Kesätapaaminen

Missä kesätapaaminen?


  • Kaikki äänestäjät
    23

Tiutsi

Kommentoinnin ninja
Syysmammat 2018
Missä mammat haluaa treffata?
Valitaan ensin kaksi eniten ääniä saanutta kaupunkia, sen jälkee ajankohta.
Sovitaanko siis, että kaksi kaupunkia saa valita?
 
Jaa et vieläkin ehdotetaan kaupunkeja mut ny vaa kahta? No helsinki ja pori. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Eiku sun pitää vastata tohon kysymykseen sivun alussa :grin Eikö edellisessä ehdotettu ja nyt pitäis päättää eli ne kaks jotka saa eniten ääniä, kunhan klikkaatte valitsemianne kaupunkeja :grin
enhän mä nyt voi yksin päättää mitkä kaupungit valitaan ehdotetuista...
 
Kato ku ei kännykkäsovelluksessa näkyny tuota kyselyä. Ei ois muuten tullu kyseltyäkään "typeriä".
 
Tällä hetkellä siis Tampere ja Lahti/Helsinki. Nyt sanokaa mielipiteenne!!
 
Känkkis äänestithän myös tuolla ylhäällä, etkä vaan sanonu tampere :)
 
Juu äänestin, tää on niin tätä kun roikkuu täällä puhelimella tai koneella, niin menee välillä säätämiseksi.
 
Nuo on muuten ihan outoja nuo prosentit, mitä tuossa äänestyksessä tulee, jotain 150% yhteensä. En voi ymmärtää.
 
Jaa siinä olis voinu äänestää useampaakin paikkaa. Minä äänestin vaan yhtä vaikka mulle olis periaatteessa käynyt pari muutakin.
 
Tampere, Tampere! No okei kai joku muukin käy, mut suosikki on ehdottomasti tuo ja sinnekin on tunnin ajomatka meiltä eli kaikkiin muihin on vieläkin pitempi :laughing002 Voisin Tampereelle ottaa jopa miehen kuskiksi, niin osaa tehdä sen aikaa jotain muuta, ku on jotenkin tuttu paikka hänellekin..
 
Tampere näyttää kyllä saaneen reilusti eniten ääniä. Pitäisköhän rueta kaavailemaan jonkunlaista kesätapaamista nyt sitten Tampereelle? Oi joku piknik vois olla ihana :) mitä kivaa vois kesätapaamisessa tehdä?
 
Piknikkiä kannatetaan, koska en ole vielä ikinä sinne Tampereen nurmelle sitä päässyt harrastamaan. Aina kävellään vaan ohi ja ihastellaan muitten menoa :sad001:laughing002
 
Mä oon liiaksikin asti kouluaikoina harrastanu tota Tampereen piknikkeilyä. :grin Mut olishan se mukava siinä olla lasten kanssa, kun vaan löytää rauhallisen paikan. :thumright
 
Jep, täälläkin saatu tarpeekseen "piknikeistä" Koskipuistossa, mut sopis kyl hyvin Tampere :) Me pystyttäis varmaan yöpyynkin siellä :)
 
Takaisin
Top