Keski-Suomen maaliskuiset 2018

mile123

Oman äänensä löytänyt
Onko ketää muita odottajia keski-suomesta? [emoji4] itellä toinen tuloillaan ja la 28.3
 
Meitä on ilmeisesti aika vähän toistaiseksi. Ainakaan synnytyssairaala tietojen mukaan ei alueelta muita ole.
 
Olis kyllä ollut kiva saada samassa kuussa synnyttävistä porukka kasaan:)
Mulla ei lähipiirissä odottavia tai pikku lapsi perheitä oikeastaan ole. Niin jos tätä kautta sitten :)
 
Joo mä mietin kanssa että ei taida montaa olla.. No, pidetää me täällä keskustelua yllä, eihä sitä tiiä vaikka joku vähä myöhemmi liittyis mukaa (:
 
Toivotaan joo että muitakin vielä löytyy :)

Mulla on 6, 8 ja 10 vuotiaat lapset[emoji4]
Nyt nykyisen miehen kanssa ensimmäinen yhteinen tulossa. Ihan on ollut erilainen raskaus kun muut, toivottoman väsynyt ja pahoinvoiva:sad001
Jospa se tästä vielä tulevina viikkoina helpottaisi.

Miten itse olet voinut? Onko sun esikoinen minkä ikäinen?
 
Kyllä se varmaan muutaman viikon päästä alkaa viimeistään helpottamaan :) mulla on ollu reilun viikon ihan hirvee turvotus päällä ja tänää ekaa kertaa saatto pahoinvointiki nostella päätään.. Saattaa kyllä olla että oon osittain iteki sitä kehitelly ku pelottanu välillä, tuli muutamana päivänä sellasta ruskeeta limaa.. Toivon todella että ei ois merkki mistää vakavammasta.

Mun esikoinen on ens viikolla kolme vuotta (:

Teillähän on kaikki sit taas melkei uutta ja jännää ku hetki ollu jo siitä että nuorin ollu vauva (:
 
Huomasin ainakin itse että oma ahdistus, joka johtui väsymyksestä ja huonosta olosta, voimisti entisestään pahoinvointia. Tuli jopa supistuksia kun stressasin niin. Inhottava kierre :sad001
Yritä vain ottaa rennosti sen vuodon kanssa, pienet vuodot on kait kuitenkin ihan normaaleja jos muuten esim raskausoireet jatkuu normaalisti. Mulla oli edellisessä raskaudessa todella runsasta vuotoa kolme kertaa viikolle 16 saakka. Kirkasta verta tuli ihan lorinalla, kun istukka oli kohdunsuulla. Oli se aika stressaavaa ravata ultrassa tarkastuksissa.. mutta lopulta kaikki meni hyvin :)

Kävitkö varhaisraskauden ultrassa? Se huojensi kummasti mieltä, vaikka vähän kallis olikin :/
 
Ei oo raaskinu kyllä sitä varhaisultraa varailla millää, pakko jaksaa vaan sinne ultraan asti.. Se vuoto onneks loppu muutaman päivän jälkeen ja pahoinvointi jatkunu, jospa kaikki ois hyvin siellä [emoji173]️ onkos teille jo ensimmäisiä ultra aikoja tullu? :) ja tervetuloa mukaan kemppann :)
 
Meillä olisi ultra ensi viikon torstaina :) viikko vielä odotusta siis siihen. Ihan kiva ajankohta, kun lähdetään viikoksi reissuun silloin lauantaina, ehtii nähdä vauvelin kuulumiset ensin. Vähän ehkä ne seulat jännittää tällä kertaa, kun ikääkin on jo enemmän.. otitteko te seuloja?
 
Moikka! Joko hyppäsitte helmikuisten ryhmään? :) Täällä olisi yksi jyväskyläläinen ensiodottaja, laskettu aika 25.3. hujakoilla.
 
Vielä ollaan täällä :D tervetuloa mukaan. Mikäs siellä on ollut vointi?

Mä olinkin alunperin tuolla helmikuisissa kun la on edelleen virallisesti 27.2. Ekassa varhais ultrassa muuttui kuitenkin 2.3 ja tuo vahvistunee nyt ensi viikolla kun pääsemme uudelleen ultraan :)
 
Muistuttelen, että fb ryhmien mainostus ja niiden perään kysely (myös yksityisviestein) on kielletty. Ketjua on hieman siivottu.
 
Täällä on voitu aika heikosti, töissäkäynnissä on ollut huumori vähissä kun nukuttaa ja ällöttää niin kamalasti! Viimeisen viikon aikana tosin pahimmat olot keskittyneet iltoihin.

Tänään käytiin ekassa neuvolassa ja nähtiin tulokas sykkeineen! :Heartred
 
Täällä on voitu aika heikosti, töissäkäynnissä on ollut huumori vähissä kun nukuttaa ja ällöttää niin kamalasti! Viimeisen viikon aikana tosin pahimmat olot keskittyneet iltoihin.

Tänään käytiin ekassa neuvolassa ja nähtiin tulokas sykkeineen! :Heartred

Toivotaan että helpottaa pian noiden olojen kanssa. Mulla oli pitkään 24/7 jatkuva oksetus ja nukuin lähes joka päivä päiväunet. Viikon 10 aikoihin alkoi helpottamaan. Pahoinvoinnin kanssa pystyy jo elämään ja onneksi täälläkin enemmän enää vain iltaisin.

On se vauvan näkeminen vaan ihanaa ja piristää mieltäkin jos on huonoja oloja, väsymystä yms. Meillä ei neuvolassa ultrata mutta onneksi nt-ultra jo ensi viikolla :)
 
Takaisin
Top