Keski-Suomen maaliskuiset?

Ei oo ollu vielä tarvis. Enkä oikein tiedä mistä lähtisin etsimään sitten kun ois tarvetta. H&M :llä ois vissiin ainakin jotain.
 
Mä kävin Vauvauva.sta ostamassa housut mutta muuta ei ole ostettuna. Enkä tiedä tarviiko muuta vielä. Sieltä kävin edellisen aikanakin ostelemassa.
 
Mä en jotenkin oikein ole löytänyt äitiys- tai odotusvaatteita. Muutamat liivit ostin, taisivat olla liian kireät rintakehältä. Muuten olen mennyt aika lailla isokokoisina tavallisilla vaatteilla.
Tunikatyypiset vaatteet + legginsit on hyvä yhdistelmä. Kotiin ostin tosi isot - ja halvat - collegehousut ja lisäksi mulla on urheiluosastolta ostettu selkä leveällä vyötäröllä ostetut housut että resorihousut jotka mustat ja ihan siistit, ei mitään venyvää kangasta mutta kun vähän rullasi raskauden loppuvaiheessa vatsan alle niin pystyi käyttämään.
 
Mä oon jotenki tosi pihi ihminen ja venyttelen viimeseen asti äippä vaatteiden ostoa..
Esikoisen aikaan mulla oli parit kaverin housut mut melkein meni pelkällä mekko linjalla sillon ku oli kesä :)
Nyt ku maha ei oo vielä kauheen iso mut farkut painaa just tuohon kohtuun niin oon käyttäny pientä hiusponnaria "jatkopalana" eli solminu napinreikään ja sit ponnari nappiin mut tällä konstil pidettävä pitkää paitaa ku onhan se aika ruman näkönen :D
 
Mun oli ihan pakko käyä ostaa. Työkseni kun ajan, eilen töissä ajelin aina kun ei ollut asiakkaita kyydissä vasen peukalo housun kauluksessa. :D mutta tänään oli huomattavasti helpompi. Kaveri väläytti tästä mahasta että kaksosia ootan kun niin mahdottoman kokoinen. Kävin Tourulassa BabyStylessä. Yllätyin että mamma farkut saa alle 50 euron!
Onko teillä kohtua ns. repinyt? Musta tuntuu välillä että tulokas remontoi pieneksi käyvää yksiötään.. :D
 
Täällä kans aloittelija Jyväskylään tulossa synnyttämään jos kaikki hyvin menee sinne asti. Ja Gravidaan tuli jo kutsu , syyskuun puolenvälin jälkeen ois siellä jo käynti , tällä hetkellä pitäis olla viikkoja 9 tai jotain (en oo kyllä ihan varma miten ne päivät menee mutta eiköhän se siitä selviä ) . Mitäs teillä muilla siellä ekalla kerralla on tutkittu kun ootte käyny ? :)
 
Mulla maanantaina aika ultraan! Toivottavasti ois mukava ultraaja.
 
Mulla on eka ultra gravidassa takana ja tosi mukava kätilö sekä lääkäri oli siellä vastassa. Kätilön kanssa vaihdetaan muutama sananen ennen ultraa ja sen jälkeen lääkäri ultrasi vatsan päältä. Mä jännitin ihan hirveesti mutta huomasin nopeasti että se on aivan turhaa :) Kaikkiaan meillä meni joku tunti tuolla. Samalla saa ajan rakenneultraan.
 
Kyllä Gravidassa vaan on ihanaa henkilökuntaa. Todella tarkkaan tänään selitettiin ja otettiin selvää ja neuvottiin ja lohdutettiin, kun saimme lähetteen tarkempiin tutkimuksiin kromosomiseulan hälyttäessä.
 
Mulla oli kanssa eilen ultra ja mieskin oikein sanoi miten mukava kätilö oli!
 
Tiedättekö onko Keski-Suomessa mitään kerhoja tai vastaavia kokoontumisia raskaana oleville?
 
No en. Tänään viimeksi katsoin mll:n sivuja. En ole kyllä kovinkaan aktiivisesti kerennyt mitään etsiä
 
No höh! Mäkin voisin nimittäin sellaisesta innostua. Vinkkaa jos kuulet jotain :)
 
Googletin "odottavien äitien kahvila" ja "Keski-Suomi", mutta en löytänyt kuin Hämeenlinnasta toimintaa. Voi olla, että muualtakin löytyy, mutta noit näyttää olevan paljon vähemmän kuin vauvakahviloita.
 
Niin taitavat olla aika harvinaisuuksia, ainakin täällä päin. Sinänsä harmi! :/
 
Onkos tullut kokemuksia synnytyksestä Jyväskylässä? Millaista oli lapsivuodeosastolla? Kerkesikö joku käymään synnytysvalmennuksessa? Meillä jäi se niiden uusien videoiden varaan.
 
Takaisin
Top