Kierukan poiston jälkeen,kuinkahan pian...

ginessa

Kommentoinnin ninja
Vuosi sitten tapasin nuoremman miehen,itse olen 36 ja hän 31.
Minulla on jo 3 lasta..19,17 ja 8 v..olin päättänyt että ei enään lapsia minulle..
Nyt ajatukset kääntyivät siten että haluan niitä viellä vaikka pelottaa vähän[:)].

Kesäkuun 3pv otettiin hormonikierukka pois,jolloin samaisena päivänä alkoi (sitä ennen aamulla)oikeat kuukautiset  ja vuosin 8 päivää kauheasti..[:@]
normaalisti kestää vuoto 7 pv.
Sisälsi varmaankin myös sen tyhjennysvuodon mistä olen lukenut..[8|]

No mutta,kysymys ja ihmettely kuuluu...miten tällä iällä tulee helposti raskaaksi?
Vaiko ei enään niin helposti?[:-]
Entäpä kokemuksia teillä,kierukan poiston jälkeen?

Nyt olisi sopivat päivät meneillään tulla raskaaksi mutta kun tosiaan ei ole tietoa,palautuuko kierto normaaliksi kuten ennen kierukkaakin ja siis tosiaan,poistopäivänä alkoi menkat...

Ei todellakaan oo mikään "pakko" meininki mutta kutkuttaisi hyvinkin saada perheeseen lisää jäseniä[:D].



Kertokaa minulle positiivisia ja negatiivisia kokemuksia,että kauanko touhuun meni,
 vai vieläkö pitää odotella.[:)]

Ps,itse olin aina sitä mieltä että yli kolmekymppiset on vanhoja äitejä,(hyi minuu)
mutta nyt ajattelen että mitä sitten,jos lapsia suodaan niin antaa mennä vaan!!
Lapset ovat ihania!![:D]

Kaikille oikein mukavaa PupuiluJuhannusta!![:)]





 
Heippa sulle ginessa! Minulla on melkein sama tilanne kun sulla. Minulla on ennestään kaksi teini-ikäistä tyttöä eli 14 ja 11. Ja itse olen kohta 35 enkä todellakaan tunne itseäni liian vanhaksi [8|]... päinvastoin mulla on työkavereita jotka on yli 30 ja eivät ole naimisissa eikä vielä lapsia ollenkaan!! Liian vanha on sit yli 40 [:)] 
Ensin oltiin sitä mieltä että kaksi riittää meille, mutta nyt on ajatukset muuttuneet ja haluttiin lähteä yrittämään vielä iltatähteä.[;)]
Mulla otettiin kierukka pois tuossa 4.5. ja ekat kuukautiset sen jälkeen alkoi 6.5. jotka mielestäni taas olivat aika niukat verrattuna siihen mitä ne oli ennen kierukoita eli n. 11 vuotta sitten.
Toiset kuukautiset alkoivat täsmälleen normaalin kiertoni mukaan 3.6. ja nyt mulla on laskujen mukaan ovispäivä kun kierto on aina ollut tasan 28 päivää.... vaikkei kierukan aikana mulla tullut koskaan vuotoa juuri nimeksikään, mutta tiesin sen muista oireista.
Emme käyttäneet mitään ehkäisyä viime kuussakaan, kun alettiin heti yrittämään sitä iltatähteä, kun ekat kuukautiset olivat ohi, mutta heti ei tärpännyt ja toiset alkoivat ajallaan.[&o]
Tässä ollaan aktiivisesti nyt yritetty laittaa lasta alulle [8D] ja toivotaan ettei ala ensi kuun alussa kuukautiset.
Tervetuloa sullekin yrittäjien joukkoon... tuolla on aktiivinen porukka kirjoittelemassa otsikon 'joko nyt onnistais alla'.
Kiva kun on joku samanikäinen yrittäjä joukossa ja voi vaihtaa ajatuksia asiassa!! [:D]
 
Takaisin
Top