Keski-Suomen odottajat

Oho! Huomasin just, että tää on elokuisten ryhmä. Saako tulla mukaan, vaikka lapsi olisi tuloillaan vasta marraskuussa? ☺️
 
Kaikki vaan mukaan. Heittäkääs joku päivämäärä ja aika ehdotus heinäkuun alkuun. Mun mukaan pääseminen on epävarmaa. Oon vuodelevossa suppareiden takia, tosin heinäkuussa on jo yli 34 viikkoa kasassa, minkä jälkeen vois jo varmaan liikkua vapaammin, vaikka supistelisi vielä.
 
Heitänpä ehdotukseksi ke tai to (6. Tai 7. Päivä)? Iltapäivä sopisi mulle/meille parhaiten :)
 
Mä oon varovainen mukanaolija. Jos tuolloin on hyvä päivä niin tuun mukaan, mut jos sattuu olemaan huono niin en pysty kotoa lähtemään mihinkään. Tässä kun pyörtyilen keskiarviolta kerran päivään niin rajoittaa elämistä aika paljon. :/ Molemmat päivät siis käy tänne jos vain olot sallii.
 
Alkaa näyttää siltä, että mäkin voisin uskaltautua ens viikolla tämän verran liikkeelle. Molemmat päivät sopii. Oiskohan tuo 16:30 vielä Ilpiksellekin sopiva aika niin ehtii töissäolijat mukaan? Kerran molemmat päivät käy kaikille sovitaan 6.7. ke, että homma etenee. Jos nähdään vasta puoliviideltä, osa varmaan kaipaa ihan ruokaa. Presson vieressä olisi tietty buffet, mutta tee oli suoraan sanottuna tiskivettä. Plussana tietty myös leikkipaikka, jos osalla on taapero mukana. Monessa kahvilassa taitaa ruokavaihtoehto rajoittua salaattiin ja/tai patonkeihin.
 
Mulle/meille sopii ke klo 16.30-> ja tosiaan sellainen paikka pitäisi olla mistä saa jotain sapuskaa että tuo pojan vesseli pysyy tyytyväisenä :) Mites olisi esmes Pannukakkutalo? Tai de cafee? Voidaan myös treffata kaupungin ulkopuolellakin jos jollain on vaikeuksia päöstä paikalle :)
 
Takaisin
Top