Keski-Suomen odottajat

Listataanko paikkoja mistä saa ostettua kaikkea krääsää niin itselle kuin vauvallekin :)

Äkkiseltään tuli mieleen:
- Lastentarvike
- Babystyle (löytyy myös äitiysvaatteita yms.)
- Isot marketit tietenki
- HM (vauvanvaatteet ja mammavaatteet)
- Hippakauppa (kirppari)
- Kirpparilla (kirppari, jos vaan jaksaa kierrellä)
- Silinteri on myös kiva kirppari
- Spr-kirpparit (mut mielestäni vaatteet on ihan ylihinnoiteltuja)
- Sovatekilta löytää kilohintaan vaatteita
- facessa Lasten Kirpputori Jkl

Tässä nyt mitä tuli mieleen..
 
Silinterissä tuntuu olevan paljon vauvakamaa :) Täytyy sukupuolen kun tietää niin enemmän ostaa! Mieli tekis jo hirveästi ostaa kaikkea!!
 
En oo tilannut, mutta täytyypä tutustua :)

Meillä on esikolta niin paljon vauvatavaraa että varmaan jää ostokset vähille tällä kertaa :sad001 Esikoisellekin ostin uutena ainoastaan yhden bodyn ru-jälkeen :D Nyt olis hommattava vaan vaunut ja turvaistuin (nämäkin meinasin ostaa käytettynä).
 
Mikä ilmainen boxi? Odotan ensimmäistä niin olen ihan pihalla kaikesta :D Ihana tuo Ilpiksen listaus, en ole vielä osannut missään käydä vielä edes katselemassa vauvan juttuja. H&M äippävaatteet sentään löysin.
 
No jos tyttö tulee niin meiltä saa poikatavaraa halvalla :wink

Vielä tuli mieleen kaupoista tuo Kimperi (Seppälän Cittarissa), jossa kyllä ihania vaatteita, mutta hinta sen mukainen :)
 
Jyväskylä ja kohta palokasta muutto Seppälään kolmioon :))
Mäkin odotan ekaa, en muista mistä bongasin sen ilmaisen babyboxin mut sen saa hakee lastentarvikkeesta sitten:) Tosin, entiedä pitääkö olla joku raskaustodistus tai viimesillää ? :D
 
Jyväskylän Ristomaalla asustelen. Olen ryhmässä ja foorumilla ylipäätään uusi, mutta minua kiinnostaisi ihan tavata saman alueen odottajia. Kiinnostaisiko muita kahvittelu- ja tutustumistapaaminen esim. jossain Jyväskylän kahvilassa?
 
Mulle sopii kahvittelut, mutta yleensä mulla on mukana tuo 2,5v poitsu tai ainakin sen aikataulun puitteissa voidaan tulla :)
 
Takaisin
Top