Kesäkuun kuulumiset

Kilot, saako kysyä miten paljon on paino noussut? :)

Täällä viikko 17+0 ja viimeksi oli 500g tippunu paino 14+4 ja ei oo vielä ainakaan oman va'an mukaan sen kummemmin noussu, nii ja sen voisin vielä lisätä et oon normi painoinen... :)
 
7kg tippui pahoinvoinnin takia ja nyt on pikkuhiljaa alkanut tulla takaisin kiloja. Nyt -5,5kg alkutilanteesta, mut ainakaan paino ei enää laske. :) Tänään 18+5
 
Eli ei tarvii olla huolissaan.. :) katoin vaa tota aikaisempaa raskautta niin oli tullu jo ainakin oliko 2-3kg lisää näillä viikoilla.. :D mut siis sinänsä tyytyväinen, vaan ehdin vähän "huolestua" että jos ei kaikki kasvakkaan niinkun pitää...
 
Luulen et kysyin jossain aikaisemminkin mutta olen unohtanut. Saiko täällä kysyä mitä raskausappeja käytätte? (Ilmaisia ja android, ois kiva kuulla).
 
Mul on tullu 5 kg lisää ekasta neuvolasta.. oho :D
 
Alkuruokahaluttomuuden takia paino tippu 3kg sit tuli takasi ja sit flunssan takia tippu kans sen 3kg ja tuli takasi ja nyt oli vissiin taas tippunut jonku 4kg heti neuvolalääkärin jälkeen. Mulla kyllä muutenki heittelee aika paljonkin paino. Mut lisää nyt ei ainakaan oo tullu vielä. Nyt menossa 15+6
 
Alkuruokahaluttomuuden takia paino tippu 3kg sit tuli takasi ja sit flunssan takia tippu kans sen 3kg ja tuli takasi ja nyt oli vissiin taas tippunut jonku 4kg heti neuvolalääkärin jälkeen. Mulla kyllä muutenki heittelee aika paljonkin paino. Mut lisää nyt ei ainakaan oo tullu vielä
Nyt menossa 15+6, muokata siis piti omaa edellistä viestiä :joyful:
 
Luulen et kysyin jossain aikaisemminkin mutta olen unohtanut. Saiko täällä kysyä mitä raskausappeja käytätte? (Ilmaisia ja android, ois kiva kuulla).

Mulla on käytössä vau:n odotus, preglife, layette, pregnancy+ ja vauva odotukseni sovellukset käytössä.

Mulla tosin IOS käyttöjärjestelmä, mutta voihan noista jotain löytyä anroidillekin. Kaikissa on omat hyvät puolensa :)
 
Tein tästä jo ihan oman aloituksenkin jo mutta kerron tähän ketjuunkin: Täällä ollaan pelko perseessä onko raskaus menossa kesken tänään aamulla tuli muutaman kerran puristava tunne vasemmalle puolelle vatsaa pienet tauot väleissä ei mihkään alas vaan ihan sivulle. Kaupassa ollessa tuli paineen tunne alas, joka tuntuu vieläkin. Mitään veristä vuotoa ei oo ollu nyt, sitäkin esiintynyt välillä, ekassa ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. Oon nyt vko15+0 ens perjantaina olis neuvola lääkäri käynti (varattu jo edellisellä neuvola käynnillä) Pahinta tässä on se että ollaan mökillä tiistaihin asti ja kotipaikkakunnan päivystys on ihan perseestä, mietin soitanko synnytys päivystykseen...
Älkää hämmästykö laskettua aikaa, mun taustalla tulee jo marraskuussa jos tää raskaus vain ny sujuu hyvin.
 
Tein tästä jo ihan oman aloituksenkin jo mutta kerron tähän ketjuunkin: Täällä ollaan pelko perseessä onko raskaus menossa kesken tänään aamulla tuli muutaman kerran puristava tunne vasemmalle puolelle vatsaa pienet tauot väleissä ei mihkään alas vaan ihan sivulle. Kaupassa ollessa tuli paineen tunne alas, joka tuntuu vieläkin. Mitään veristä vuotoa ei oo ollu nyt, sitäkin esiintynyt välillä, ekassa ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. Oon nyt vko15+0 ens perjantaina olis neuvola lääkäri käynti (varattu jo edellisellä neuvola käynnillä) Pahinta tässä on se että ollaan mökillä tiistaihin asti ja kotipaikkakunnan päivystys on ihan perseestä, mietin soitanko synnytys päivystykseen...
Älkää hämmästykö laskettua aikaa, mun taustalla tulee jo marraskuussa jos tää raskaus vain ny sujuu hyvin.

Toivottavasti olisi kyseessä jokin muu kuin keskenmeno. Soita ihmeessä jonnekkin jos pelottaa ja haluat varmistusta asiasta. Voi sitä ainakin kysyä. Tsemppiä!!
 
Nyt menossa 15+4 ja painoa tullut semmonen 2-3kg. Turvotusta sitäkin enemmän. Olo on kuin valaalla iltaisin...
 
16+2. Sairaslomalla nyt yli kuukauden kun stressaan töissä aivan liikaa. Ärsyttää omallatavalla koska oon aina ollu työhiiri... Oon tosi herkkä edelleen. Alan itkee pienistä asioista. Pelkäsin tossa yks päivä että mullakin olis menossa raskaus kesken kun kipua vasemmalla puolella. Mutta nyt kun makailin sängyssä käsi hellästi vatsan päällä ihan kun olisin tuntenut pienen pienen potkun :shy: mä sulan :Heartred
 
18+1 ja en vieläkään tunne potkuja, mut kätilö varoittelikin et voi kyllä kestää ennen kun tunnen... ehkä olen jotain tuntenut mut en oo varma.. :S
 
Huh, kun on välillä ollu niin hiostavia päiviä. Tuntuu, että on niin turvonnut olo! Ukkosta ilmassa, niin normi päänsäryn lisäksi vielä ukkosesta pään juilintaa...
 
Takaisin
Top