Kesäkuun porinat

Täällä 38+3. En nyt sanoisi että oon jo ihan kypsä, mutta vauvan koon (tai siis painoarvion) puolesta hän vois kyllä jo alkaa pikkuhiljaa poistumaan yksiöstään. Ja toisaalta juhannusta olis kiva viettää jo kotona vauvan kanssa. No...kun nyt ei ainakaan yli menisi. Toki ens torstaina taas äitipolille kokoarvioon, että saapi nähdä...
 
Täällä 38+3. En nyt sanoisi että oon jo ihan kypsä, mutta vauvan koon (tai siis painoarvion) puolesta hän vois kyllä jo alkaa pikkuhiljaa poistumaan yksiöstään. Ja toisaalta juhannusta olis kiva viettää jo kotona vauvan kanssa. No...kun nyt ei ainakaan yli menisi. Toki ens torstaina taas äitipolille kokoarvioon, että saapi nähdä...

Paljos sulla kokoarviosta tuli tulokseks?
 
38+3...Kyllä voisin jo pienen pullauttaa mielelläni ulos :joyful: Tuntuu jo jotenkin isolta vaikka painoarvio oli ihan ok viikko sitten 2.8kg. Vauvan venytysliikkeet myös sattuu välillä aikalailla.
 
Täällä Rv37 painoarvio oli 3,7kg:confused2
Sain onneks lähetteen äitipolille ja soittavat varmaan huomenna, että menenkö ens ma tai ti käynnistykseen. Silloin "vasta" rv41mut koon puolesta ei venytetä juhannuksen yli:notworthy
 
Täällä Rv37 painoarvio oli 3,7kg:confused2
Sain onneks lähetteen äitipolille ja soittavat varmaan huomenna, että menenkö ens ma tai ti käynnistykseen. Silloin "vasta" rv41mut koon puolesta ei venytetä juhannuksen yli:notworthy

Mäkin sain kyllä onneksi uuden kasvukontrolliajan (ensi viikolle), mikäli ei oo syntyny ennen sitä. Silloin olis 39+4.
 
Mäkin sain kyllä onneksi uuden kasvukontrolliajan (ensi viikolle), mikäli ei oo syntyny ennen sitä. Silloin olis 39+4.

"Onneks" noi on vaa arvioita ja monesti uus painoarvio voi rauhottaa kummasti. Nim. Mulla eka tunari lääkäri teki arvion iha pielee 36+ ja sai aikaa mulle hirveen ahistuksen ja synnytyspelon. Viime viikolla 38+ uus painoarvio oliki 300g parin viikon takaista tulosta pienenpi ja tällä kertaa osaavan lääkärin toimesta.. helpotti NIIN paljo.. toki tulee minkäkokonen tulee, pääasia ettei pelota ja ahista :)
 
Mun kohdalla noi arviot vauvan koosta ei ikinä ole pitänyt paikkansa, joten nyt niistä ei oo edes puhuttu. Viimeksi päivää ennen kuin tyttö syntyi niin lääkäri ilmoitti painoarvioksi 2900g ja typy syntyi seuraavana päivänä ja painoi 3980g. :happy:Et ihan hirveesti ei kannata niihin luottaa! Tietysti ku itsellä jo kaksi ennestään ja molemmat noin 4 kg niin tää on tod.näköisesti samaa kokoa. Syntyisi jo! Ei jaksa enää odottaa..tänään neuvola..
 
Mullakaan ei esikoisen kohdalla mennyt arvio oikeaan (piti olla n. 3,6kg ja painoikin melkein 4,5kg) joten nytkin vähän huolettaa jos arvio meni alakanttiin ja syntymäpainoa onkin rutkasti odotettua enemmän:oops:
 
Mulla on jokaisesta pojasta pitäny painoarvio paikkaansa max. 150g heittänyt. :)
 
Jaahas mun lähete oli kadonnu johonkin lääkärin viestipiikkiin eli ei oo lääkäri päättäny mitään.. Saan sit ens viikon alusta tietää et meenkö ennen juhannusta vai sit vasta jälkeen osastolle...

Kunpa lähtisi itestään viikonloppuna:smiley-angelic001
 
Meille syntyi 13.6. Poika. :)

Hienot oli mitat, 54 cm, 4290 g ja pipo 37 cm. Painoarviohan oli 4100g :D

Tänään päästiin kotia ja tuossa hän nukkuu kainalossa :heart:

Maito noussut hyvin, eilen oli oikea tilauspäivä kun koko ajan oli tissillä. Nyt tuntuukin että pakkautuu urakalla o.O
 
Takaisin
Top