Kesäkuun kisa :)

Mäkin katsoin kaupassa irtokarkkeja, mutta en onneksi ostanut. Jaffakeksit ehkä eksyivät kyllä kyytiin, mutta niitä kun syö kahvin kanssa vain yhden, niin onkohan sitten niin iso ongelma :shy: Tänään jumpan jälkeen poika alkoi kanniskella mun käsipainoja, yllättävän hyvin jaksaisi jo, mutta piti kyllä vielä takavarikoida, ettei oo varpailla. Tavoite kiinteytyä ennen raskautta edistyy. Perjantaina jalkaan tulleet hyttysenpuremat alkaneet tänään vihdoin olla näkymättömissä, ärsyttävät kutisijat. Pihahommiin pitäis ehkä ryhtyä, nurmikko vähän rehottaa, mutta tänään tuli kyllä keskityttyä enemmän muiden asuntoon liittyvien hommien tekoon. Juhannus tekee tuloaan ja mulla viisuri kipeä, en millään viittis mennä sen leikkaukseen just nyt...
 
Tässäpä onkin paljon yhteistä. Minä myös teen pihahommia päivittäin, ruohonleikkaus on suosikki, kun on uusi kone. Tänään ihan pihan siivoilua. Jumppailut tänään olivat aamu-uinnin merkeissä. Meillä juhannuksena puuhääpäivä ja mukavaa yhdessäoloa. Olen tänään menossa hammastarkastukseen illalla. Vinkkinä ammattilaiselta, kannattaa se Viisuri vain hoidattaa ennen kuin alkaa vaivata kunnolla :wink
 
Mä tekisin pihahommia mielelläni, mutta nyt kerrostalossa asuessa ei ole omaa pihaa. Tänään on kuitenkin tiedossa kukkien hankkiminen parvekkeelle, vähän myöhässä tosin aiempiin vuosiin verrattuna. Juhannussuunnitelmat on vielä täysin auki meillä, mutta ollaan sovittu että tänään koetetaan kehitellä jotain. Mulla oli aika viisaudenhampaan poistoon huhtikuussa, mutta eivät suostuneetkaan tekemään toimenpidettä kun tuli raskaaksi. Nyt vaan pitää toivoa, ettei ala vaivata!
 
Voi tuosta edellisestä viestistä tulikin taas mieleen, että pitäis ryhdistäytyä ja varata hammaslääkärille aikaa, ihan vaan tarkastukseen.... Edellisestä kerrasta on jo päässy vierähtään ihan liian kauan aikaa! :rolleyes: Mä olen myös tehnyt tänään ahkerasti pihahommia, nimittäin ottanu aurinkoa, lenkkeilly ja siivonnu koiran häkin :wink Lasken mieluusti kaikki edelliset pihahommiin, onhan ne kaikki pihalla tapahtuvia kuitenkin...? :grin
 
Itse tein tänään pitkän päivän töissä, mutta päivä sujui leppoisasti paikkoja järjestellessä ja mm. jääkaappia siivotessa. Söin myös jätskiä työajalla :wink
 
Minä olin myös töissä. Tosin en ihan täyttä päivää, vaan jäin iltapäiväpalaverin jälkeen torille terassille smoothielle :happy::happy: Illasta käytiin synttäreillä :) Ihana lämmin päivä :)
 
En voi yhtyä edelliseen viestiin kuin, että tosiaan mukavan lämmin päivä. Iltapäivällä kotona oli kyllä jo vähän tukalaakin. Tänään ollut muutenkin enemmän tukala päivä kuin pitkiin aikoihin, iskias vaivaa ja vatsakin ollut kipeä koko päivän, ei kohtu tai alavatsa vaan ennemminkin vatsalaukkua polttelee vaikka on jo omepratzolit käytössä. Tämä päivä on siis vaan madellut eteenpäin omalla painollaan, ulkoiltu rauhakseen ja pieniä kotipuhteita tehden. Kohta pääsee onneksi jo oikaisemaan ruotonsa :)
 
Ei oo edellisen kanssa mitään yhteistä! Kävelin aamusta vaunulenkin mummolaan, hyvin lämmitti matkalla aurinko. Syötiin tuoreita mansikoita tyttären kanssa. Luin bussiaikataulun väärin ja ootettiin kotiinpäin bussia tunti:rolleyes: alko olla jo hiki kun lopulta kotiin pääs ja ihanaa päästä viileään suihkuun! :)
 
Oi, mansikoita oli ostettava torilta kun ensimmäisen kerran tänä kesänä bongasin. Samalla tuli käytyä myös kaupassa ja kampaajalla. Muuten loppupäivä meni lapsen kanssa leikkiessä :)
 
Lapsen kanssa on täälläkin leikitty urakalla. Viime viikko oltiin kyläilyreissulla lapsen mummolassa, niin vauva ehti tottua siihen, että koko aika on joku leikkimässä tai selittämässä... Tylsyys meinasi päivällä iskeä, kun olikin nyt vain äiti seurana! Aamulla tehtiin pitkä vaunulenkki, nautittiin kivasta ilmasta. Nyt testataan, kumpi nukahtaa ensin! :)
 
Kiva ilma on kyllä ollut! Meillä tytöt opetteli tänään virkkaamaan ja itse pääsin illalla zumbaan ja pilatekseen.

Poika on päiväleirillä vielä muutaman päivän ja tytöt on leikkineet keskenään. Eivät mua enää tarvitse kaveriksi. Isompi myös luki pienemmän toiveesta iltasadun :Heartred
 
Mä otin asiastatehen aikaa alkuillasta, et leikin ja vietin aikaa lapseni kans; isovanhemmat nimittäin käymässä, niin eipä lasta juuri näy mun luona :wink Ihanaa, toisaalta. Pääsin rauhassa hierojalle ja kauppaan :) Samoin sain kotihommia tehdä rauhassa. Arjen luxusta!

Ajattelin tänään, et pitää ottaa iltasatu meidän rutiineihin, koska ensi viikolla on neidillä muutto omaan huoneeseen, niin olisi entisten rutiineiden lisäksi se helpottamassa muutosta.
 
Koulupäivä, puutarhahommia. Istutin koko päivän puutarhamyymälämme pihassa bergenian (herttavuorenkilpi) pistokkaita. Kävimme myös anoppilasta hakemassa auto ja peräkärry. Huomenna ajelemme Turkuun hakemaan moottoripyörää, samalla pysähdymme ystävämme luokse yökylään jolla on vastasyntynyt pieni poika sekä kaksi ranskanbuldoggia.
 
Mulla vihdoin vapaapäivä! Meilläkin uusi moottoripyörä on pihassa, haettiin se viime viikolla. Kelpaa miehen ajella. Tietysti kun vapaat 2pv alko, niin ilmat viileni. Eilen suunnittelin suuntaavani rannalle aurinkoa ottamaan, mutten nyt taidakaan tareta. Nytkin terassilla viltin alla istuskelen:grin
 
Täällä myös ilmat viileni, mutta siitä olen vain onnellinen. Juuri sopivaa nyt. Aamulla on jo ulkoiltu päälle pari tuntia, käytiin hiekkalaatikolla ja keinumassa. Nyt ruuan jälkeen koittaakin ansaitut päiväunet :p
 
Ilmat viileni täälläkin, se on syvältä. Ukkosta ilmassa, jyrisee ja sataa kaatamalla. Ukkosesta tykkään!
Mies nukutti tytön päiväunille, et mä pääsin asioille. Jonotan just pankin asiakaspalvelussa hakemassa mun isotädin pankkikorttia :grin

Viideltä menen kokeilemaan koskiuintia :eek:

Loppupäivän aikana sit pitäis kattoa kamppeet valmiiksi mummini huomisia hautajaisia varten.
 
Mun kesälomaan ois vielä kaks viikkoo, ois kyllä jo loman tarpeessa! Hirveesti tekis mieli karkkia, prismassa ois irttikset tarjouksessa, pitää ehkä käyä hakeen vähä namia niin jaksaa painaa töitä vielä vähä aikaa. :D Just siivosin hiki hatussa kämppää, ku miehen täti on tulossa "yllätysvierailulle" ihan just, kyllä on muutaman karkin verran kaloreita poltettu. Täällä ei paljoo ilmat viilentyny, mutta vähä märkä ja ukkosmainen ilma on.
 
Täällä satoi kaatamalla ja ukkosti päivällä. Nyt on kaunis auringonpaiste. Mä oon nyt ollut lomalla kohta kolme viikkoa. Pojan päiväleiri huomenna viimeisen kerran.

Juhannussiivoja tein tänäänkin ja kuuma tuli. Perjantaina tulossa iso lössi porukkaa :joyful:
 
Meillä lämpöä riittää. Minäkin aamusta siivosin ja iltapäivällä kävin ystäväporukan kanssa syömässä. Olipa kiva hetki nauttia aikuisesta seurasta ja omasta ajasta, mutta nyt oon ihan naatti :sleep002
 
Takaisin
Top