km pelkoja

Iida93

Silmät suurina ihmettelijä
Oon viel uus tääl ni sanokaa jos jotain meni pieleen.

Mut siis tilanne on se et oon nyt rv 6+0 (oletetusti) ja varhaisultra ois varattun rv 6+4.
Ja nyt en tiedä onko mulla jo tullut km kun 4+3 ja 4+6 välillä tuli vuotoa ja hyytymiä ekan päivänä siitä, eli siis 4pv vuosi ja normaalisti menkat kestää 5pv. Ja oli ihan yhtä runsasta kun tavallisesti menkoissa. Nyt tullu edelleen kyllä raskausoireita ja samana aamuna ku toi vuoto alko ni tuli testissä haalee plussa ja 5+2 testissä tuli ihan selkee plussa.
Ja nää viikot on vaan ton viimesten menkkojen mukaan laskettu, ku en oo viel viittiny mennä päivystykseen kun kivut ollut helposti siedettävät vielä.
Odottelen tällä hetkellä tota varhaisultraa joka on ens maanantaina ja jännittää kauheesti et tuleeko tästäkään taas mitään, kun viimenen oli kohdunulkonen.

Onko tässä enää mitään toivoa et raskaus ois jatkunu edelleen? Onko muilla ollut vastaavanlaisia oireita ja vielä selvitty? En löytänyt selaillessa samankaltaisia oireita.
 
Moikka! Mulla oli myös epäselvää vuotoa alkuraskaudesta, joka myöhemmin johti keskenmenoon.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top