kesävauvat ❤

Tintti: Toivottavasti näkyy viikon päästä :) Viikko on niin turkasen pitkä aika odottaa,tsemppiä ja päivä kerrallaan.:love2
 
Hei! :greet025 Täällä yksi, joka ilmottautuu mukaan kesäkuisiin. Eilen tein testin ja kaksi viivaa sinne pärähti, tietysti aika alussa vasta ollaan...Vau:n laskurin mukaan LA ois 6. kesäkuuta.

Sen verran taustaa, että mulla on edellisestä suhteesta 10v. tyttö ja nyt uuden miehen kanssa tämän vuoden kesäkuussa syntynyt poika. Aika hauskasti kävi, kun pojan laskettuaika oli 7.6. ( syntyi kyl 13.6.) ja tällä tulokkaalla ois nyt 6.6. :) Eli aikalailla se vuosi näille tulisi ikäeroa, vähän kyllä hirvittää miten selviää kahden vaippapepun kanssa...

Alloralle pahoittelut! :sad001
Tintti: toivotaan, että ensi kerralla näkyy. Ikävää, kun tollanen aiheuttaa aina vähän huolta, mutta onhan se vasta niin alussa, että eiköhän kaikki oo hyvin:happy:
 
Helou,
tein sunnuntaina huvikseen testin, ei ehkä varsinaisia oireita. Luulin, että menkat alkaa, kun naama kukki jonkin verran.
Kesäisen kemiallisen myötä meni rytmi vähän sekaisin. Sunnuntaina, kun mahdollisesti oli pari päivää myöhässä, päätin testata. Haalean vaalea viiva ilmaantui ja piti tehdä muutama lisää :wink En tehny aamulla ja siksi varmaan niin haaleita. Eilen aamulla digi sanoi, että raskaana 2-3!
Nyt sitten pelkään, että menee kesken. Pöljää.
 
Varovaisesti täällä ilmottaudun. Viime viikolla jo plussasin mutta en tätä meinaa oikeen todeksi uskoa :D

LA laskurin mukaan 10.6
 
Moi kaikille ja onnea! :) Täällä odotetaan pikkuista 13.6. On tämä jännää aikaa oireineen kaikkineen!
 
Tervetuloa uusille! :smiley-bounce013

Mulla on jäätävä nälkä parin tunnin välein. Ja se iskee heti kamalana, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ärsyttävää, koska en muista asiaa ja sit pähkäilen mitä söis samalla kun mahalaukkuni syö itseään.
 
Onnea muillekin plussanneille ja kiitos tervetulotoivotuksista! :happy:

Väsyttää ja mielialat vaihtelee, sekä mahassa kummaa nippailua...ai niin ja hiuksia lähtee ihan kamalasti. Siinä oireet tällä hetkellä. Rintojen arkuutta ei oo mikä on yleensä ollu eka merkki. Saa nähdä tuleeko pahoinvoinnin ja huijaukset, kuten edellisellä kerralla...
Mites muilla?
 
Minä taas tuskailen keskenmenon pelkojani. Mutta eikös kuitenkin ole todennäköisempää, että raskaus menee hyvin kuin että se keskeytyy? Keskustelupalstat vaan taitaa antaa vähän virheellisen kuvan. Mitä te arvelette?
 
Minä taas tuskailen keskenmenon pelkojani. Mutta eikös kuitenkin ole todennäköisempää, että raskaus menee hyvin kuin että se keskeytyy? Keskustelupalstat vaan taitaa antaa vähän virheellisen kuvan. Mitä te arvelette?

Se on juurikin näin :joyful: joka puolelta saa lukea ikäviä keskenmenotarinoita, mutta toisaata suurin osa raskauksista etenee hyvin. Ihan varhaisia keskenmenoja rv3-5 saattaa tulla jopa (kuulemma) puolelle, mutta ne tulevat niin aikaisin että ei olla ehditty edes testata, ja vuotoa luullaan kuukautisvuodoksi.
En nyt muista sittä prosenttia mitkä menee kesken ennen rv12, mutta ei sekään prosentti aican järkyttävän iso ole :)
Mutta kaikki on aina mahdollista, mutta tilastojen puolesta näin. Ja yleensähän mikäli menee kesken ennen ensimmäisen kolmanneksen loppua kyseessä on alkion/sikiön rakenteellinen vika, eli mikäli raskaus olisi jatkunut, niin syntyessä ongelmat vauvalla voisivat olla todella isoja... :sad001 itse lohduttauduin sillä tiedolla että kun meni tosi aikaisin kesken, että ennemmin nyt kuin isoilla viikoilla! Eihän se mukavaa ole, mutta lohdutti se ehkä vähän... :sad001
 
Lau84: Tuskailen samojen asioiden äärellä. :sad001
Ccat93 osasi hyvin pukea asian sanoiksi,mutta järjellä ei ole tippaakaan tekemistä asian kanssa kun pelko iskee.
 
Täältäkin varovaisesti ilmoittautuu yksi esikoistaan kesäkuulle odottava! Viime viikonloppuna kolme plussatestiä takana. :happy:

Tissit on kipeet ja välillä nippailee! Ei tätä silti meinaa todeksi uskoa, ettäkö tuolla masussa oikeasti kasvaa joku ja mieli tekisi tehdä testi joka päivä. :hilarious:

Onnittelut muillekin plussanneille ja tsempit Alloralle!
 
Onko teillä menkkakipujen tapaisia kipuja välillä?
Varasin varhaisultran parin viikon päähän, niin viimeistään sitten toivottavasti kuulee rauhoittavia asioita:) pitkä aika olla huolissaan...
Vaikka jos vaikka ensi viikollakaan ei mitään tapahdu, niin luulen, että jo vähän rauhoittaa.
 
Lau84: Tuskailen samojen asioiden äärellä. :sad001
Ccat93 osasi hyvin pukea asian sanoiksi,mutta järjellä ei ole tippaakaan tekemistä asian kanssa kun pelko iskee.

Aivan totta... ei sitä pelkoa pysty järkeilemään pois. Voi vaan toivoa parasta.. :) kyllä mulla ainakin ekassa raskaudessa (ja luultavasti tässäkin) pelko seuraa koko matkan. Pelko vaan saattaa muuttua matkalla. Loppua kohden (jos sinne päästään) vuorossa on pelko kohtukuolemasta yms... :arghh::nailbiting:
 
Takaisin
Top