Kiitollinen tänään

Kiitollinen tästä asenteesta, minkä oon tänään saanut, vaikka päivä on ollut todella rankka. Yö meni flunssaista esikoista ja levotonta vauvaa hoitaessa ja itellä sit tänään kova migreeni ja ei oo koko päivänä helpottanut :sad001 mut kiitollisuuden aihe siis tämä oma asenne eli rimat alas ja hitaasti, mutta varmasti päivä läpi. Esikoinen valvoo edelleen, koska nukkui päivällä. Isi tulee kohta kotiin ja aion mennä vauvan viereen nukkumaan. Jaksan sit paremmin mahdollisesti levotonta yötä.
 
Vaikka nyt onkin huonosti nukuttu yö takana ja kiukun täyteinen päiväkin, kun esikoinen kipeänä, niin en vaan kestä miten ihania nuo veljekset on. Oltiin ennen päikkäreitä kaikki tuossa meidän isossa sängyssä ja siihen vauva nukahti isoveikan kainaloon ja isoveli antoi oman uninallen vauvan kainaloon. :Heartred Kiitollinen näistä pojista, kuten aina
 
Vaikka nyt onkin huonosti nukuttu yö takana ja kiukun täyteinen päiväkin, kun esikoinen kipeänä, niin en vaan kestä miten ihania nuo veljekset on. Oltiin ennen päikkäreitä kaikki tuossa meidän isossa sängyssä ja siihen vauva nukahti isoveikan kainaloon ja isoveli antoi oman uninallen vauvan kainaloon. :Heartred Kiitollinen näistä pojista, kuten aina
Ooooih kuulostaa aivan ihanalta! :Heartred
 
Kiitollinen siitä, että sain tänään kunnolla leikkiä keskimmäisen kanssa ulkona kahdestaan, eikä tarvinnut koko ajan lykkiä vaunuja kun vauva jäi kotiin isänsä kanssa. Myös esikoisen kanssa saatiin olla ihan vain kahdestaan.........kokeisiin lukemisen parissa. :hilarious: Mutta kiitollinen siitä, että ei ollut siinä silloin kaksi pikkuista pyörimässä. :) Ja siis nämä säät! :Heartbigred
 
Kiitollinen miehestäni, joka osallistuu lastenhoitoon (minulla on kokemus myös toisenlaisesta miehestä). Nyt kun vauva ei enää helposti nukahda tissille niin mies saa nukahtamaan muilla keinoin. Ihanaa kun kaikki nukuttamiset ei ole vain mun vastuulla. :)
 
Kiitollinen siitä, että vauva kakkasi kahden päivän panttauksen jälkeen! Kuinka helpottunut ja onnessaan voikaan äiti-ihminen olla kakkavaipasta :D
Toinen kiitollisuuden aihe on kuinka helposti tyttö siirtyi omaan sänkyynsä nukkumaan. Koen onnistuneeni edes jossain, kun pidin pääni ja vaan vastasin kaikille lapsen omaan sänkyyn nukuttamista kehottaneille, että tyttö siirtyy omaan sänkyynsä, kunhan on valmis siihen ja nyt puolivuotiaana hän on sitä. Tämö tuli selväksi, kun imetyksen päätteeksi alkoi kääntää selkänsä minulle nukkumista varten eikä enää havahtunut siigen, jos poistuin vierestä. Ihana, jo iso eikä enää ihan pikkuvauva, puolivuotias rakas tyttöseni :Heartred
 
Tänään käytiin kaupungilla, tihutti vettä niin oli tarkoitus mennä bussilla. No tuli taas kaikenlaista viivästystä lähtiessä ja bussi meni kun oltiin vielä toisella puolella tietä. Lähdettiin sitten kävelemään ja alkoi sataa kaatamalla vettä. Jossain vaiheessa joku vanhempi nainen ilmestyi meidän viereen ja sanoi "teet hyvää työtä". Siinä sateessa rattaita työntäessä, sateenvarjo toisessa kädessä ja tyttö manducassa tuo piristi aivan älyttömästi :Heartred
 
Takaisin
Top