Keskiraskauden energinen aika

ViidesVauva

Vauhtiin päässyt keskustelija
Puhutaan keskiraskauden energisestä jaksosta alkuraskauden oireiden helpottaessa ja loppuraskauden vaivojen vielä häämöttäessä kaukana edessä päin :)

Pitääkö kenellä paikkansa ja onko siellä meneillään suursiivoukset ja pesänrakennukset? :)

Itselläni on kyllä helpottanut pahoinvointi vaikkei vielä ihan kokonaan ole jäänyt pois ja se varmasti on kohentanut oloa kun helteet vihdoin loppuivat! Vielä en kuitenkaan tunne itseäni silti mitenkään kauhean energiseksi tai aikaansaavaksi. Meillä on muutto parin viikon päästä joten toivon kyllä tuon keskiraskauden energisyyden valtaavan minut pian :woot: Siitä olisi totisesti nyt apua ja kun uusi pesä on nyt kirjaimellisesti rakennettava :wink
 
Me vaihdettiin tänään olohuoneen järjestys... oon viikon miehelle siitä paasannut, ja tänään sit vietiin poika hoitoon isovanhemmille ja laitettiin uus järjestys :)
 
Ei ole täälläkään vielä näkynyt energisyyttä :D Työpäivät imee kaikki mehut ja iltaisin oon ihan poikki, innolla odotan keskiraskauden energiabuustia.
 
Ei oo sellaista ilmiötä ollut vielä koskaan. Kaikki kolme raskautta näköjään vaan sairastan.
 
Mullakaan ei energisyyttä näy ja työviikot menee hyvin Rintan kuvailemalla mallilla. Viikonloppuna sitten jaksaa enemmän.
 
Täällä kans ei ole tietoakaan keskiraskauden energisyydestä. Toki siihen voi vaikuttaa, että töissä on tajuton kiire ja monesti päivät venyy 10-12h mittaisiksi. Sitten kun on pari päivää että pääsee normaalisti niin oon niin poikki, että en jaksa mitään. Mutta saisi tulla tuo energisyys tännekin sillä tilanne on se että meillä tulee muutto syyskuun lopussa ja olis pikku pakkausurakka. :D Mutta ehkä sen jaksaa koska sitten pääsee laittamaan vauvan juttuja, kun niille on erilailla tilaa.
 
Ei sellaista ole... En pysy hereillä millään koko päivää. Max 6h ja oon ihan poikki. Ja sitten on nää öiset hereinyt. Nice, I like it!

Esikoisen kans lopetin oksentelut rv 18 (jatkui rv 35). Ei siinäkään raskaudessa hekuvaista keskiraskauden odottelua ollut... Nukuin koko ajan.

Nyt onneksi paino ei ole lähtenyt nousemaan, eli mulla oli se sama tänään kuin rv 8+, ihan tyytyväinen olen jos en tällä kertaa saa mitään ihme himoja ja lihota itseäni täysin palloksi. Nyt painoa hieman reilu 60kg... Syyskuussa 2006 kun lyllersin osastolle käynnistykseen oli painoa jo huimat 82,7kg. Vielähän sitä toki ehtii hyvinkin ottamaan painoa. Toivon että nousisi sen sallitun 10kg ja se riittää. Mun nivelet EI tule kestämään sellaista ylipainoa toiste. Ja siitä eroon pääsemisessä meni 8-vuotta (siis lähtö painoon 57kg, joka mulla silloin oli). Oksentelusta huolimatta esikoisen kanssa paino nousi koska join noin 2l smurffi/päärynä limonaadia PÄIVÄSSÄ se oli ainut mikä helpotti oloa...suo siellä vetelä täällä!
 
Ei sellaista ole... En pysy hereillä millään koko päivää. Max 6h ja oon ihan poikki. Ja sitten on nää öiset hereinyt. Nice, I like it!
!

Sama täällä! Iltapäivällä iskee ihan JÄÄTÄVÄ väsymys ja jatkuu helposti koko illan :meh: Ja yöllä joutuu nousemaan vessaan ainakin pari kertaa, mikä vaikuttaa selvästikin unen laatuun/määrään.

Mutta toiveikkain mielin odotan koska tämä paljon puhuttu energiapiikki iskee :grin Kertokaa nyt joku, ei kai se ole pelkkää legendaa?
 
Juu sitä energiapiikkiä odotellessa! Hyvä kun klo 21.00 saakka saa pidettyä silmät auki kun väsyttää niin paljon :D olis kyllä kiva kuulla näitä energisiä tarinoita :D
 
Mä oon kyllä tosi virkee ja toimelias. :) ihan kivaa ku alussa olin niin väsyny. Ja jos nyt on väsy niin on omaa vikaa ja käyn liian myöhään nukkuu
 
Mulla on ollut kyllä aiemmissa raskauksissa energistä ja hyvää aikaa keskiraskaus. Joten toiveikkaana odotan että tässäkin vielä koittais :)
 
Mulla tää väsymys tuntuu vaan pahenevan, varsinkin puolenpäivän aikaa iskee kunnon kooma :dead: Esikoista odottaessa oli pahin väsymys just alkuraskaudessa ja tässä vaiheessa jo ihan normaali ja reipas olo, mutta ilmeisesti nyt väsymys jatkuu vaan :shifty:
 
Mulle on nyt iskenyt kauhea vimma tehdä ja touhuta! Voi tosin olla että sairausloma-ajan pitkä täysi tekemättömyyskin vaikuttanut siihen, koska aina tykännyt touhuilla ja mennä. Pahoinvointikin on onneksi helpottanut. Saas nähdä kauanko kestää!
 
Mulle on nyt iskenyt kauhea vimma tehdä ja touhuta! Voi tosin olla että sairausloma-ajan pitkä täysi tekemättömyyskin vaikuttanut siihen, koska aina tykännyt touhuilla ja mennä. Pahoinvointikin on onneksi helpottanut. Saas nähdä kauanko kestää!

Meil on just tätä nyt. Tällä viikolla vaihettii olkkarin järjestys kokonaan. Pari päivää sitte käytiin ostaa uus vaatekaappi ja nyt järkätää vaatehuonetta :D
 
Ei musta ole mihinkään. Tuntuu että oon vaan ja yritän, ja yritykseksi se jää. Nyt tuli asuntotarjous sellaisesta talosta johon haluaisin muuttaa. Muutto olis 1.10... No ei nappaa sitten yhtään koko homma, mutta fakta on se että me ei enää tähän asuntoon mahduta. Kait se on pakko alkaa laittamaan asioita järjestykseen. Tällä kertaa tilaan muuttofirman Istun ja katson kun tavarat kannetaan paikalleen. En tee itse yhtään mitään... Vain katselen. Toki kotoa perkaan kaatopaikalle lähtevät tavarat ja pakkaan itse. Mutta muuten en todellakaan ala kyselemään kuka kuskaa ja mitä. Ihana kun saa heittää menemään tavaraa ja paljon. Kaikki ikivanhat vaatteet yms. kaatopaikalle vain suorilta. Onneksi osa on jo viety keväällä, mutta paljon tavaraa jäi käymättä lävitse.
 
Energistä keskiraskautta odotellaan täälläkin... Töissä selviää, mutta illalla jo ajoissa nukkumaan eikä työpäivän jälkeen tarvi kauheasti ohjelmaa kehitellä. Viikonloppuisin sit kroppa ottaa korkojen kera takasin ja nukun kunnon yöunien päälle vielä parin tunnin päiväunia (joita en "normaalioloissa" nuku ikinä)!
 
Ei oo paljo energisyyttä näkyny. Tosin kilppariarvot laskussa et liekkö vaikutusta..
 
Energisyyttä ootellaan täälläkin. Voisin vaan nukkua... en tiiä et onko tää yhtään sen hääppösempää kun pahoinvointi, yhtä inhottavia vaivoja molemmat.
 
Juu ei ole energiaa näkynyt, olen ihan naatti koko ajan. Tänään ehkä vähän parempi kun menin eilen yhdeksältä taas nukkumaan ja sain nukuttua ihan hyvin kun monena yönä pyörinyt levottomana sängyssä. Ei tarvinut vessassakaan käydä kuin kerran. Käytiin eilen saunassa, liekkö sillä rentouttava ja unia parantava vaikutus kun eilisen päivän oli selkäkin kipeä. Mutta kyllä se taas tästä työpäivän aikana väsymykseksi muuttuu. :wacky:
 
Mulla on vähän helpottanut pahoinvointi niin sen puolesta on energisempi olo :) Jaksanut jopa käydä juoksemassakin muutaman kerran.
 
Takaisin
Top