Kilot veks

Kiloja tuli 20, nyt 6 päivää synnytyksestä ja painoa tippunut päälle 9 kiloa. Oon ihan tyytyväinen, ainoa miinus on että koska kaikki rasva on kertynyt reisiin ja takapuoleen, en mahdu enää yksiinkään mun housuihin. (Ees noihin raskausmalleihin) :D Paidat istuu kivasti vaikkei toi maha vielä oo lähellekkään palautunut, mut kollareita joutuu käyttämään kun mitkään muut ei sovi. :hilarious:
 
Täällä toi masu on ku tyhjä reppu :D
 
Hihii kävin ostaa uudet farkut ja nää on 2 kokoa pienemmät kuin ennen raskautta olevat :)
Nyt on 3 vko synnytyksestä ja paino ei enää tipu niinkuin synnytyksen jälkeen, kaipa tota vois alkaa jotain tekemään kuntonsa puolesta...
Noh katsotaan joulun jälkeen tai oikeestaan ensi vuonna :wink
 
Tuli radin takia vaan 5 kg, vauvan ekassa neuvolassa painoin itse ehkä 3 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Lihakset tosin ovat mennyttä, pehmeää riittää...
 
Mulla kans lihasmassa kadonnut. Mutta onhan sitä taas koko kevät aikaa päästä kesäkuntoon, niin kuin joka vuosi :D
 
Mulla lähtöpaino oli 94,6kg, synnäripaino 38+6 97,4kg ja nyt viikko synnytyksestä 86,8kg. Yli kymmenen kiloa siis pois korkeimmasta painosta ja aika paljon pois lähtöpainoonkin verrattuna (-7,8kg)!
 
Kun oli mennyt 2 viikkoa synnytyksestä oli paino tippunut 12kg, huomenna tyttö 3 viikkoa ja uskon, että viimeinenkin kilo on tippunut :) 13kg siis tuli yhteensä.
 
Minulla on tippunut noin 5kiloa ja synnytyksestä nyt vajaa 3 viikkoa. En tiedä olikohan joulun mässäilyllä osuutta asiaan... :shy: Tasan 10 kiloa olis pudotettavana, että pääsisin lähtöpainoon. Toivottavasti lähtis tippumaan, kun uudesta vuodesta selvitty ja pääsee vaunujen kanssa kävelemässä käymään. Maha on kyllä kutistunut siitä mitä oli sairaalasta lähtiessä eli jotain kuitenkin tapahtunut :) Löysää nahkaa kuitenkin mahassa aika paljon vielä...
 
Mulla tuli raskausaikana kaikki kilot mahaan (17kg). Näytin siis tikkarilta tikkujalkoineni. 4viikkoa synnytyksestä ja alavatsalla vielä 5kg pömppis. Ahistaa aivan järkysti toi pömppis koska normisti oon hoikka. En oo ikinä elämässäni laihduttanut mutta elän vielä toivossa että jälkitarkastuksen jälkeinen liikunnan normalisointi auttaa asiaa. Saas nähdä mahdunko ens kesänä uusiin koon 34 prätkähousuihin:shifty:
 
Mulla tuli raskauden aikana yhteensä 8-9 kiloa ja nyt reilut kolme viikkoa synnytyksestä olen pari kiloa lähtöpainon alle :) Ylipainoa on reilusti, joten tässä saa kyllä pudotella vielä mielellään vähän lisää. Tää vauva-arjen alku on kyllä ollut siinä mielessä haastava, että viimeisenä tulee keskityttyä ruokaan. Siispä olen mättänyt mahaani sitä mikä on ollut helposti saatavilla ja käden ulottuvilla, eli mahdollisimman epäterveellistä ja todella epäsäännölisesti :shy: Enemmänkin tässä varmasti lähtis kiloja tippumaan kun jaksais siihen terveellisempään ruokavalioon taas palata mitä radin takia raskausaikana noudatti.....
 
Kannattaa kyl yrittää jatkaa sitä Radi ruokavalioo mulla tippuu paino 0.5kg/vko ihan pelkästään sillä! Lauantaina on herkkupäivä ja eipä tässä hirveästi edes tee mieli mitään herkkuja... Eipä tässä kyl hirveästi ehdi mitään turhaa suuhunsa lappamaan:D
 
Mulla on vieläkin 9kg pudotettavana, mut reidet ja takamus on pienentyneet kun mahdun jo osaan mun pöksyistä! ihan huikea fiilis oli tänään lähteä kaupoille omissa vaatteissa :P
 
Mulla maha on melkoinen pehmeä röllykkä, mutta muuten olen kyllä entisiä mittoja pienempi. Tänään kauhistelin, kun ei mulla ole housuja! Farkkujen alle mahtui legginssit ja ne roikku silti mun päällä... Kivempi tietty näin päin, kuin ettei vanhat vaatteet mahtuisi päälle..
 
Painoa ja osin turvotusta tuli raskausaikana n. 11-12 kg (lähtöpaino n. 52kg), tänään punnarilla 54,4kg ja vauva nyt 1vko 2pv. Paino vaan tippuu vaikka syö vähän mitä sattuu ja aina kun vaan maha kurnii.
 
Mulla oli lähtöpaino 61 kg ja painoa tuli 16 kg. Liikuntaharrastukset jäi aika nopeesti pois kun ei sen väsymyksen takia töiden jälkeen enää vaan jaksanut ja unohdin kokonaan kyllä terveellisen ruokavalion.. Ällöttää kuinka paljon tulikin syötyä karkkia yms.

Puntarilla en oo käynyt vieläkään synnytyksen jälkeen josta nyt siis 6 viikkoa jo aikaa. Mutta peili kuva kyllä kertoo ettei varmasti hirveen lähellä lähtöpainoa vielä olla. Ja harvat vaatteet sopii päälle. Näin jälkikäteen lievästi sanottuna harmittaa ettei jaksanut yrittää ylläpitää ees jotenkin terveellisempiä elämäntapoja, sekä se että lihakset on enää pelkkä muisto vaan. No ens viikolla on jälkitarkastus ja sit jos alottaisi ton treenauksen taas. Ei mua niinkään ees kiinnosta se mitä lukuja se puntari näyttää vaan se mitä näkyy peilistä . Oon kyllä kateellinen teille joilta noi kilot tippuneet nopeesti pois. Olisi kiva aloittaa toi treenauskin siltä pohjalta suoraan, että alkais ettii niitä lihaksia näkyviin eikä että yrittää päästä eka näistä jenkkakahvoista ja selkämakkaroista eroon, puhumattakaan tosta mahasta :D
 
Täällä tuli 16kg raskausaikana painoa, muutama taitaa vielä olla jäljellä. Syötyä tulee kokoajan kun on jatkuva nälkä. Ja vettä kuluu nykyään 3-4 litraa päivässä.
 
Mua ei niin haittaisi tämä ylipaino, ilman vaatteita näyttää ihan hyvältä. Ongelma on vaatteet, ne ei mahdu ja jos mahtuvat näyttävät kamalalle. En millään viitsisi ostaa uusia vaatteita, kun tarkoitus on päästä näistä ylimääräisistä kiloista. Farkut oli pakko ostaa alesta ja mekko ristiäisiin.
 
Takaisin
Top