillostan miestä vastaamaan suoraan. Jos ei halua, se on ihan okei. Mutta mä tarviin sen suoran vastauksen, että voin päästää asiasta irti :)

Jänniä aikoja, marsupilami! Toivottavasti ois tärpännyt!
 
Flikka, puhuitteko asiasta vielä eilen? :)

Testasin tänään negan (kipeillä silmilläni olin näkeväni 2viivaa mutta se toinen viiva katosi aina johki :wacky:).
Eli ei tää rintakipu ainakaan raskaudesta johdu :bored: mietin että koittaako näihin nousta maitoa, kun tuo pienimmäinen ollut nyt pari päivää koko ajan ihossa kiinni ja yötkin nukkunut mun päällä o_O kunhan ei tulehdusta pukkais! :confused:
Viimme yö oli kauhea, kun nuorimalla hengittäminen kuulostaa kovin ikävältä. Jos koittaa itkeä niin vinkuu vaan ja kuulostaa että happi loppuu :sad001 kuumetta ei enää oo ja illalla touhaili normaaliin tapaansa, mutta silti huolettaa kun ääni on käheä ja hengitys rohisee :sad001
 
Takaisin
Top