kesäkuntoon 2011

Toi kuntoplussan ohjelma näyttää kyllä hyvältä, mä voisin kans sen mukaan mennä, jos sen alottaisi jo tällä viikolla (hyvin kerkee vielä 3 kertaa käydä juoksemassa) niin naisten kymppi olisi viikon 11 lopussa eli kyllä sillä kunnolla siellä pärjää. Mä en ole kyllä koskaan ihan juoksemassa käynyt, aina kevyesti hölkkäillyt, saas nähdä osaanko edes ihan juosta juosta...

Onkohan missään vielä sulia teitä, mä inhoon juosta liukkaallla, no kai se on pakko..
 
Stadiumista saa sellaiset piikit lenkkareihin, ei oo kauheen kalliit edes. En tosin tiedä kuinka hyvät, mutta ainakin ite mietin, että hankkisinko kuitenkin sellaisen "mummotuen" :D lenkille.
 
Stadiumista saa sellaiset piikit lenkkareihin, ei oo kauheen kalliit edes. En tosin tiedä kuinka hyvät, mutta ainakin ite mietin, että hankkisinko kuitenkin sellaisen "mummotuen" :D lenkille.
 
Hellou,

Nyt on sitten juoksulenkkarit kaivettu kaapista. Kävelin ensin 15min->juoksu 15min->kävely 15min, eikä kuolema korjannut JEI!. Tästä se sitten lähtee, ajattelin että pakotan itseni juoksemaan(aluksi juoksuakävely yhdistelmä) ainakin kolmena iltana viikossa ja tietenki aamulla käyn viel koiran ja Joonan kanssa kävelyillä. Olinki tän melkein 1,5v aikana unohtunu kuinka ihana olo tulee juoksemisen jälkeen ja reidet ja pylly hylly kyllä niin että saa nekin kyytiä :D
 
Tämän aamun punnituksen tulos: 58,2kg eli -700g parin viikon takaiseen. Ihmeen helposti nuo grammat häviää, vaikka tällä viikolla on liikunta jääny melko vähäiseksi. Ei oo vaan huvittanu. Juoksemaan tekisi mieli, mutta nyt on niin tappokelit, että en oo uskaltanu. Ja toisaalta tuntuu, että nyt ei oo ollu aikaa/mahdollisuuttakaan. Kun ei jaksaisi enää yhdeksän jälkeen illalla lähteä minnekään. emoticon 
 
Asfaltit kohta kuivat ja ne huutaa ihan mun nimeä ja "Lenkkitossut jalkaa, menoks juosten!" <3
Oon jo suunnitellu vähän reittiä mitä tekisin, aina vaan ku saan apulaista kotiin...

Paino jämähtäny 68,5 kg.. Se 67 on se mun "hyväolon paino", jos se siis vielä vähän tippuis ja maha kiinteytyis, niin saisin ehkä kaikki nuo vanhat farkutkin jalkaani?
Yhdet menee, vähän kirraa sillo ku tullu pesusta.. Mutta loput on korkella vyötäröllä ja mullu kun ei niitä lihaksia masussa tällä hetkellä ole... :D

Kauhean pieniä lukuja muilla?
Minkä pitusia tyä oikein ootte, ku painatte noin vähän? Vai ootteko kaikki jotain malleja? ;DDD
 
Mulla ei ole pieni luku kuin pituudessa Haha mikä...161cm ja paino pyörii siinä 63kg (tarkoitus olisi päästä lähemmäs 60 kg, mutta saa nähä..)
Tyytyväinen olen näinkin normaalipainossa, kunhan saan tuon vatsamakkaran pikkasen pienemmäksi ja peppua kiinteämmäksi. Peppu heiluu
 
Minulla on mittaa 169cm, joten tuolla viime viikon painolla on painoindeksi 20. Enää ei ittelläkään ois niin väliks tuon painon pudotus, vaan oikeasti hyvään fyysiseen kuntoon pääseminen. Ite kans odotan, että pääsee juoksemaan kuivia ja sulia teitä pitkin ja metsäpolkuja!   No tällä viikolla on tullu käytyä jo juoksemassa ja hiihtämässä ja tänäänkin voisi käydä hiihtelemässä, niin eiköhän se tästä pikkuhiljaa kuntokin nouse!
 
Ohhoh, miähän tunnen itteni ihan isoksi sun rinnalla Mymmeli! Oon sua vaan sentin pidempi ja 10 kg painavampi ;-D
Mutta joo, vertailu on typerää, kiinnosti vaan kovasti ku noi luvut on kaikilla noin pieniä, että elänkö miä jotaa norsun elämää täällä ;D
 
Minä en varmaan ikinä "aikuisen" elämäni aikana oo ollu näin kevyt. Aina on paino ollu päälle 60kg. Tuo imetys on vaan vieny kilot mennessään melko tehokkaasti! emoticon Mutta en minä kyllä missään määrin "mallin mitoissa" ole. Peppu, reidet ja etenkin pohkeet on sen verta jytkyä tavaraa, että...
 
Meinas sitten tipahtaa silmät päästä, kun kävin tänä aamuna vaa'alla (ja syy torstaiseen punnitukseen oli, etten oo huomenna enkä lauantaina kotona punnaamassa itteäni): 57,3kg. Viikossa tipahti 900g.

Kattelin tuossa tuota ekaa kommenttia tähän ketjuun, eli 3. tammikuuta paino on ollu 63,5kg, joten pudotusta noin kahdessa ja puolessa kuukaudessa 6,2kg. On tämä kyllä melko hurjaa menoa, mutta olkoon.
 
oi voi onko muut jo kesäkunnossa?

no mutta perjantaina oli siis taas vaaka päivä ja jee -900g vaikka menkat oli juuri alkanut, vyötäröä en viitsnyt mitata sillä oli kyllä sen verran turvonnut olo.
Tällä viikolla kävin vain 2 kertaa juoksemassa/kävelemässä, katsotaan jos vaikka huomenna taas koittais kirmailemaan lähteä koska jos lihakset kipeytyy niin tiistaina on jooga missä pääsee jumeista eroon :)
 
Hahahhahah!

Tässä mun olotilasta: http://www.youtube.com/watch?v=IkHbON2jF70 (ärsyttäväääääää, kun noi linkit ei toimi, mutta laitan silti.)

Vaakaa en oo käyttänyt hetkeen, kun se vaan saa mut masentuun. Mutta kunto on kyllä kohonnut. Eilen kävin juokseen ekan "pitkän" lenkin, eli puoli tuntia hölköttelin ja siinä tais hurahtaa sellainen reilu 3km matka. Hittaasti hyvä tulee naisten kymppiä ajatellen. Tällä viikolla pitäisi sitten 4 kertaa käydä lenkillä. Toivon vaan, että kilot karisee tässä sivussa. Toki siis katson ruokaakin, etten sitä suklaalevyä/päivä syö. Täytynee se venyttelykin muistaa tai menee melkoisen jumii. Asetin muuten tavoitteen, että jos 10km menee toukokussa alle 1h 10min, niin sitten lähden syksyllä tukholman puolimaratonille. Ja nyt on naistenkympin osallistumismaksukin maksettu, että se on mentävä, vaikka pää kainalossa. :D
 
Nyt oon kevään myöden innostunu kuntoilusta tosissani jotta eiköhän tuo paino nyt tipu....nyt raskauskiloja on lähtenyt 7,5kg (15kg tuli) jotta vielä on tekemistä jotta lähtöpainossa ollaan mutta kyllä tämä tästä. Vanhat housut jo menee hyvin jalkaan ja eivät kiinnaa eikä ahdista joten hyvä mieli on. emoticon

Aloitin tosiaan sen tankotanssin ja se on kerran viikossa ja oli kyllä lihaskuntoa vaativa juttua. Joten luulisi kiinteytyvän vatsanseudun ja reisien/perssiin ku se kaikki ylimääränen siellä on. Ja hölkkäämässä/kävelemässä käyn vähintään 3kertaa viikossa. Hyväskää en juurikaan syö, lauantaisin syön muutaman karkin kun tytöllä karkkipäivä. Ja hiilarit olen vähentänyt reilusti. Vielä ku osaisi viikonloppuisin jättää väliin tuon saunakaljan/siiderin ottamisen niin ei tulisi turhia kaloreita niistäkään.

Tsemppiä teille kaikkille ketkä vielä kiloja karistelee ja onnea kaikille tavoitteeseen jo päässeille. emoticon
 
Mulla alkais sitten oikee kiinteyteytystreeni..
Paino on jo siinä, missä pitääkin (pe 61kg ja rapiat)..
Ajattelin, että olen nyt viikon kaksi rennommin puntin kanssa- jatkan näin nyt hetken, mutta sitten alkaa armoton punttien nosto Puntilla (ylätalja)
 
Kirsikka: oi kun minäki mahtuisin jo vanhoihin housuihini mutta siitä ei ihan hetkeen tarvii edes unelmoida. Tankotanssi esitystä käytiin kuntomessuilla katsomassa ja joo kyllähän siinä keskikroppaa tarvitsee todella paljon ja en kyllä pistäis pahakseni sellaista kroppaa kun mitä niilla tytöillä/naisilla oli :)

Kaika: huusin just huutonetistä parit painot ittelleni... 2€ per huuto ja molemmat oli samalla myyjällä.

Thilduska: http://www.youtube.com/watch?v=DZ93R1JsIX0 ja tässä olis viel toinen http://www.youtube.com/watch?v=3E9y26-F5wA
 
Naisten kymppiläiset hoi!

Viimeisimmässä FIT lehdessä on viikko-kohtainen ohjelma nimenomaan naisten kymppiin treenaville :D
Kannattaa tsiikata :)

...ja takasin soffalle...
 
Mulle tulee tuo Fit lehti :)

tänään oli siis taas virallinen punnitus päivä ja vaaka näytti -1kg ou jee.
Ulkona on niin kökkö ilmoja ollu pari päivää että ei kauheasti lenkkeily kiinnostais ja salille tai jumppaan olisi kova hinku mutta en tiedä pääsenkö tänään tai huomenna...
 
Mulla paino samoissa lukemissa, kuin ennen raskautta. Tuntuu kuitenkin, että raskauden aikana reisiin ja takapuoleen kerääntyi kauheasti selluliittia? Mitenköhän siitäkin pääsisi eroon. Muutenkin nyt tuntuu paino olevan noususuhdanteessa emoticon  Jotenkin ollut niin laiska olo, kun neiti herää muutaman kerran joka yö keskustelemaan, ettei ole jaksanut edes hyötyliikuntaa harrastaa. Ennen käytiin muutaman kerran viikossa vaunuillen kaupassa ja samalla tehtiin pieni lenkki. Herkut pitäisi myös jättää vähemmälle. Ärsyttää myös, kun joudun syömään kortisonia ja naama ja vatsa sen vuoksi turvottaa. Jospa siitäkin pääsisi parin kk:n sisään jo eroon. Muilla täällä näyttääkin olevan hyvä tahti päällä emoticon Jospa sitä itsekkin innostuisi :) Eilen kävin uimahallissa, ja ajattelin josko sitä vaikka jaksaisi pari kertaa viikossa käydä. Saisi samalla hieman omaa aikaa emoticon
 
perrrrrrrkele!
Paino on niin piirua vaille alle 70 että oikein sapettaa lähteä viikonloppuna kaljottelemaan.
Oksutauti vei kolmekiloa joista yksi tuli takaisin. Nyt on sekin melkein karistettu ja sitten tietysti se koko kuuskymppi pitäis saada 5 alkavaksi tai edes sinne korville.
Mullakaan varressa ei mittaa ole. Olen 156senttiä lyhyt. Ja normaalipainonraja on kiloklubin mukaan mulla 60.8kg. Joten tässä soditaan vielä varmaan ensikesään asti.

Mutta siis kokonaisuudessaan mulla on lähtenyt nyt 7-8kg synnytyksestä.
 
Takaisin
Top