Kilot veks

Minulla tuli sit kaikenkaikkiaan 25kg :eek: Nyt kun on kulunut noin 3vk synnytyksestä on tippunut vasta 15kg. Ihan järkyttävää kun ei mahdu omat housut päälle :sad001 Ja vaatteet näyttää muutenkin rumalle päällä kun on tuossa vatsan kohdalla vielä pieni pömppis. Ja nää arvet on jotain ihan hirveetä. Mä en vaan voi enää katsoa itseäni peilistä niin että pidän siitä mitä nään.
 
Mulla tuli 7kg radkauden aikana ja vuodelepoaika teki lopullisesti selvää lihaksista. Kärrilenkkejä kummempaa en oo vielä jaksanu alottaa, kun vauvanhoito ja valvominen tuntuu ihan riittävältä... Syntymän jälkeen hemmottelin ja sallin itteni syyä melkeen mitä vaan kun olin mielestäni ansainnu ne :) ja sitten oli joulu... Kaikesta huolimatta paino laski sen viis kiloo, mutta näät kakd viimestä ei liiku mihinkään! Pitäs vissiin oikeesti kattoo syömisensä jos ne haluaa vielä pois.
 
Nyt ensi viikolla on kulunut 2kk synnytyksestä ja mulla on yhä raskauskiloja jäljellä noin 8kg :mad:
Käyn lähes päivittäin vaunuilemassa ja kotona jumppailen kaikkia lihasryhmiä lapsen nukkuessa.
Miksi viimeiset kilot ovat niin tiukassa... Minulla siis nyt tippunut jo 17kg synnytyksen jälkeen.

Juon päivässä noin 2-3litraa vettä ja myös ruokapuoli on kunnossa. Mistä siis kiikastaa? Antakaas vinkkejä :)
 
Jos lihakset on heikentynyt raskauden loppuvaiheessa, niin jumppailu saattaa jopa nostaa painoa, kun läski vaihtuu lihakseen. Pelkkää vaakaa ei kantsi vahdata, ottaa mieluummin tavoitevaatteita.
 
Totta, mutta kyllä nämä on pelkkää ylimääräistä.
Silloin kun olen ihan treenaamalla treenannut, ei painoni ole koskaan ollut silti näin korkea. Jotenka aika paljon lihasta saisi olla että näihin lukemiin päästään verrattuna normaalipainoon :D
 
Itellä ei laihduttamisesta niinkään ole kokemusta, mut ravinnosta tietoa sen verran, että voisin väittää tankkauspäivän auttavan, jos pitkään vetänyt miinuskaloreilla/niukemmalla ruualla. Elimistö tottuu käyttämään vähemmän ravinnon hyväkseen tehokkaammin, joten välillä semmonen buustaus voi tehdä hyvää. Samoin treenirutiinit kannattaa välillä vaihtaa, tulee kropalle vaihtelua ja on tehokkaampaa. Lihasmassaa naisen on periaatteessa erittäin vaikea saada edes kolmea kiloa vuodessa, joten siitä tuskin on kyse, vaikkakin alussa kun kuntoilun alkaa, voi lihas kasvaa nopeamminkin. Mittanauha avuksi ja kattelee tiivistyykö kroppa. Itellä aina ollu toiveissa lisäsentit, mut monia kavereita auttanut/neuvonut laihduttamisessa ja miespuolisille tehny saliohjelmia ja ruokavalioita näkyvin tuloksin :P Täällä ei mtn kuntoiluketjua erikseen ollu ni tungin sit tänne "pätemään" :D
 
Kiitos joku joka kehotti senttien mittailuun :) Olen nyt viikon välein seuraillut senttien lähtemistä ja esimerkiksi nyt viikossa lantiolta on lähtenyt 4cm ja vyötäröltä 3cm!! :) Painoa en enää kyttää, senttejä on paljon motivoivampaa seurata, kun tapahtuu nopeammin tuloksia.
 
Takaisin
Top