kesävauvat ❤

Onko teillä menkkakipujen tapaisia kipuja välillä?
Varasin varhaisultran parin viikon päähän, niin viimeistään sitten toivottavasti kuulee rauhoittavia asioita:) pitkä aika olla huolissaan...
Vaikka jos vaikka ensi viikollakaan ei mitään tapahdu, niin luulen, että jo vähän rauhoittaa.

On välillä! Tai lähinnä tunne, että NYT ne alkaa ja kauhealla paniikilla vessaan, mutta ei mitään... Täällä olisi siis nyt meneillään 4+5 maybe.
 
Kuukautismaisia kipuja täälläkin. Sanovat, että ne johtuis kohdun kasvusta eli tavallaan toivottuja kipuja. :wideyed:
 
Täällä nyt reilut pari viikkoa ollut epämääräistä vatsakipua, luullut menkkojen alkavan mutta ei. Nyt vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, eikä mitään tietoa kierron kestosta, joten vasta tänään testailin ja vahva plussa tuli. LA menisi todennäköisesti johonkin kesäkuun 8.päivän tienoille.
Aika oudot fiilikset, koska olettamus oli ettei se ihan heti tärppää :)
 
Tervetuloa uudet taas! :) kiva kun meitä alkaa olla jo monta ja vielä tulee paaaaljon lisää!
 
Täälläkin koko ajan pelko keskenmenosta. Kaksi edellistä plussausta päättyneet joko keskenmenoon tai ollut kemiallinen. Ärsyttää olla näin vainoharhainen.. koko ajan mietin pitäiskö varata aikaa ultraan, tekiskö digitestin tms...
 
Onneks on siis kohtalotovereita näiden pelkojen kanssa, niin ei tarvii olla yksin! :)

Katruska33: Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin!!
 
Mulla oli ekassa raskaudessa kans noita pelkoja tosi voimakkaanakin, nyt tän täydellisen yllätyksen jälkeen oli on vaan semmoinen "katsotaan kuinka tässä nyt käy". En tiedä onko sekin joku pääkopan defenssi
 
Niin se on totta, että näitä foorumeita lukemalla saa sellaisen kuvan, että keskenmenot ovat tosi yleisiä...mutta kyllä suurin osa raskauksista silti sujuu hyvin, tänne ovat vaan kerääntyneet ne, jotka ovat tuon ikävän asian kohdanneet ja selvähän se on, että vertaistukea kaivataan :Heartred

Itse en oo koskaan kauheasti osannut pelätä keskenmenoa, mutta kyllä se nyt on jostain hiippaillut mieleen...Varsinkin, kun mullakin on sellaista menkkamaista Julia ja mietin välillä, että jos se meinaakin, että menee kesken vaikka tiedänkin, että on ihan normaalia. Ihminen on hupsu :rolleyes:

Tsemppiä meille kaikille! Täällä tosiaankin väki lisääntyy :)
 
Ekan kohdalla en oikein ehtinyt pelätä keskenmenoa kun oli niin suuri yllätys olla raskaana (ehkäisystä huolimatta) että ensimmäiset 12 viikkoa vaan meni todella nopeasti.
Lopuksi aloin sitten pelkäämään kohtukuolemaan kun äitini on sellaisen kokenut minun ollessa 7v.

Tämän toisen kohdalla sitten pelkään keskenmeno joka päivä koko ajan kun tätä niin kovasti haluaa ja oikeasti yrittää saada. Pitäisköhän se digi vielä tehdä vaikka kaks plussa liskaa oon saanut.
 
Ite tykkään anonymiteetistä täällä, ja tännehän tulee meillekin se salainen ryhmä varmaan kohtapuoliin. Siellä ei sit ulkopuoliset näe mitä puhutaan :)

Niin ja faceryhmistä puhuminen ym on tän foorumin säännöissä kielletty

Ai ! En tosiaan tiennykään että ees mainitseminen on rike. Anteeksi kovasti.. >:O
 
Mulle on ite se ja sama kuka puhuu ja mistä mutta ajattelin mainita jos foorumin säännöt ei oo tuttuja :D Tossa meidän kesäkuisten etusivulla mm tarkemmat säännöt :)
 
Moikka! Mullakin ensimmäinen raskaus meneillään. Tieto tuli yllättäen, mutta onneksi tämä ei ole katastrofi laisinkaan, kun vauva tulee ihmisen kanssa, jota rakastaa. Taitaa yliopisto-opiskelijan elämä muuttua täysin. Mutta joo onnellisia ollaan
Mulla on viime kuukautisista laskettuna meneillään 6+1 ja 1.6.2017 olisi laskettuaika. Ekassa ultrassa selviää sit paremmin. Ja täysin samanlaisia tuntemuksia kuin teillä. Vatsassa nipistelee vähän väliä ja rinnat hyvin turvonneet ja arat. Tätä on siis jatkunut jo lähes kolme viikkoa. Muuten olo on viluinen. Hassua että ekaa kertaa elämässä mua ei haittaa, että mahaa sattuu vaan pikemminkin tunnen suurta iloa tästä.
 
Täällä olisi ensimmäinen raskaus aluillaan. Muutamalla yrityksellä tärppäsi onnekkaasti. Jänniä aikoja elellään, pelon ja toivon sekaisin tuntein. Hyvin on tähän saakka mennyt, joskin kovin alussa ollaan. La kuukautisten perusteella 11.6.
 
Täällä tutustumassa foorumiin ja hyppään mukaan tänne, toista lasta odottelen kesäkuun alkuun (LA ehkä 5.6.).
 
Ihanan paljon tullut uusia:Heartred täällä varhaisultra siirty ens viikon perjantaille. Enkä malttaisi oottaa millään:)
 
Keskeytynyt km kesäkuussa, todettiin viikolla 12 ja siitä lähtien uuden yrittämistä 3kk takana. Pientä oireilua ollut ja ehkä sain äsken haamuviivan LA olisi 18.6! Pitänee nyt vain toivoa parasta, että plussa vahvistuisi ja pysyisi tämä pieni matkassa.
 
Olisin myös malttamaton varhaisultraan, vaan saapa nähdä malttaako odottaa ekaa neuvolaa (marraskuun toka viikolla, viikolla 10). En tiedä, tuleeko siitä vasta lähete ultraan ja taas odotusta...?
 
Takaisin
Top