Kohtaako halut?

Shokatani

Oman äänensä löytänyt
Onko muilla sitä että halut ei kohtaa? Vai oletteko onnekkaita ja teidän halut kohtaa?
 
Muokattu viimeksi:
Onneks kohtaa, seksiä on 4-6krt/vk. Jos jompaa kumpaa ei kiinnosta, niin sitten asiasta keskustellaan ja joko hoidetaan hommat toisella tavalla tai siirretään seuraavalle päivälle ja puhutaan mitä tapahtuu sillon.
 
Ei aina. Ite oon halukkaampi kun mies ja yleensä alotteen tekijä. Raskausaikana himot hävis kokonaan ja se oli tietyllä tapaa tosi vaikeeta itelle. Vaikka läheisyyttä oli paljon enemmän niin se seksin tuoma läheisyys ja yhteenkuuluvuus on kuitenkin niin eri. Nyt vauva-arkena himot on aika tasaset molemmilla, mahdollisuudet toteutukseen vaan hieman rajalliset.
 
Kohtaa aika hyvin. Onneksi! Välillä on kausia ollut kun haluan enemmän kuin mies, mutta harvemmin. Exän ja lapsen isän kanssa suhteen päättymiseen vaikutti pitkälti hänen haluttomuutensa.
 
Kyllä kohtaa, onneks. Välillä on lyhyitä kausia kun jompikumpi haluaa enemmän (yleensä mies), mutta nopeesti sytyn leikkiin mukaan.
 
Aika hyvin kohtaa nyt, kun en ole raskaana eikä ole enää takiaisvauvoja talossa. :) Useamman kerran viikossa saadaan jopa toteutettua halujamme. :D
 
Ei kohtaa - enää. Omat halut katosivat ihan yhtäkkiä pari vuotta sitten eivätkä ole palanneet ja se on ollut todella raastavaa, molemmille. Epäilen jonkinlaista notkahdusta hormonitasapainossa, mutta en ole vielä lääkärissä käynyt tämän asian tiimoilta. Yritän pitää seksielämää yllä, mutta mies toki haluaisi paljon useammin kuin itse pystyn heittäytymään :sad001
 
Ei kohtaa ei... minä haluisin vaikka päivittäin mutta miehelle riittää 1-2 viikossa :sad001 noh sillä mennään sit... miellä oli kans pitkään että mä en halunnut mut sit alettiin odottaa tota meidän viimeisintä vauvaa ja mun haluttomuus hävisi kun pieru Saharaan ja sillä tiellä ollaan edelleen :wink
 
Nyt kun mies ois lomalla ni molemmilla ois haluja ja energiaa mut tyttö tekee hampaita ja kokee eroahistusta eikä suostu nukkumaan omassa sängyssään...:rolleyes: huoh...
 
Takaisin
Top