Kirjallisuutta

Syksyinen

Puuhakas puhuja
Olen huomannut olevani ihan koukussa kirjoihin, joissa käsitellään raskautta, synnytystä, pikkuvauva-aikaa, ruuhkavuosia, parisuhdetta lapsiperheessä jne. Tietokirjatkin ovat kivoja, mutta erityisesti tykkään fiktiosta tai omaelämäkerrallisista kirjoista.

Näitä kirjoja tuntuu vain olevan vaikea löytää, joten ajattelinkin kysyä vinkkejä, josko kellekään tulisi mieleen hyviä kirjavinkkejä :)

Itse luin viimeksi Inga Röningin kirjan Unisammakko ja se oli kyllä ihan huippu mun mielestä, suosittelen lämpimästi!
 
Mulla on tällä hetkellä luvussa kirja Pää Edellä - näin tuet lapsesi aivojen kehitystä. Mielenkiintosta luettavaa kyllä.

Muoks. Hupsista, ei ollut fiktiota eikä omaelämänkertaa
 
Muokattu viimeksi:
Eiku tosi hyvä Musicro, että jaoit ton vinkin! Mulla onkin toi kirja kirjastosta tilauksessa, mut olin jo ehtinyt unohtaa sen.

Ja ei tää ketju nyt pelkästään mulle ollu tarkoitettu. Jaetaan kaikenlaisia hyviä kirjavinkkejä siis :)
 
Tuntuu ettei ole kauheasti aikaa lukea kirjoja :sad001 oon vaan koittanut outlander sarjaa lukea nyt.
 
Eve Hietamiehen Yösyöttö, Tarhapäivä ja nyt uutuus Hammaskeiju. Kertoo tosi purevasti yh-isän ja pienen pojan arjesta, mun lemppari suomalainen kirjailija. Samalta myös Puolinainen, kertoo vauvan yrityksestä, mutta keskenmenoista kärsivästä naisesta/perheestä.
 
Takaisin
Top