Keskenmenon kokeneiden (ja miksei muidenkin) huolia

Etkö saanut saikkua? Pyydä sitä! Olen pahoillani teidän menetyksestä. :sad001
 
Eilen käyty ultrassa ja mulla oli jo paha aavistus että kaikki ei oo varmaan hyvin.. ei löytyny sykettä ja toukka oli pari viikkoa pienempi kuin piti..
Kai sitä vaan ajatteli että olisi ollut liian hyvää ollakseen totta että olisin onnellisesti raskaana loppuun asti näin yhtäkkiä yli vuoden plussattomuuden jälkeen.. :sad001
Kyllä ahdistaa mennä päiväkotiin kaheksi päiväksi töihin ennen viikonloppuvapaata :'(

Voi ei!:sad001 tiedän niin miltä susta tuntuu. Mulla oli ihan sama että nt ultrassa piti olla rv12 mutta toukka olikin rv9 ja sykettä ei ollut. :sad001 paljon paljon voimia suruun :Heartred!
Ja ehdottomasti pyydä sairaslomaa jos vähänkään siltä tuntuu!
 
SiriusGirl pahoittelut ja jaksamisia! Käyhän pyytämässä saikkua. Raskasta olla töissä tuollaisen uutisen jälkeen
 
SiriusGirl: olen tosi pahoillani! Älä mee töihin jos se tuntuu pahalta. Varmasti saat sairaslomaa tai voiko teillä olla pois ihan omalla ilmoituksella nuo kaksi päivää?
 
Pari tuntia sitten alkoi verenvuoto, ei kipuja. Nyt tuntuu menkkamainen jomotus ja ihan kuin supistelisi, rv 11+1. Olikohan tämä raskaus tässä :sad001 Itken silmät päästäni ennen aamua ja soittoa neuvolaan. En kestä, jos tämä tapahtuu taas! :sad010Sydänäänet kuului vahvasti vielä viikko sitten neuvolassa....
 
Muumimamma5 voin hyvin samaistua suhun.. tosin mul vuotanu jo kolmatta päivää, tosin ilman kipuja. Meil ohjeis lukee et täytys soittaa tk.hon, klo 8.00 täytyy heti soittaa
 
Olin töissä normaalisti ne pari päivää vaikka tiukkaa teki.. olin alkuviikon flunssan takia jo saikulla nii ei vaa kehannu enää olla pois kun mulla loppui sijaisuuskin sillä viikolla. Tosin soppari jatkuukin kevääseen asti. Onneks on ihana varajohtaja joka tsemppas mua ku sanoin ens viikosta että voin olla muutamia päiviä pois.. suruttaa vieläki kyl :sad001
 
Sirius eikö sulle aloitettu tyhjennystä vai nytkö vaan pitäisi odotella vuotoa? Vaikka niin ikävä asia onkin niin itsestä varmaan tuntuisi parhaimmalta saada tyhjennys heti, ja näin on ollutkin ensimmäisen keskenmenon aikana. Toinen km alkoikin runsaalla vuodolla.
 
SiriusGirl, olen pahoillani :sad001 Mutta samaa ihmettelin, etkö saanut tyhjennyslääkkeitä? Vai eikö ne ole toimineet? Ei mielestäni kannattaisi jäädä odottelemaan, että kohtu lähtee tyhjentymään, koska kaikkien kroppa ei toiminsillö tavalla ja raskausmateriaali voi aiheuttaa tulehduksen. Kannattaisi siis ottaa yhteyttä naistentaudeille tai neuvolaan.
Paljon tsemppiä sinulle :Heartred

Tsemppiä myös epävarmuudesta ja vuodoista kärsiville, toivon, että mahdollisimman monen asiat olisi hyvin.

Täällä tyhjennyksestä reilu 2 vkoa ja fyysinen puoli reilassa. Jälkivuoto oli tosi niukkaa ja loppui nopeasti, ja yksityisellä kävin toteamassa, että kohtu on tyhjentynyt. Nyt pidetään yrittämisessä jonkinlainen tauko, kun en henkisesti jaksa samaa yritysrumbaa uusiksi.
 
Huoh.. menin itsekin ostamaan dopplerin, epämääräisen vuodon takia. Tk lääkärillä kävin tunti sit, "ihan normaalia et vuotaa", odota vaan rauhassa perjantain np-ultraan, huoh. Oman sykkeen testasin rinnasta dopplerilla kokeena löys 56, alavatsasta 130 päälle viuh viuh ääni, mut eipä sekään vauvan syke ole. Et juu.. odotetaan stn rauhallisena perjantaihin!
 
Mulle lupas ultraaja että naisten klinikalta soitetaan mulle perjantaina ja tässä vieläkin odotan puhelua sieltä että saisin ne tyhjennyslääkkeet.. ärsyttää tää odottaminen. Kaippa en oo sitten niin kiireinen tapaus.. Mahd pian haluaisin tän kyllä mielen päältä pois :sad001
 
Julianna89, soitin aamulla neuvolaan ja siellä ihana täti otti paniikkini tosissaan ja etsi minulle pienen välin neuvolalääkäriltä.
 
Soitin itse lopulta sinne naisten klinikalle. Olivat hieman ihmeissään miks mulle ei oo aiemmin jo soitettu.. eipä niillä ollu ees aikaa tarjota, pitää torstaina mennä päivystysjonoon jonottamaan, huoh..
 
Onpa surkeeta SiriusGirl. Kai se on niin että isossa kaupungissa on ison kaupungin jonot. Mutta kyllä niillä pitäis olla semmoset systeemit että kiireellisille potilaille riittäisi kiireaikoja. Mä oon saanu molemmissa keskenmenoissa ajan tyhjennyslääkkeiden saamista varten gynen polille viikossa siitä kun lähete on heille mennyt. Ei oo varmasti kiva missään päivystysjonossa ihmetellä.
 
Hyvä kun soitit, siellä varmaan päässyt joku unohdus käymään. Jospa asiat nyt etenisivät.

Hyvä muumimamma, että kaikki on kunnossa!

Muoks: Siriusgirl, ihmeellistä kyllä, että vasta torstaina pääset päivystysjonoon. Pistää vihaksi noin huono kohtelu :sad001
 
Jooh noh torstaita odotellessa :/ Oisin päässy varmaan heti huomenna päivystysjonoon menemään, jos oisin töiltäni päässy. Torstaina vapaapäivä töistä niin pystyy mennä jonottaan ilman kiirettä.
 
Takaisin
Top