Kesävaavien sukupuolet =)

tyttölupaus tuli =) vähän mietityttää se ku oon törmänny niin paljon aiheeseen siitä että on luvattu tyttöä ja onki saatu poika.. vaan ens kuussa käymään uudestaan ultrassa niin varmistuu vielä ja luotan siihen että pieni tyttönen sieltä on tulossa <3
 
Sama homma mietityttäny kanssa. Ja en nyt kauheasti tytölle ostakkaan ennekuin sitten tietää varmaksi. Kaverille oli sanottu että joko tyttö tai pienipelinen poika, tyttö tuli. :D Meille taas tässä raskaudessa rakenne- ultrassa sanottiin että ei mitää poikaan viittavaa näkyny. Mutta joo, näkee sitten. ;)
 
Poika olis tulossa. "ihan selvä tapaus" sano ultraaja. Niin näppärästi ultran teki, että oli varmaan tehny ennenkin :D Meille poika uutinen oli kyllä aikamoinen ylläri. Koko suku vaan täynnä tyttöjä molemmilla niin sitä kuvitteli automaatisesti, että tyttö on taas tulossa, mutta siinäpä opettelemista poikien maailmaan...
 

mä kysyin ultrassa, yllätyin kun suostui kertomaan. aikaisempien aikana mulle ei olla suostuttu kertomaan.

uloke kuulemma näkyi selvästi ja itekin näin, joten ensimmäinen poika on tulossa. uskoin itekin kokoajan että masussa on poika, sillä tää raskaus on ollut jollain tapaa vain erilainen kuin kaksi aikaisempaa.

 
Poika ois tänne tulossa. Kahdessa ultrassa saatu sama tulos, joten kyllä siihen varmaan voipi luottaa :)
 
Meille on tulossa toinen poika :)  Olin melko varma jo ennen ultraa että toinen poika tulee, koska raskaudet on olleet niin samanlaiset :)
 
Meille on tulossa kolmas poika :) Isoveljet odottavat jo kovasti, että pääsevät hoitamaan pikkuveikkaa.
 
Poika olo ollut aivan alusta lähtien ja poika meille tulee emoticon Kyllä niin selkeet pallerot oli, että ei voi erehtyä emoticon
 
Itsellä oli alkuun tosi vahvasti tyttöolo, mutta rakenneultrassa näkyikin sitten uloke, jota tytöillä ei kyllä ole, eli poikaa odotellaan :)
 
Meille vasta tänään rv 34+6 selvisi, että POIKA ois tulossa <3 :) Mäkin näin ne palleroiset siinä ruudussa, et ei ollu kovin epäselvää :D
 
Takaisin
Top