Keski-suomen mammat :)

Hellou!
Täällä olisi kanssa Jyväskylän läheltä oleva joukkoon mukaan :)
Oon 28v ja esikoista odotetaan. Tänään on viikkoja tasan 19, eli la 22.5!

Mä oon selvinnyt raskaudesta tähän asti ilman mitään oireita. Menkat vaan jäi pois ja nyt maha kasvaa. Muuta ei ole ollut :rolleyes:

Kovasti odotan rakenneultraa, mikä olisikin viimein ensi viikolla!
 
Tervetuloa niinaki! :)

Olisko ketää Jämsästä täälä? :)
 
Heips taas tännekin. Pitkälle on jo raskaus ehtinyt,rv 20❤
Huomenna olisi rakenneultra, jännittää nyt sit kuitenkin. Yli viikon jo liikkeet tuntuneet säännöllisesti❤
Raskausdiapetes on tullut osaksi raskautta.
Joku muukin taisi olla toukokuussa jakautuva täällä?!?
 
Maiija, mulla ainakin kanssa toukokuussa laskettuaika :)

Onko kukaan Jyväskylän pohjoispuolelta? :)
 
Täällä jännätään mikä päivä synnytys koittaa! Tän vuoden puolelle on selvitty! Tänää on 38+2 tulevalla viikolla todennäkösesti nähdäänkin jo pieni kun 28.12 lähtien on kipeesti supistellu!
 
Heipparallaa mammat :happy:
Oon 25v esikoista odottava Jyväskylästä.
Ja ensimmäinen ultra olis keskiviikkona 11.1, ja rv 8+2 silloin oman arvion mukaan. Ja tossa kyllössä tosiaan tää, haluisko joku kertoo mitä siellä tehdään näin ensimmäisellä kerralla :woot:
 
Moikka Ilau, ekassa ultrassa katotaa niskapoimu, (down-syndrooma) vastaako koko viikkojaan, tutkitaan istukan paikka..nää ainakin tehään ekassa ultrassa :happy: niin ja onnea pikkusesta !:rolleyes:
 
Eiks tuo nt-ultra tehdä aina gravidassa? Ja myöhemmillä viikoilla mitä mä muistan niin oisko oma ollut aina 10 viikon jälkeen. Joo tarkistin ja on rv 12 se nt-ultra. Veikkanpa että Ilau sinulla on joku normaali ultra neuvolanyhteydessä :)
 
Joo, eikös nt-ultra oo gravidassa kaikilla. Mekin täältä reilu 40km päästä ajellaan sinne ultriin. Tai nyt olikin rakenneultra ja sen jälkeen ei niitä ookkaan enää.
Neuvolalääkärissä sitten kuulemma täällä vielä ultrataan :)
 
Niin juu, itelläni jäi toi iha eka ultra käymättä, et se oli toi niskapoimu ultra mikä oli sitten eka :happy:
 
Hei järkätäänkö nykyään vielä keskussairaalassa synnytysvalmennusta?
Tuli kaverin kanssa eilen puheeks, mutta ei varmoja kumpikaan oltu..
 
Hei järkätäänkö nykyään vielä keskussairaalassa synnytysvalmennusta?
Tuli kaverin kanssa eilen puheeks, mutta ei varmoja kumpikaan oltu..
Mun tietääkseni ei enää.. sillon kun odotin esikoista ni oli vielä. Nykyään taitaa olla ne valmennusvideot käytössä, mut en kuollaksenikaa muista miltä netti sivuilta löytyy.. kysäisepä neuvolasta seuraavalla kerralla :)
 
Moikka! Minulta mennyt tälläinen keskustelu ihan ohi, mutta siis tulenpas nyt tänne kirjoittelemaan. :) Eli me asutaan Jyväskylässä ja perheeseeni kuuluu mies, 1v 1kk ikäinen tyttö ja nyt odotamme toista lasta, jonka la on elokuussa. :)

Ja noista synnytysvalmennuksista sen verran, että me käytiin muistaakseni 2015 lokakuussa keskussairaalassa valmennusessa ja oli silloin jo puhetta, että tulevaisuudessa niitä ei järjestettäisi, vaan se löytyisi videona netistä. :)
 
Takaisin
Top