Kipuja alapäässä ennen plussaa?

Kyfi4306340

Vasta-alkaja
Onko kellään esiintynyt kipuja alapäässä plussakseen aikoihin. Ite mietin voisiko olla vihdoin kyse raskautumisesta vai onkoha jotain vialla. Mulla on nyt viimeisen 3 päivää ollut alavatsakipuja,tai kipu on oikeastaan melkein häpyluussa ja molemmin puolin nivusia... Ei koske koko aikaa vaan tulevat sellaisina repivinä ja terävinä ja kestää ihan muutaman minuutin ja häviävät ja tuntuu välillä ku se kipu olisi tuolla tosissaan myös häpyluun kohilla ja tuntuu ku kipu ois luussa asti. Vaikea selittää.
Menkkojen pitäisi alkaa 3 päivän päästä ja olen huomannu myös että edelleen tulee valkovuotoa vaikka yleensä ollu kuiva tässä vaiheessa kiertoa.
Pitäiskö noista kivuista huolestua vai voisivatko olla raskaudeb oireita?
 
Voisihan se ollakin raskaus kyseessä... :wink Itse en tosin ole raskautta kokenut ja tuollaisista kivuista on kyllä kokemusta ennen menkkoja :sad001

Jos kivut voimistuu niin kannattaa käydä lääkärissä.. ettei oo mikää kohdunulkoinen raskaus...
 
Mulla oli toisessa raskaudessa ( päättyi reilu kk sitten kkm ja tyhjennykseen) tuikkauksia ja juilimista kohdunsuulla kun esim
kumarruin. Saattaa siis liittyä raskauteen ja pianhan sen tiedät :)
 
Miltäs kyfillä näyttää tilanne? :)
Itsellä myös nyt parina päivänä ihan ihmeellistä kipua häpyluun tuntumassa, ihan kun olisi luu tulessa tai jotain. Samalla kyllä myös nyt iskias tyyppistä kipua vasemmalla alaselässä ja heijastaa pakaraan. Onkohan nää vain jotain hermosärkyä.. Dpo9. :nailbiting:
 
Takaisin
Top