Kevään kohinaa

Mitä kuuluu teille ketkä ette oo salaisella puolella? Jos täällä joku käy vielä lukemassa :D
 
Käyn lukemassa, yksin on vaikee keskustella :D Hyvää kuuluu! :) jännittää kun poika alottaa syksyllä päiväkodin, vaikka hyvin oon saanu alotusta pitkitettyä :) ja syyskuun ekaa perhelomaa odotellen!! Lähdetään Ruotsiin pidennetyks viikonlopuksi mun tädin luo :Heartred
 
Saitko pojan millaseen hoitopaikkaan? Mullakin alkaa työt ens kuussa, jännittää hirveästi, mutta varmasti kaikki menee hyvin, teillä myös :)
 
Kunnalliseen vuoropäiväkotiin, meillä kun molemmat ollaan kolmivuorotyössä :) mut pelkkää positiivista kuulunu siitä paikasta onneks :)
 
Minä yritän olla vielä vuoden verran kotona ja voihan se olla, että "joutuu" jäämään pidemmäksikin aikaa.. :)
 
Mä en silti vaan ees oo semmonen koti-ihminen :) vaikka pojan kanssa ihanaa onkin :)
 
Minä taas olen löytänyt elämälleni tarkoitukseen. :) nautin suuresti ajasta lasten kanssa kotona ja toki myös taloudelliset syyt vaikuttavat. Käytännössä rahaa jäisi käteen saman verran kuin nyt saan, vaikka kävisin töissä.. voihan se olla, että näitä lapsia on lisääkin tulossa.. :)
 
Menin hurjan aikasin nukkumaan, 20.30 nyt heräsin virkeänä jo kuudelta! :D toisaalta on kiva ehtiä herätä ennen poikaa, niin ehtii tehdä omia juttuja rauhassa. Tänään on ohjelmassa lähteä etsimään saappaita pojalle :) joko muilla vauvat kävelee ja tarvii erilaisia kenkiä?
 
Tukea vasten kävellään ja sandaalit vaan pääasiassa käytössä :) saappaatkin kyllä löytyy, mut ei ole vielä ollu kunnon tarvetta :)
 
Ajattelin tulla moikkaamaan jos mua kukaan täällä enää muistaa! Meillähän raskaus todettiin keskenmenneeksi rakenneultrassa 23.1.2015.
10.6. laskettu aika meni ohi ilman tietoa uudesta raskaudesta. Olimme kuitenkin onnekkaita kun plussasimmekin uudestaan kesäkuun lopussa! Poika syntyi 24.2.2016 mitoin 4430g ja 53cm. Nyt ollaankin jo yli 5kk vanhoja :) Ihanan isoja on jo teidän vauvat !♡ perästä tullaan kovaa vauhtia :)

1f053efbe09f85f4bdbe3c0a80b50064
 
Ihanaa Susannne!! Onnea ihanasta ja silmin nähden onnellisesta pojasta :Heartred
 
Ihanaa ja paljon onnea! Huomasinkin jostain toisesta ketjusta silloin, että olit plussan saanut ja kovin onnellinen olin puolestasi. :) Kaikella on aina tarkoituksensa.. ♡

Nauti ihanasta vauva-ajasta! Nyt sitä on jo ikävä, vaikka ei se aina herkulta tunnukaan.. :D
 
Ajattelin tulla moikkaamaan jos mua kukaan täällä enää muistaa! Meillähän raskaus todettiin keskenmenneeksi rakenneultrassa 23.1.2015.
10.6. laskettu aika meni ohi ilman tietoa uudesta raskaudesta. Olimme kuitenkin onnekkaita kun plussasimmekin uudestaan kesäkuun lopussa! Poika syntyi 24.2.2016 mitoin 4430g ja 53cm. Nyt ollaankin jo yli 5kk vanhoja :) Ihanan isoja on jo teidän vauvat !♡ perästä tullaan kovaa vauhtia :)

1f053efbe09f85f4bdbe3c0a80b50064
Onnea Susanne pienestä suuresta pojasta!
 
Onnea iloisesta ihanasta pojasta! ❤ ja iltsulle mahtavaa äitiyslomaa! Perästä tullaan :wink
 
Onnea ihanasta pikkumiehestä! :)
 
Takaisin
Top