Kesäkuun tunnelmat

Meillä oli siis aluksi omassa huoneessa, mutta ku nukkuminen meni ihan mahdottomaksi, siirrettiin pinnasänky ensin meidän huoneeseen... Ei auttanut! Siirrettiin ihan meidän sänkyyn kiinni... Ei auttanut! Sitten laskettiin laita alas, niin että on periaatteessa kuin meidän sängyssä, ni näin suostuu nukkumaan! Jossain kohtaa pitää taas kokeilla jos suostuisi nukkuu kun nostaa laidan, mutta nyt ei jaksa enää taistella... Meillä siis unet olleet huonot jo yli kolme kuukautta..? Joten en usko että ihan yhtäkkiä ne siitä paranee... :sad001 Tsemppiä muille unien kanssa taistelijoille!
 
Meillä taitaa Ninnu olla aika samanlaiset vauvat, tosin meillä vaan poika... Oon huomannut että melkeen kaikki viestit mitä oot tänne kirjoittanut vois olla yhtä hyvin mun kirjoittamia :D
 
jemppu oon miettinyt ihan samaa kun oon lukenut sun juttuja! :)
Meillä oli taas sellainen yö että tuntui että vietin enemmän aikaa tytön huoneessa kuin omassa sängyssä... Täytyy vaan suostutella toi mies siihen että voitais siirrellä sänkyä, sen mielestä tytölle on tulossa hampaita ja pitäis antaa illalla panadolia, mutta kun mun mielestä tyttö ei oo kipeä kuitenkaan, enkä haluaisi turhaan sitä antaa. Ootteko muut joutuneet antamaan särkylääkettä?
 
Ninnu, ei olla särkylääkettä annettu, mut sellasta ikeniä puuduttavaa geeliä ollaan laitettu. Sitä ei tosin saa ilmeisesti suomesta, mut about kaikista muista maista saa. Eli jos joku on käymässä just vaikka tallinnassa nii kandee kokeilla. Hirvee se kiukuttelu oli meilläki, mut nyt ku molemmat hampaat jotka sieltä puski on esillä nii tyttö on yhtä hymyä :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top