Keski-Pohjanmaalta odottajia La 2016?

☆Essi☆

Vasta-alkaja
Hei, asun Kokkolassa, odotan ensimmäistä lasta ja La 15.1. Olisi mukava löytää samalta paikkakunnalta tai keski-Pohjanmaan alueelta juttuseuraa :)
 
No ei se sitte kovin kaukana oo mun Lksta ajasta. Onko ensimmäinen lapsi? Itellä on, oottelen nii kauheesti jo sen syntymää mut menee vielä tovi :)
 
Mulla on tuossa kolme jaloissa pyörimässä. Koululainen, eskarilainen ja uhmaikäinen. :D

Mä vaan toivon, että.kaikki menee hyvin.. Pelko keskenmenosta on kasvanut... Mä laittelen sulle yvtä, kun täällä nuo lapset rauhoittuu.
 
Täällä myös, eilen tein testin ja vähä on sekavat tunnelmat kun ei ole edes vakituista suhdetta. Tai no vakituinen seksisuhde, ennestään jaloissa pyörii pojat 6v, 4v, 2v. Lasten isän kanssa erottiin vuosi sitten. Asun n 30km kokkolasta :)
 
Täällä myös yksi vasta plussan tehnyt eli kesävauvaa odotellaan :) ennestään on yksi tyttö. Olisi kiva rupatella enemmänkin.
 
Täällä ois yks joka justiisa muuttanu Lestijärvelle. Eka on tulossa maalis-huhtikuun vaihteessa. Onks jollai muullakin suhkot samaan aikaan tulossa? :cat:
 
Takaisin
Top