Kolmas raskaus

Cookie82

Silmät suurina ihmettelijä
Heips!

Oon uus käyttäjä, enkä oikein viellä hallitse tätä viestihommaa, enkä varmaan osannut laittaa tätä mihinkään ketjuun..
Sellasta oon tässä miettinyt, kun tosiaan kolmas raskaus on ihan alkumetreillä, (viikolla 7 mennään) ja mulla ei oo oikeestaan minkäänlaisia oireita. Poikien raskausaikana oksensin ensimmäiset 3kk 24/7 ja olin muutenkin tosi väsynyt ja huonossa kunnossa.Ja kyllähän mä tiedän, että jokainen raskaus on erilainen.. Nyt tietysti mietityttää, et onko pikkusella kaikki hyvin, vai onko tuulimuna tms.
Netistä löytyy kyllä tosi paljon keskusteluja pahoinvoinnista ja muista alkuraskauden oireista, mutta hirveen vähän oireettomista.
Kertokaa, jos jollain samanlaisia kokemuksia/tuntemuksia..
 
Hei! Mulla on myös kolmas raskaus menossa 10+1 viikoilla. Mun toka raskaus oli etenkin aluksi ihan oireeton, kolmannen kuun jälkeen alkoi hillitön ruokahaluttomuus, piti kellon mukaan syödä, kun ei mitään tehnyt mieli eikä oikeen ollut nälkäkään, muita oireita ei sitten ollutkaan! eli odottele rauhassa, ehkä jotain oireita vielä ilmaantuu! :)
 
Kiitos viestistäsi. Joo, täytynee tässä odotella :). Aikaisemmin vaan hyvin tiennyt olevansa raskaana, nyt ei tunnu oikeastaan miltään. Ainoat ns. oireet on, et tällä vkolla alkanu väsy painaa ja yölläkin joutuu käymään vessassa, mut saattaahan niitä tässä viellä ilmaantua :).
 
Takaisin
Top