Kiinnittymisvuoto

ginessa

Kommentoinnin ninja
Olisin tiedustellut että MISSÄ VAIHEESSA on teille jotka olette huomanneet kiinnittymisvuotoa,se on ilmaantunut yhdynnän jälkeisenä aikana,
pari päivää,viikko kaks vai mitä?
Millaista vuotoa,:vähän  paljon ja mikä väri?
Luin jostain että se vois tulla 3-12 päivää ovulaatiosta/hedelmöittymisestä.
Useinmiten 3-10 päivää...

Itellä eilen tuli jotain pientä vaaleenpunaista ja luulin että nyt ne kuukautiset alkaa.[:-][:-]
(Mulla ei ole vielä alkanut menkat synnytyksen jälkeen kertaakaan,eikä näin ollen ole hajuakaan ovulaatioista.)
TOSIN ollaan oltu viimeks sitä ennen yhdynnässä,13 vuorokautta aiemmin..eli pitkän aikaa sitten[:-]..eli tuskin on mitään sellaista..mutta tulipahan vaan mieleeni.
 
GINESSA: Moikka
Mullahan tuli tässä raskaudessa ENSIMMÄISTÄ kertaa kiinnittymisvuotoa,jota jopa minä viiden äiti ihmettelin [:-][:D]

Eli mulla oli aika hyvin tiedossa tarkka ovispäivä.Ja kiinnittymisvuotoa tuli tasan 6 päivää oviksesta.Ja mehän tietysti harrastimme sessyä hyvin säännöllisesti melkein päivittäin,koska VAUVAKUUME oli valtava [:)][:)][:)]
Ja tosiaankin tämä kiinnittymisvuoto oli minulle hyvin uutta ja tosiaankin ensimmäinen kerta elämässäni.
Ja jotenkin minulla oli heti sen vuodon jälkeen sellainen kutina,että tämä oli varmaankin nyt sitä paljon puhuttua kinnaria ja että viikon päästä voin jopa saada sen plussan testiin [:D]

Mulla oli tämä kiinnittymisvuoto siis sellaista rusehtavaa vuotoa ja sitä tuli vain noin teelusikallisen verran.Eli todella vähän.Ja mulla oli kyllä sitten oviksen jälkeen myös noita menkkamaisia kipujakin,joita ei ollut normikierroissa.Mulla oli ainoastaan aina ovulaation aikaan tosi kovia oviskipuja,joista aina tiesinkin tarkan oviksen ajankohdan.

Paljon peukkuja sinulle Ystäväni [:)][:)][:)]
Ja tulehan kerttomaan sitten kuulumiset [;)]

Yönsäde ja Mini rv 24+5
 
Kyllä mä myös salaa toivon niin, että sitä se ois ollu mutta en kuitenkaan jaksa uskoa kun edellisestä sessyilystä on niin kauan ja kun mullakin ovikset on ollu todella kipeät!
Eli mun ois pitäny tuntea ovis jos sellainen ois ollu[:-]
Parisen viikkoa on haluttanut ja valkkaria ollut.. mutta on ollu sit kämppä täynnä tohinaa päivisin ja illalla yliväsy että ei olla jaksettu harrastella..
No mutta tänään asia korjattiin ja toivonmukaan illalla uusiksi...
Jäänkin tässä yssikseni pariksi viikoksi kun mies lähtee työmatkalle[:-]

JA JOO, otan tänne paljon peukutuksia vastaan, kiitos!!![;)][:D][:)]

Ihanaa sunnuntai päivää sinne yönsäde ja Mini <3
 
GINESSA: KIITOS SUURI sunnuntai toivotuksista

Mun oli pakko vielä tulla sinulle kirjoittamaan tästä asiasta,koska mulla ihan yhtäkkiä välähti [;)][:D][:D]
Eli siis tuli vain mieleen tuosta sinun vaaleanpunaisesta ja niukasta vuodosta,että voisiko se olla juurikin sitä itseään eli RASKAUDESTA johtuvaa [:)][:)][:)]??
Eikös joillakin ole tullut ihan alkuraskauden aikana juurikin tuollaista niukkaa vuotoa??
Ja sullahan sopisi tosi hyvin tuo vuodon ajankohtakin tuohon eli jos te olette olleet viimeksi yhdynnässä 13 vuorokautta sitten ja vuotoa tuli nyt..jee jee [:)]
*peukuttaa peukuttaa*
Onko sulla vielä niitä testejä???Kannattaisiko kokeilla [;)]

Mutta tää oli nyt vain minun tällainen välähdys tänään [;)][:D]
Minä katos niin mielettömästi sinulle toivon sitä plussaa,että näen ehdottomasti tuon sinun vuotosi raskaudesta johtuvana!!!!!!

Lisää lisää peukkuja sinulle [:)][:)][:)]
Ja tulehan kertomaan kuulumiset!!!!


Yönsäde ja Mini rv 24+6
 
Pitääpä asiantuntijoilta vähän kysellä näistä vuodoista [:D]

Mulla oli viime menkat todella niukat ja pelkkää ruskeaa vuotoa. Pillereiden jälkeen ollu kierrot 25 ja 28. Nyt tämä viimeinen oli 30. Pienessä päässäni olen nyt miettiny että onko mitään mahdollisuuksia ettei se ruskea niukka vuoto ollutkaan menkat vaan kiinnittymisvuota tai jotain? Aika hataralla pohjalla on ajatukset, mutta näinpä niitä asioita pohtii ko kovasti pientä haluttais [;)] Tein r-testillä nega sinä aamuna ko tuo vuoro sitten alkoi... tässä on menossa peittojen heilutusta ja oviksen odotusta (tälle viikolle pitäisi sattua)

Lisätäänpä vielä sen verran että masussa menkkojen tunne ollu pari päivää, liekkö se ovis sitten vai...?

Kiitollinen olisin jos joku näistä vuodoista tietäisi enemmän [:)]
 
Tein negan..pöh.Miten mä nyt voisinkaan olla raskaana.?[:-]
Tittidii,eipä kummempia.[8|]
Raskaudunkohan enään koskaan.kello käy hurjan nopiaan..biologinen siis.
Tuntuu että tukehtuu siihen että aika tulee vastaan..!!
Apua![:-]
 
[:)] HELLOUTA [:)]



GINESSA: Pahoittelut negasta [:(]
Älä nyt vielä vaan rakas ystävä lannistu *halaa*
Sinulla ei ole vielä alkanut menkat synnytyksen jälkeen ja imetätkin vielä....joten,raskautuminen ei ehkä ihan niin nopeasti käy kuin ehkä normaalitilanteessa [8|]?Tietysti kaikki on yksilöllistä..

Mutta satavarmasti sinä vielä sen plussan saat [:)]
Eihän sitä tiedä,vaikka siellä jo jakautunut munasolu on kiinnittynyt/kiinnittymässä kohdun seinämään [;)]
Ettekös te juurikin miehen kassa harrastaneet sessyä ennen hänen työmatkalleen lähtöä?
Hyvässä lykyssä saat kertoa ilouutisen,kun miehesi palaa matkalta [:)]
Peukkuja ja hyvää mieltä sinulle rakas ystävä [:)][:)][:)]



PEPPILOTTA: Heh..Minä olen kaukana "asiantuntijasta" näiden vuoto-asioiden tiimoilta,mutta yritän jotain "viisasta" sanoa [;)][:D]
Koskas sinulla tuli tuota ruskeaa vuotoa ja tuliko sitä kuinka monta päivää?
Mullahan tuli tässä raskaudessa ensimmäistä kertaa kiinnittymisvuotoa ja sitä tuli vain yhden päivän ajan ja ihan vain teelusikallisen verran.Ja se oli rusehtavaa vuotoa.Ja se tuli suunnilleen 6 päivää oviksen jälkeen.
Kannattaisiko sinun tehdä uusi r-testi?Saisit ainakin varmuuden tähän asiaan [:)]
Paljon peukkuja sinulle,että saisit sen plussan [:)][:)][:)]


Yönsäde ja Mini rv 25+1
 
Niin,plaah..
mutta KITOS Yönsäde halista ja zempityksestä...
aattelin että sit ku oikeesti on aihetta niin testaan
 ..testi poltteli laatikossa liikaa[;)]

Näitä ihme himoja tässä on mulla kohta ollut kolmatta viikkoa,sekin on outoa kun en mikään seksin himoharrastaja ole!![:D]

Oiski aika spookyä jos tässä kuussa tuliskin plussa..viimeksihän tein testin 19.11 viisi päivää ennen menkkoja [:D]
Olin jo unohtanut miten turhauttavalta tuntuu vaikka lupaa ittelleen että ei tässä hoppua ole ja niinpoispäin![;)]

Väsyhaukotus,onpa pimeetä.!
Vanhin tytär tuossa tekee ruokaa ihanaa että ei aina itse tarvitse sitä vääntää![:)]

Vointeja sinne taasen Yönsäde ja mini <3
 

Nyt tulin minäkin tänne ihmettelemään.. Tuossa tunti sitten kävin vessassa ja paperiin jäikin haaleaa vaaleanpunaista vuotoa, hyvin niukkaa on että ei edes pikkuhousunsuojaan asti pääse. Yritetty on nyt kohta puoli vuotta, tässä kuussa oli varma ovulaatio & touhut oikeaan aikaan, joten nyt mietin että tämäkö on nyt sitten kiinnittymisvuoto!! emoticon

Nyt on siis kierron 25 päivä ja kiertoni on 34 päivää että ei menkkoja pitäisi vielä edes kuulua..

Muutenkin olen tässä alkanut saamaan finnejä yhtäkkiä, rinnat arat (varsinkin nänninpäät), tuossa muutama päivä sitten oli 3 päivän ihan HULLU syömisjakso joka sitten meni ohi ja omituista kipuilua ja painontunnetta alavastassa ollut koko kierron ajan. Nytkin pienesti juimii.

Mutta niin kovasti toivon raskautta että olen aiemmin joutunut pettymään "mukaoireisiini" mutta ihmetellyt olen näitä oireita ja nyt tuo ihan pinkki niukka vuoto.. Oliskohan nyt onnistunut??? emoticon  

Testata tuskin on vielä järkeä..

 
Hei! tässä jotain tietoa teille:

Alkio kiinnittyy noin viikon ovulaation jälkeen.
Kahdeksantena vuorokautena blastokysti on osittain uppoutunut kohdun limakalvoon.

Lähde löytyi: http://www.solunetti...innittyminen_1/



Jos sen jälkeen tulee vähäistä vuotoa, niin se on ilmeisimmin kiinnittymisvuoto. Muut vuodot ovat kai sitten muita vuotoja, mitä niitäkin voi olla, ja onkin tuhansista eri syistä.

Paras keino on mielestäni olla stressaamatta, ja odottaa että ne kuukautiset ovat väh viikon myöhässä, harrastaa sitä seksuaalista toimintaa ihan vain silloin kun eniten mieli tekee(joka yleensä on ovulaatioaika) ja vain odotella. Liika stressi ei asiaan ainakaan auta.


Hyvää joulun odotusta itse kullekin! :)
 
Joo, minullakin ne sitten muuttuivat menkoiksi.. Kaksi tuntia vaaleanpunaista vuotoa ja PAM menkat 10 päivää liian aikaisin.. Viimeksi meni 2 viikkoa yliajan ja lopuksi sairaalloiset mahakrampit, meinasin jo lääkäriin mennä..




 
 
Täällä toivotaan, että haalean punertava "vuoto" joka jäi vain paperiin muutama päivä sitten olisi kiinnitysvuotoa. Tässä nyt ollaan siinä rajoilla, että kuukautisetkin voisi alkaa.. Nyt ei jotenkin halua liikoja toivoa ja veikkaankin, että kuukautiset alkaa kohta emoticon
 
Täällä myös pieni tummanpuhuva väritippa havaittu pöksyistä pari iltaa sitten. Varauduin menkkoihin, mutta ei niitä ole vieläkään kuulunut.
Tänään KP 30/ihanan epäsäännölliset 25-35
ja rinnat aran oloiset, muuten kaikki enemmän kuin hyvin.
 
Ja tänään uusi väritippa.
Mun menkat tapaa olla todella runsaat eikä tällaiset tippavaroitukset kuulu vuotoihini alkuunkaan. Huomenna teen preditor-testin, ellei täti pukkaa ilmoille ennen sitä.
Muutoin rinnanpäät on arat, kuten viime raskauteni aikana (josta ei kovin kauaa olekaan) ja mieliala pääasiassa hermojenmenetys-puolella.

Tsemppiä ja plussayllätyksiä jokaiselle!
 
Minä sitten sain plussan eilen kun tulin töistä ja sitten illalla kun menin nukkumaan valahti housuih kirkkaanpunaista verta (sitä tuli yhteensä noin ruokalusikallinen) Nyt ei ole enää mitään vuotoa ollut tuon jälkeen.

Taisi mennä kesken.. Mitään kipuja ei ollut tai mitään muutakaan omituista.. perhana.. Pitää mennä ostaa kasa testejä taas ja seurata haaleneeko viiva :/
 
Veren väristä tai määrästä ei voi sanoa mitään sen väri ei tarkoita automaattisesti yhtäkään vaihtoehtoa. Kertoo kolmen keskenmenon kokenut kahden lapsen onnellinen äiti.
Jos keskenmeno tulee siitä ei ole epäilystäkään, kivut on niin kovat, että voi verrata jopa synnytykseen. Sikiön koolla tai raskauden kestollakaan ei ole mitään tekemistä kivun kanssa. Keskenmenot tullut n. 5vk:lla, 8vk:ll ja vähä yli 11vk:lla ja kivut aina yhtä pahat. Myös verenvuoto kuukautisiakin runsaampaa. Jos hyytymiä tai kipuja ei ole ja olet varma raskaudesta.. Et välttämättä ole saanut keskenmenoa vaan joskus moni muukin asia vaikuttaa siihen vuotoon. Suosittelisin mielummin menemään lääkärille jossa otetaan ultra kun alkaa stressaamaan.
Mulla on myös kokemusta toisen lapsen odotus ajalla aika paljostakin vuodosta ja hyytymästä. Vklla 5-6 olin koulussa kun aloin vuotamaan kirkasta ja viininpunaista verta. Menin ultraan jossa ei voitu todeta mitään, koska oli niin pieni.. Menin vklla 8 uudestaan jossa todettiin sikiön elävän ja sydän löi.. Eli vuodosta ja pienestä hyytymästä huolimatta kaikki oli hyvin. Nyt mulla siis terve 11kk vanha poika tuosta raskaudesta.
Mulle kerrottiin, että on saattanut olla kaksosraskaus josta toinen mennyt kesken tai jotain muuta.. Kaikkea ei voi aina selittää tai saada tietää.. Mielummin kävisin näytillä kun miettisin itekseni kotona.
 
Moikka, mulla toiveena raskaus ja merkitkin olleet täs kierros enemmän ku lupaavat.
Viikko ovulaatiosta (11.11.) oli nippailua vatsassa, mutta pe 13.11. iltan oli sellasta semi menkkakipumaista oloo alavatsas ja sit yöllä tuli verta, mitään perus menkkaoireita ei edes ollut ja ne tuli 5 päivää liian aikaisin. Vuoto ekana päivänä runsasta ja punaista mutta loput 4päivää rusehtavaa tiputtelua, aina ei edes siteeseen tullut mitään. Oikea aika alkamiselle olis ollut eilen 18.11.

Nyt puski flunssa päälle ja olo ollut viikon verran etova ja koko ajan kylmä (vois mennä flunssan piikkiin) rinnoissa ei tunnu mitään ihmeellistä, ajoittain outo maku suussa.

Tein tänään testin joka oli nega, mutta voiko olla liian aikaisin tehty?
Onkohan tuo ollut sitä kiinnittymis vuotoa?

Ilman ehkäisyä olen ollut heinäkuusta lähtien et tää ois kolmas kierto ilman ehkäisyä, joten tuntuu että moni asia menis pillerien lopettamisen piikkiin.
 
Heippa! Voisin yrittää avata keskustelua uudestaan.
Olen parikymppinen leidi ja mulla on nyt nämä kaikki aivan suuri kysymysmerkki.
En ole ikinä laskeskellut kiertoja tai ole ovulaatioista muutenkaan perillä. Kohta vuoden verran ollut poikaystäväni kanssa ja näin ronskisti sanottuna on vedetty paljaalla koko ajan. On yleensä tullut ajallaan kuukautiset (alkamis päivä norm. 20.-25.kuusta), mutta nyt tällä kertaa on jättänytjo mietityttämään.

Sunnuntaina(22.11) Alkkareihin oli kerinnyt vuotaa oikein vaalean rusahtavaa vuotoa, siinä kohtaa jo mietin että mitä? Tapojen mukaan tietenkin laitoin tampoonin, seuraavana aamuna vaihdoin ja oli vain pää hieman kastunut kirkkaan punaiseksi. Vuoto loppui kuin seinään ja kesti vain sen illan ajan. Nyt sitten tänään perjantaina (27.11.) päivällä poikaystävän kanssa pienten leikkien jälkeen jäi paperiin kirkkaan oranssinpunertavaa verta. Taas ajattelin jospa kuukautiset nyt alkaisi vihdoin! (Aina alkanut säännöllisesti). Laitoin taas tavan mukaan tampoonin ja siirryin töihin. Töissä oli vaihdon aika ja tampooni oli ihan viti valkoinen? Seuraavassa vaihdossa oli taas pää vain kastunut kirkkaasti. Ei pääse pikkuhousuihin asti.
Tänään tein kaksi raskaustestiä, onko liian aikaista tehdä? Ensimmäinen ei näyttänyt mitään ja toinen näytti negaa... Onko jollain samanlaisia kokemuksia vai stressaanko jostain ihan turhasta tällä hetkellä? Toivottavasti joku osaa hieman kertoa Terveisin epätoivoinen stressipesä! ❤️
 
Carolyn, kiinnostaisi kuulla kuinka sinulle kävi tuossa kierrossa? Itselläni nimittäin hyvin samantyylinen tilanne päällä tällä hetkellä: viikko ovisen jälkee (18.12.) alkoi kevyttä vuotoa vessakäyntien yhteydessä. Eilen ja tänään (19. Ja 20.12.) jatkunut samalla kaavalla, mutta nyt vuoto tummempaa ja on myös hyytymää mukana. Lisäksi tänään eli kolmantena "vuotopäivänä" flunssaoireita ilmassa. Menkat pitäisi alkaa vasta muutaman päivän päästä...vai alkoikohan vain etuajassa..?
 
Takaisin
Top