Keskenmenon pelko?

Kiitos. Ei tässä tosiaan voi kun toivoa parasta ja pelätä pahinta:sorry:
Viime viikon hcg-arvo oli vallan mainio, tällä viikolla katsotaan vielä se uudelleen. Pelästyttää vaan todella paljon ja luo valtavan epävarmuuden vuotaminen.
 
Piipaapöö tsemppiä. Toivottavasti on ihan vaaraton vuoto. Onko kuinka runsasta? Joillakinhan aluksi vuotelee vaaratontakin vuotoa.. olispa kyse siitä.
Diku: tekis mieli kauheena mennä mut oon kattonut et kauheen kalliita. Ei toi 120 ois hirvee hinta.
 
Iski kauhee pelkotila. Eli tänään pitäis olla vissiin se 4+1 tai 4+2.. mut se digitesti näytti tosiaan vaan 1-2vkoa? :sad001 auttakaa ny mua näissä ku aloin miettimään ni eikö sen pitäis jo näyttää 2-3? Voiko mun ovis olla ollu myöhemmin?
 
Ihmeemaanlapsi: 1-2vkoa=3-4vkoa,2-3=4-5vkoa ja 3+=5+vkoa ja paljon siitä kiinni koska oli ovis ja toisilla hormonit nousee vähän nopeammin.
Terveystalo meillä veloittaa noin 120€.
 
Laskin silloin itselle sen koska se digi pitäis viikkoja lisää näyttää sekun menee;
1-2 digissä niin virtsassa 25-200
2-3 digissä 200-2000
3+ digissä yli 2000
jos tehdessäsi testiä 1-2,olisi virtsassa about 30 ja se tuplaantuu joka toinen päivä niin,jos testin teko hetkellä olis vaikka se dpo10 niin..
12 päivä 60
14 päivä 120
16 päivä240 eli 2-3
18 päivä 480
20 päivä 960
22 päivä1920
24 päivä 3840 eli 3+
Tää oli vaan suunilleen laskelma :)
 
Muokattu viimeksi:
Laskin silloin itselle sen koska se digi pitäis viikkoja lisää näyttää sekun menee;
1-2 digissä niin virtsassa 25-200
2-3 digissä 200-2000
3+ digissä yli 2000
jos tehdessäsi testiä 1-2,olisi virtsassa about 30 ja se tuplaantuu joka toinen päivä niin,jos testin teko hetkellä olis vaikka se dpo10 niin..
12päivä 60
14päivä 120
16päivä240 eli 2-3
17 päivä 480
19 päivä 960
20 päivä1920
21 päivä 3840 eli 3+
Tää oli vaan suunilleen laskelma :)

Kiitos! Havainnoillisti paljon. :)
 
Oon lukenu et mm Helsingissä ja lahdessa Perhe Artessa ar-ultra ois 70e + 15e toimistomaksu, lahdessa vielä halvempi. Todella hyvä paikka kokemusten perusteela mitä luin. Varasin nyt sieltä itsekkin ajan joka on sitten 22.5, silloin 7+1 :) saa varmuuden sitten❤️

Piipaapöö, tsemppiä ja kovasti onnea matkaan❤️
 
Kiitos, henkisiä voimia tässä ainakin kaivataan. Vuoto vastaa samantyyppistä vuotoa, kuin menkkojen "pahimpina" vuotopäivinä. Menkkajuilintaa on myös, mutta ei sellaista kipua että tarvis ottaa kipulääkettä, ainakaan vielä.
Tosi kurja juttu. Tosi paljon sitä ehtii muutamissa viikoissa jo suunnittelemaan tulevaisuutta ja miettimään kaikenlaisia ratkaisuja kahden lapsen kanssa elämiseen.
Toivotaan että kaikki matsku tulee pois itsestään. Mutta kyllä tää aikalailla lannistaa, kun edellinen tärppäys oli kohdunulkopuolinen raskaus:sad001
Loppuviikosta on hcg-mittausta, mielenkiintoista nähdä missä se heittelee.
Ihanaa odotusta teille tammikuisille odottajille!
 
Voi ei. :Heartred paljon halauksia. Nämä on niin ikäviä. En osaa edes kuvitella miltä tuntuisi omalle kohdalle osuessa. Toivottavasti teillekin tulee pian aika toiselle pienelle. :Heartred
 
Huomenta! Laitan tän nyt tänne ku täällä tästä aloin puhumaan, eli digitestin viikot. Oli suuri helpotus tämänaamuinen, 2-3. Viikkoja tällä hetkellä se 4+3 :)
 
Piipaapöö: olen todella pahoillani. Paljon voimia toipumiseen!

Itselläni kävi samoin tammikuussa ja muutamat viikot sen jälkeen oli todella rankkaa.

Pidä huoli.
 
Mä aloin tässä miettiä, osittain kiitos Googlen, et jos mulla onkin kohdunulkoinen. Eilen ja tänään satunnaisesti pistellyt tohon vasempaan hartijaan. Ei oo koko aikaista, mut välillä. Ja kun mulla tuli niin aikaisin niin vahvat viivatkin :sorry: ajattelin soitella neuvolaan ja kysellä mielipidettä. Nyt olis vasta 3+6.
 
Koska jääkukka plussasit? Toivotaan että harmitonta hartiakipua!! Ja että pieni olisi oikealla paikallaan :)
 
Mä aloin tässä miettiä, osittain kiitos Googlen, et jos mulla onkin kohdunulkoinen. Eilen ja tänään satunnaisesti pistellyt tohon vasempaan hartijaan. Ei oo koko aikaista, mut välillä. Ja kun mulla tuli niin aikaisin niin vahvat viivatkin :sorry: ajattelin soitella neuvolaan ja kysellä mielipidettä. Nyt olis vasta 3+6.

Nyt saatan olla väärässäkin mutta mitä oon lukenut niin oon käsittänyt että jos se tietty hartiapisto tulee niin silloin on jo iso verenvuoto meneillään ja hätätilanne. Eli jos sulla on eilisestä pistellyt ja edelleen olet kunnossa siellä muutoin niin en usko että pistely liittyy nyt tuohon. Kaikki on varmasti ihan hyvin. :Heartred

Mutta soita ihmeessä neuvolaan ja kysy vielä sieltä niin saat mielenrauhaa!
 
No haamuja tuli aiemminkin mutta selkeä haamu 3+3.

Juu ei mulla mitään muuta oikein oo kun lievää mekkajomoa ja munasarjat nippaillu, mut niitä on ollut jo viikon :P mulla ei oo kokemusta, enkä oo asiaan perehtynyt, mut on jostain vaan jääny mieleen et Hartiapistos on huono merkki. Mut hyvä kuulla että pitäis olla vähän muutakin! Mut itekkin mietin voiko se näin aikaisin iskeä :/ jos olis vaan hartijat jumissa. Katotaan mitä ne meinaa neuvolassa
 
Takaisin
Top