Ketju takaisin Salaisiin toukomammoihin pyrkiville

Moikka! Minäkin käyn täällä välillä vilkuilemassa, mutta ei tule mitään kirjoitettua. Tuntuu, ettei ole oikein mitään sanottavaa.

Onnea pojasta Äippä! Hyvää loppuraskautta! Meillä on nyt tyttö ja poika. Molemmissa samoja piirteitä, mutta persoonallisuuserotkin ovat tulleet näkyviin jo pienenä. Meillä on tytöllä jonkin verran autoja, legoissa ym. Ei niitä paljoa ole, mutta muutama. Hän ei vain ole niillä oikein koskaan leikkinyt. Nyt tämä pieni 11kk iässä tykkää rullailla noita autoja pitkin lattiaa. Ei mitään autoista tietenkään tiedä, meillä ei ole, eikä niitä mitenkään erityisesti pojalla osoitella. Kuitenkin se käsiliike, istuu lattialla ja rullailee autoa edestakaisin... kai se on joku geeni juttu. Tuli minulle ihan yllätyksenä.

Poika ei puhu vielä mitään, ääntelee kyllä oikein ponnekkaasti. Maidolle on oma tietty äänne (mam-mam-mam) ja oma sävynsä. Mutta näilläkin rajoituksilla poika "puhuu", "keskustelee" ja on koko ajan vuorovaikutuksessa. Ei jää epäselväksi mitä hän haluaa, osoittaa ja työntää pois. Selkeästi tietää mitä haluaa, eikä mikään muu kelpaa. Nyt on juuri oppinut heittämään palloa, sekä pientä yhdellä kädellä ja isoa molemmilla. Poika tykkää lukea kirjaa, kääntelee sivuja ja katselee kuvia.

Isonsiskon kanssa menee oikein hyvin. Tyttö on kärsivällinen ja lempeä poikaa kohtaan. Tyhjentävät nykyisin yhdessä asianpesukoneesta aterimet. Poika ottaa korista ja tyttö ottaa pojalta ja laittaa laatikkoon. On ihana seurata heidän vuorovaikutusta.

Mitään uhmaa ei erityisesti ole pojalla näkynyt. Tytöllä taas on joku 5v esimurrosikä. Huoh! Jatkuvaa vastaansanomista, kiukuttelua, harmistusta omien taitojen vajavaisuuksiin. You name it!

Minä olen opiskellut koko vuoden yliopistossa ja nyt on ollut tenttiputki. Kesällä on jonkin verran hommaa, mutta hieman sentään helpottaa. Tällaista täällä, arkea...
 
Meillä menee ihan hyvin. :) Ainoa "ongelma" on että öisin syödään vieläki tiheään ja omassa sängyssä ei suostu nukkuun. Kunnolla ei oo kyllä yritettykään.. Vauvakuume on kova mutta kun perhepedissä nukutaan vieläki nii mietityttää nukkumisjärjestely. En halua miestä häätää sängystä ja täyttä on jo nyt..

Onnea tulevasta pojasta Äippäx5! Mieki tykkäisin saaha monta nii sais tyttöjä ja poikia mutta kahteen me taidetaan vaan tyytyä.. :p

Meidän arki on lähinnä kotona oloa. En oo menossa töihin ku vasta toisen lapsen jälkeen eli ehkä aikasintaan 2-3vuoden päästä.. Keikkaa ois tarkotus tehä satunnaisesti.
 
Kiitos mä77 ja Enkkumama :) hiukan tässä ihmeissään jätkästä tälleen tyttöjen jälkeen, väliähän sillä ei oo et kumpi siellä on kunhan on vauva:wink
 
Onko muuten siellä salasella paljonkin juttua? Täällä yleisellä puolen kun kovin hiljaista?
 
Äippäx5, onnea pojun odotukseen:dummy: tule vain salaiselle puolelle:) meillä menee välin iha kivasti ja välillä väsyttää tää arki...ukkokin lähtee töihin ja ite oon viel kotona jonni aikaa..kouluun hain,kesällä saan tietää pääsenkö opiskelee:playful: poika kehittyy omaa vauhtiaan,ryömii ja konttailee välillä...nousee tukia vasten ja tykkäis avun kanssa kärräillä kärryllä..fysioterapiaan neukkutäti passitti,kun herra ei kävele vielä...:shy: vaikkakin olin ite sitä mieltä et kyllä poju omaa tahtia lähtee sitten kävelemään kun on siihen valmis:)
 
Niin ja laitoin lisäys pyynnön vargynjalle, luulisi viesti määrän riittävän kun roikun vähän jokapuolella kun luppo aikaa:D
 
Niin ja ninamommy toivottavasti pääset opiskelemaan:) munkin piti hakee nyt syksylle mutta noh tuli vähän muuta:wink
 
Onpa kiva ketju! Mun tekis mieli yrittää takas salaiselle puolelle, mut pelkään et mut taas potkitaan sieltä pois kohta ku en kauheen ahkerasti kerkee kirjottelee :/

Mä oon nyt hakenu töitä ihan täysillä kun tajusin et ei hitto, ei rahat riitäkään pidempään kotonaoloon vaik mä vähän niin suunnittelin. Kuinka monella siis on nyt toukokuiset jo päikyssä tms.?

Onnea äippä poikalupauksesta! Tuntuu kyl varmaan ihan uskomattomalta, mullaki tuntui oudolta kahden pojan jälkeen saada tyttö niin sulla varmaan vasta totuttelemista onkin :wideyed::love017
 
Hei heinukka! Joku sanoki aikasemmin että hän itse yrittää kirjottaa alkukuusta enempi nii sitte ei tarvii stressata tuleeko tarpeeks viestejä. Mie en oo ollenkaan laskenu tuleeko tarpeeks viestejä mutta täällä kun lähes joka päivä käyn ainaki lukemassa nii huomaamatta niitä tulee myös kirjoteltua. :)
 
Heinukka kiitos:) onneksi on toi kummipoika niin saanut hiukan kokemusta tosta toisesta sukupuolesta:wink tuntuu kyl uskomattomalta että meille poika ois tulossa... en usko ennenku nään:wink
 
Käyköhän teistä kukaan täällä enää lukemassa! Mua on aika-ajoin häirinnyt kun mulla loppu kirjoittelu tuolla salaisella puolella yhtäkkiä joskus alkukesästä (tää foorumi vaan heitti mut ulos ja sano et väärä salasana, olin useasti yhteydes ylläpitoon ja sieltä tuli aina uutta salasanaa mut en edelleenkään pääse kirjaantuu sillä nappula123 tilin spostilla...) mut nii sit mulla meni kokonaan hermo et olkoon koko foorumi et en jaksa tapella kun pääse ees kirjaantumaan :D

Nyt sit piti tehdä uus sposti kun häät vietetty ja nimi vaihtu, nii aattelin tulla tänne kertomaan et elossa ollaan ja mielessä useasti ootte kaikki ollut! Toivottavasti ollut ihana kesä kaikilla ja voitte hyvin. :)
 
Sua ollaankin huhuiltu välillä nappula123! :) tosi syvältä että foorumi herjaa noin:mad: kirjottele tänne se 10 viestiä ja oo sit yhteydessä ylläpitoon että mielisit takaisin salaiselle - jos ei saa vanhaa nimimerkkiä toimiin ni sit tolla uudella! (Joku sääntö on että jos ei oo la ryhmässä aikamäärään x mennessä ni et sit pääse ollenkaan tms) josko saatais sut takasin - siis jos haluat! :)
 
Nappula tervetuloa vaan takasin:angelic: meillä on ainakin kesä mennyt mukavasti,lämpöö on riittämiin ollut. Onnea tuoreelle hääparille:happy:
 
Onnittelut Nappula1! Jos haluat nii luulis että ku kerrot tilanteen nii päästäsivät sinut takas salaselle. Siellä me edelleen kirjotellaan. :)
 
Takaisin
Top