Keskenmenon pelko?

Tiesin et on riski ostaa dobbleri. Toissapäivänä kuulin äänet. Tänään yritin uudelleen enkä löytänyt mitään muuta kuin oman sykkeen. Nyt hermostuttaa onko siellä kaikki kunnossa. Vajaa 2viikkoa nt-ultraan. Miten pystyn odottaa sinne asti :'(
 
Tiesin et on riski ostaa dobbleri. Toissapäivänä kuulin äänet. Tänään yritin uudelleen enkä löytänyt mitään muuta kuin oman sykkeen. Nyt hermostuttaa onko siellä kaikki kunnossa. Vajaa 2viikkoa nt-ultraan. Miten pystyn odottaa sinne asti :'(

Etsiskele rauhaksiin huomenna uudestaan. Pidetään peukkuja että siellä ne on edelleen. Jos vaan vähän "hukassa" vauva.
 
Mulla kävi kans kerran tolleen. Olin aika peloissani vaikka tiesin ettei ne alussa aina kuulu. No sit yritin rauhoittaa mielen ja kokeilin parin tunnin päästä uusiksi. Ei vieläkään. Meinas iskee epätoivo. Sit iltapäivällä kokeilin kans kerran ja yhtäkkiä löytyikin heti. Kaipa se pieni voi välillä olla seikkailemassa jossain syvemmällä :D
 
Joo toi on kamalaa, vaikka tietää et dopplerin kanssa se on just tätä. Et ei kannattais huolestua, mut huolestuu silti. Mä en oo saanut ollenkaan ääniä kuuluviin ja mietin et onko siellä kuitenkaan mitään. Oireita on, mutta ilmeisesti niitä voi olla tuulimunassakin. Meillä ei oo lähimainkaan mahdollisuutta tarkastaa asiaa varhaisultrassa, joten pitkät viikot on odottaa nt-ultraa. Kumpa löytyis edes kerran syke :/
 
Täällä suurin keskemenoni pelko. Viikot nyt 8+2. Kerran luulin jo, että meni kesken kun oli vuotoa. Ultrassa löytyi syke kuitenkin. Sen jälkeenkin niukka vuoto jatkunut. Kävin viellä toisen kerran yksityisellä ultrassa ja kaikki näytti silloinkin hyvältä. Vuoto on silti jatkunut aina välillä todella niukkana. Mitään syytä sille ei osattu sanoa. Aiheuttaa kyllä kauheastihan huolta vaikka voi olla ihan normaaliakin.. Nyt pelottaa taas kun pahoinvointi väheni huomattavasti todella nopeasti seuraavana päivänä ultrasta.. Välillä sitä miettii, koska tästä raskaudelta oikein uskaltaa iloita :/
 
Mullakin vähän aiheuttaa huolia tuo doppleri.. En ole vielä saanut ääniä kuuluviin, tänään rv 9+5. Yritän vaan järkeillä että olen tyhmä kun olen vielä edes yrittänyt näillä viikoilla ja en todella ole hoikimmasta päästä niin sekin varmasti vaikuttaa. Viime päivinä ahdistanut muutenkin enemmän, että onko sielä ketään tai mikä on vialla tällä kertaa. Vajaa kolme viikkoa tätä piinaa vielä ennen ultraa.
 
En tiedä uskallanko enää yrittää dobbleria ettei iske oikeesti paniikki. Jos vaan luottais siihen et en vaan osannu, ajattelis muuta ja odottais siihen ultraan. Pelottaa vaan jos siel ultrassa todetaan taas et on keskeytynyt keskenmeno.
 
Liityn vuotajien leiriin... ei ole runsasta ja hyytymiä ei tule, joten voihan olla jotain "normaaliakin". Mutta rupes kyllä heti pelottamaan. Täytyis vain yrittää pysyä rauhallisena.
 
Hyi mulla tänään kun kävin pissalla niin pöntössä punainen verijuova. Pyyhin ja ei mitään tuhrua. No sit pyyhin takapuolelta kokeeksi ja sieltä tuli aika veriseksi. Taitaa olla ummetus tehnyt tehtävänsä!!
 
Mua pelottaa enempi että tämä on kemiallinen tai kohdunulkoinen. Viime yönä näin unta keskenmenosta. Näin sen möykynkin mikä oli se alkio. Onneksi oli vain uni.
 
Mua pelottaa enempi että tämä on kemiallinen tai kohdunulkoinen. Viime yönä näin unta keskenmenosta. Näin sen möykynkin mikä oli se alkio. Onneksi oli vain uni.

Eikös kemiallinen oo sellanen mikä näkyy testissä ja menkat alkaa pari päivää myöhässä? Et se nyt varmaan on turha huoli! Ja kohdunulkoinenkin alkais varmaan pikkuhiljaa oireilemaan. Koita olla levollisin mielin, vaikka onkin stressaavaa ja tulee jo uniinkin murheet :sad001
 
Eikös kemiallinen oo sellanen mikä näkyy testissä ja menkat alkaa pari päivää myöhässä? Et se nyt varmaan on turha huoli! Ja kohdunulkoinenkin alkais varmaan pikkuhiljaa oireilemaan. Koita olla levollisin mielin, vaikka onkin stressaavaa ja tulee jo uniinkin murheet :sad001
Kiitos tiedosta ja tsempistä.
 
Kävin neuvolassa ja kotona varailin heti kaikki verikoe - ja ultra- ajat. Sitten menin vessaan ja valkovuodon seassa oli ihan kohtuullinen määrä kirkasta verta. Eilen oli ruskeaa valkovuotoa. Nytköhän se sitten meni kesken kun sain joka paikkaan soitettua...
 
Lyydia millon sulla ois nyt ultra-aika. Se verenvuoto voi johtua niin monesta syystä ettei vielä kannata huolestua esim istukka kohdunsuulla tai hematooma, verestävä kohdunnupukka.. toivottavasti pääset tsekkaan tilanteen ettei jää arveluttaan.
 
13.7 vasta. Tarvii seurailla jos jatkuu tai pahenee vuoto. Ei oo onneksi mitään kipuja. Ehkä se oli vaan säikäytys.
 
No, nyt on neljäs päivä kun vuotoa tulee. Vuoto on siis luonteeltaan sellaista, että vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin jää punaista verta, joskus tulee vähän ruskeaa valkovuotoa. Mutta verta ei tule kuitenkaan joka vessareissulla, vaan ehkä vaan kerran päivässä. Mietin että missä vaiheessa siitä olis aiheellista soitella jonnekin ja kysellä jos pääsis näytille. Mies joka on päivystyspolilla töissä, sanoi että turha sinne on soitella, koska erikoissairaanhoitoa ei näillä viikoilla kiinnosta mitkään vuodot. Ei oo varaa maksaa yksityistä ultraakaan.
 
Paljon sulla pn Lyydia viikkoja? Soita neuvolaan Ja kysy mitä ne on mieltä!
 
Neuvolan mukaan 8+1, omilla laskuilla 7+5. Soitinkin jo neuvolaan. Ei tarvii olla huolissaan kun vuoto on niin pientä eikä ole kipuja. :) Jos tulee muutoksia niin sitten polille.
 
Reilu viikon yrittäny etsiä dobblerilla sydänääniä turhaan ja stressikäyrä ollu hyvin korkeella.
Tänään löysin ne!! Siellä se paukutteli menemään kun ei mitään. Oon niin helpottunut ja onnellinen, sillä olin jo henkisesti varautunut huonoihin uutisiin ensi viikon ultrassa. :D
 
Muokattu viimeksi:
Pohdiskelen täällä, kuinka paljon kipua alavatsalla/alapäässä on normaalia... olen herännyt muutamana yönä kipuiluun ja nyt on kuukautiskipujen tyyppistä kipua x2. Voikohan liittyä kaksosraskauteen? Ei ole vuotoa, tosin sitä oli aiemmin hieman.
 
Takaisin
Top