Kokemuksia Sofi-ovulaatiotestesteistä?

radioboca

Kunnioitettu kommentaattori
Onko muilla millaisia kokemuksia Sofi-ovulaatiotesteistä? Olen koko tän puolentoista vuoden yritysrupeaman ajan käyttänyt niitä ovulaation bongaamiseen ja täytyy sanoa, että aika huonolla menestyksellä. Joskus, siis pari kertaa koko tänä aikana, olen suhteellisen vahvat viivat onnistunut saamaan, mutta monesti olen tuhlannut 8 tikkua testailemalla aamuin illoin ja sitten kun viiva on yhtäkkiä haalennut ilman että se koskaan oli testiviivan paksuinen mennyt tietenkin paniikkiin että ovulaatiota ei tullut ollenkaan tai että missasin sen. Kuitenkin juuri sen takia etten ole ovista löytänyt, on se muutamaan kertaan verikokeella katsottu ja on kyllä tapahtunut vaikka tikutus ei onnistu.

Aiemmin mulla ei ole ollut mitään ovisoireita joista olisin voinut sitä muuten bongata, mutta edellisessä ja tässä kierrossa oon löytänyt viimein sen kuuluisan kananmunamaisen liman. Tässä kierrossa se oli eilen ja nyt tein ihan kokeeksi ovulaatiotestin nähdäkseni mitä se näyttää ja ihan superhaalea viiva tuli. Viime kierrossa tulin vihdoin raskaaksi oletettavasti noita limoja seuraavana päivänä sekstailemalla, ilman että tikutin ollenkaan, mutta sain keskenmenon eikä tässä kierrossa ole vielä varsinaisesti tarkoitus yrittää.

Alkaa nyt vaan kyllä tuntua siltä että nakkaan noilla testeillä vesilintua. Kiinnostaisi kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia? Mun gyne on monta kertaa sanonut että eeeeihän ne netistä ostettavat ole luotettavia, enkä nyt ihan sitäkään väitettä osta, mutta olisko tää kyseinen merkki kuitenkin vähän susi?
 
Mulla on samoja kokemuksia. Nyt siis eka kierros jossa käytän sofin liuskoja. Lh-huippu löytyi mukamas eilen digillä ja sofilla hyvä jos viivanpaikka näkyy. Taitaa roskikseen lentää tikut! Ostin rfsun liuskoja jotka on toiminu mulla hyvin, ja tänään sillä tulikin suht vahva viiva, ovis lähellä. Sofin liuskalla vaan tosi hailakkaa viivaa. En tuhlaa niihin enää rahojani. :dead::shifty:
 
Kiva tietää. Sofin raskaustestit oli kyllä puolestaan ihan ok, niihin tuli vahvemmat viivat kuin mihinkään muuhun ja kolmella eri merkillä testasin. Höh. Oiskohan noissa ihan liuskakohtaisia eroja? Pitää kokeilla joskus tehdä samalla kertaa kaks. Mulla on noita testejä vielä joku reilu 30. Haluuko joku tällä myyntipuheella ostaa ne? :D
 
Hah, ei taida haluta xD ja voi se olla ihmiskohtaistakin miten ne toimii, mun hormonit ei välttämättä kelpaa sofi testeille :D ja kokeileppa tehä pari testiä kerralla, että mitä näyttää :)
 
Huomasitko muuten niiden testien ohjeesta, että positiivinen testi on vaikka viiva olis vaan haalea. Kun esim, rfsu:n testiviivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviivan, niin se on positiivinen. Eli ehkä sofin testit ei edes tee testiviivasta ikinä niin tummaa kun kontrolliviivasta?
 
Siis puhutko sä ovulaatiotesteistä? Häh, ei kai? Kyllä mä ihan muistelen lukeneeni että sen pitää olla yhtä vahva tai vahvempi kuin testiviiva. Siis jonkinlaista viivaa se näyttää mulla aina oli mikä vaihe tahansa.
 
Mä otan kuvan siitä ohjeesta, siinä näyttää positiivista vaikkei oo tasavahvat viivat :)
 
Tässä mun ohjeessa lukee: "Testialueelle tulee kaksi viivaa. Kun testiviiva on samanvahvuinen tai tummempi kuin kontrolliviiva, tulos on positiivinen. Ovulaatio tapahtuu noin 24-36 tunnin sisällä."
 
IMG_20150617_010639.jpg
 
Eiku joo nyt vasta huomasin ton Test ja Control paikat, oon luullu et ne on toisin päin:woot:

Mut joo siis, en oo saanu sofilla näkyviin kun hailakka viivaa vaikka digillä tuli positiivinen.. :confused:
 
Hyvä, että törmäsin tähän keskusteluketjuun. Nimittäin oon itse yrittänyt löytää ovista noilla testeillä ja ei ole löytynyt.
 
Mä olen onnistunut bongaaman oviksen Sofin tikuilla, myös sen ainoan kerran kun plussan sain sitten raskaustestiin asti. Oon kokeillu muidenkin valmistajien mutta en oo ainakaan ite huomannu eroja
 
Itse olen testannut useampia ovistestejä ja Sofia olen nyt päätynyt käyttämään. Todella hyvin bongaa oviksen niillä. Ja hintakaan ei päätä huimaa. :)
 
Mulla ainakin sofilla löytyi. Eka oli muutaman päivän hailakkaa ja sitten ykskaks testiviiva yhtä tumma ellei tummempikin kuin kontrooliviiva. seuraavana päivänä taas haaleampi. eli uskaltaisin sanoa, että toimii.
 
sofilla oon aina saanu ihan tosi selkeän ovisplussan, varmaan oon testannu 6-8 kierrossa. Ja aamupissasta ei kannata ottaa. Mä oon testannu yleensä klo12-14 välillä. muutaman tunnin pidätyksellä
 
Takaisin
Top