Kesäkuun keskustelut

Vaiana

Varmaotteinen viestittelijä
Tammikuun äidit 2019
Taidan täällä ainoana vielä olla, mutta laitetaan yleistä keskustelua pystyyn!

Tänne vain höpöttämään plussauksesta, odotuksesta ja mistä vain! :grin

Aikaisemmissa ryhmissä ollut paljon asiaa, joten joka kuukaudelle oma keskustelu aina aloitettu. Jospa täällä toimisi sama:shy:

Onnea kaikille tänne saapuville!

T. Vaiana
 
Heipä hei! Odottelinkin pari päivää että joku tänne tulisi, päätin tosin että illalla tulen itse tänne aloittelemaan keskustelua, jos ei kukaan muu ole ensin ehtinyt :)
Mulla tosiaan on la hyvästi helmikuun puolella, mutta koska viime kierto päättyi keskenmenoon ni todelliset viikot on ainakin viikon vähemmän joten la siirtynee maaliskuuhun ultrassa.
 
Onko teillä vielä oireita ilmaantunut? Mulla ei ole vielä mitään perinteisiä raskausoireita, paitsi ehkä viluisuus.
 
Heipä hei! Odottelinkin pari päivää että joku tänne tulisi, päätin tosin että illalla tulen itse tänne aloittelemaan keskustelua, jos ei kukaan muu ole ensin ehtinyt :)
Mulla tosiaan on la hyvästi helmikuun puolella, mutta koska viime kierto päättyi keskenmenoon ni todelliset viikot on ainakin viikon vähemmän joten la siirtynee maaliskuuhun ultrassa.
Heippa! Kiva kun liityit tännekin jutustelemaan :happy: meillä on näköjään samoina vuosina syntyneet lapset. Itsellä heinäkuinen2016 ja joulukuinen2018 ennestään :grin
Kauheasti jännittää kolmas, että kuinka sitä jaksaa!

Ja pahoittelut keskenmenosta:Heartred
 
Jee hyvä Vaiana kun aloitit keskustelun. Mä jo muutaman päivän odottelin, että joku aloittaisi keskustelut tällä puolen :smiley-angelic003
Noniin! Hyvä, että tänne löytää muutkin :)
Mitkäs siellä fiilikset? Monesko lapsi tämä sinulle?
 
Onko teillä vielä oireita ilmaantunut? Mulla ei ole vielä mitään perinteisiä raskausoireita, paitsi ehkä viluisuus.
Plussasin tosiaan eilen aamulla dpo12 ja samana aamupäivänä alkoi sellainen hento melkoisen jatkuva menkkajomotus. Minulla on ollut sitä joka raskaudessa.
Samoin lievää pahoinvointia havaittavissa (Olen ollut molemmissa edellisissä raskauksissa sairaslomalla pahoinvoinnista). Ja väsymys! Iltaisin en meinaa jaksaa katsoa leffaa loppuun ja päiväunet maistuisi :grin
 
Heippa! Kiva kun liityit tännekin jutustelemaan :happy: meillä on näköjään samoina vuosina syntyneet lapset. Itsellä heinäkuinen2016 ja joulukuinen2018 ennestään :grin
Kauheasti jännittää kolmas, että kuinka sitä jaksaa!

Ja pahoittelut keskenmenosta:Heartred

Taidettiin olla myös imettävissä kuumeilijoissa ekojen jälkeen samaan aikaan :p
 
Hui kamala, kuin aika juoksee :hilarious:
Joo jouduin laskemaan varmaan kolmesti ennenku uskoin! Olin varma, että siitä olisi vasta 1,5v tai jotain kun plussasin kuopuksesta siinä ryhmässä, mutta sehän täyttää jo 2v!
 
Hei mitäs te tykkäätte grillata, jos siis tykkäätte edes grillaamisesta? :)
 
Oletko nenna muute ihan kotona vielä, vai käytkö töissä/opiskelua?

Itse ilmoitin tuossa pahimpaan korona-aikaan jatkavani hoitovapaata vielä ensivuoden kesäkuuhun, mutta sehän nyt toivottavasti vaihtuu sitten tammi-helmikuussa äitiysvapaaksi:smiley-angelic001


Mitenkäs onko kukaan miettinyt menevänsä varhaisultraan yksityiselle?
 
Oon vielä kotona. Tarkoitus oli lähteä tammikuussa opiskelemaan, mutta tuotanoin se taitaa nyt sit vaihtua äitiyslomaksi :)
 
Mä en varmaankaan mene yksityiselle varhaisultraan, vaikka mieli tekisi.
Voihan olla, että saan julkiselta jopa varhaisultran, kun ei ole varmuutta oikeista raskausviikoista. Toisaalta jos sairastun taas hyperemeesiin ja joudun sairaalaan, ni pääsen varmaan taas julkisella ultraan, niinku esikoista odottaessa pääsin.
 
Mä en varmaankaan mene yksityiselle varhaisultraan, vaikka mieli tekisi.
Voihan olla, että saan julkiselta jopa varhaisultran, kun ei ole varmuutta oikeista raskausviikoista. Toisaalta jos sairastun taas hyperemeesiin ja joudun sairaalaan, ni pääsen varmaan taas julkisella ultraan, niinku esikoista odottaessa pääsin.
Toivotaan ettet sairastu!

Minä taidan tämänkin kerran mennä yksityiselle. Onpa sitten kaikissa raskauksissa käyty. Tarvitsen sitä mielenrauhaa, mitä siitä saan edes hetkeksi :grin vaikka oikeastihan koska vaan voi käydä mitä vain..
 
Hei mitäs te tykkäätte grillata, jos siis tykkäätte edes grillaamisesta? :)

Tahtoisin lisäideoita mitä grilliin laittais :D

Meillä vähän vaihtelee, mutta usein siis kanaa tms, paprikaa, tomaattia, maissia, sipulia, parsaa, kesäkurpitsaa, joskus halloumia, täytettyjä sieniä jne :joyful:
 
Tahtoisin lisäideoita mitä grilliin laittais :D

Meillä vähän vaihtelee, mutta usein siis kanaa tms, paprikaa, tomaattia, maissia, sipulia, parsaa, kesäkurpitsaa, joskus halloumia, täytettyjä sieniä jne :joyful:
Me asutaan kerrostalossa, niin ei paljoa grillailla :hilarious:
Isovanhemmilla grillaillaan aikalailla noita sinun luettelemia :grin ei paljoa apua minusta tähän
 
Me asutaan kerrostalossa, niin ei paljoa grillailla :hilarious:
Isovanhemmilla grillaillaan aikalailla noita sinun luettelemia :grin ei paljoa apua minusta tähän

Meillä on kyllä sähkögrilli kovassa käytössä kerrostalon parvekkeella :grin Mutta jotkut yhtiöt toki saattaa kieltää myös sähkögrillit!
 
Takaisin
Top