Keskenmenon pelko?

Diku

Kommentoinnin ninja
Itsellä on jäätävä pelko keskenmenosta,useita keskenmenoja vaikka niin ajattelin etten anna pelolle valtaa niin hups ravaan vessassa tarkistamassa ettei vaan vuoto ole alkanut.
 
Mulla tuli tiistai iltana vessa käynnillä verta mutta ei sen jälkeen enään. Niin mullekkin tuli sellainen pelko että ravaan vähän väliä kattomassa että tuleeko verta. Tuntuu välillä että nyt valuu jotain mulla ei oo ikinä olli keskenmenoa.
 
Kaksi keskenmenoa sain ennen esikoista niin ei kovin uskalla vielä tästä iloita.
 
Esikoista ennen yksi keskenmeno ja nyt kakkosta odotellaan viikolla 5+2. Hirvee keskenemenon pelko iski, kun ei oo mitään raskausoireita. Tulis ny jotain, ni vähä olo varmistuis. Varhaisuä vasta 15.5
 
Mulla ei varsinaisesti ole km:n pelkoa, mutta tuulimunan jo kokeneena täytyy sanoa että olen lähinnä varautunut pettymään ekassa ultrassa (joka on onneksi jo ensi viikolla). Toistaiseksi kun oireita ei ole ja sama homma oli viime kerralla.
 
Täällä kans yks tuulimunaraskaus taustalla, joka selvisi vasta rv 12 ultrassa, sen jälkeen yksi onnistunut raskaus. Kyllä se pelottaa onko siellä tällä kertaa asukkia ja onko hänellä kaikki kunnossa. :Heartred
 
Mehan ollaankin Dikun kanssa vanhoja tuttuja. Mulla takana yksi keskenmeno ennen esikoista. Tosiaan plussasin vasta tana iltana joten en ole viela ehtinyt edes sisaistaa etta oisin raskaana, esikoista odottaessa keskenmenon pelko oli kova, joten varmaan se vanha peikko nytkin alkaa nostaa paataan. :nailbiting:
 
Mulla tuli ensimmäinen keskenmeno kahden terveen tytön jälkeen, tämän vuoden tammikuussa (rv11). Nyt sitten kun mennään uuden toivon kanssa viikoilla 4+4 näin viime yönä unta, että aloin vuotamaan verta. Aamulla oli kamala olo, että mitä jos nyt tälläkin kertaa käy niin?
Sen kyllä huomaan, että vaikka muuten olen ollut vain todella onnellinen tästä uudesta raskaudesta, en halua rakastella. Edellinen keskenmenon vuoto kun alkoi suoraan rakastelun jälkeen.. Vaikka tiedän, etteivät ne kaksi asiaa ole välttämättä mitenkään yhteydessä toisiinsa.
Tekee mieli suojella tätä vauvaa kaikin voimin. :Heartbigred

Kaikille keskenmenon kokeneille kovasti hyviä ajatuksia!
 
Yritän olla rauhakseen ettei pelko veis mennessään.Kaupassa käydessä tuntui et jotain alkaa valumaan,reippaasti ostokset ja kotiin tarkistamaan,onneksi oli vaan vv reilusti.
 
Täällä myös.. varhaisultra vasta 22.5 ja sillon olis vko 7+jtn. En tiedä miten maltan sinne.. btw, uskaltaako varhaisultraan ees mennä kauheen aikasin?
 
Ja mun täytyy myöntää, mä en oo kauhean uskonnollinen ihminen. Mut joka aamu ja joka ilta mä vaan rukoilen tän vauvan puolesta, että pysyis matkassa.. ei oo keskenmenoja ollut, mut pelko vaivaa.
 
Mulla ultra 16.5.Mietin kyllä jos aikaisemmin kävis tossa oma kylän yksityisellä ultrassa.
 
Diku: paljonko maksaa? Mulla tekis kauheena kans mieli. Mitkä viikot sulla silloin on
 
Voi ei... :sad001 Toivottavasti on vain turha hälytys, joillainhan vuotoa tulee useastikin, eikä se välttämättä tarkoita keskenmenoa.
Tsemppiä!!
 
Diann: tasan 6 on ekalla kerralla ja noin 120€.
Meinaatko varata aikaa myös?
 
Takaisin
Top