Kesäkuisten mammat! <3

Cucumama ja marttta, täällä sama pahoinvointi 24/7 tänään ei ehkä niin pahana ollu.. Koko ajan pitää jotain pientä syödä että olo olisi vähän edes siedettävä mutta se kun ei mitään saisi alas muutakun pakottamalla, jugurtti on kova juttu nyt sitä saa onneks jotenkin menemään. Yhden päivän sairaslomalla olin kun ei vain pystynyt töihin menemään, nyt lähdetään yrittämään iltavuoron tekemistä, jospa tää tästä helpottas..o_O
 
Cucumama ja marttta, täällä sama pahoinvointi 24/7 tänään ei ehkä niin pahana ollu.. Koko ajan pitää jotain pientä syödä että olo olisi vähän edes siedettävä mutta se kun ei mitään saisi alas muutakun pakottamalla, jugurtti on kova juttu nyt sitä saa onneks jotenkin menemään. Yhden päivän sairaslomalla olin kun ei vain pystynyt töihin menemään, nyt lähdetään yrittämään iltavuoron tekemistä, jospa tää tästä helpottas..o_O
Tsemppiä sullekin, hattua nostan että töihin meet, itellä ei mitään toivoakaan :sad001
 
Cucumama ja mirtzi_ ollaanko teillä työpaikalla tietoisia tilanteestanne? Itse olen nyt saikulla vatsataudin varjolla. Huomenna pitäisi yrittää mennä töihin. Työ aiheuttaa sikäli lisästressiä, sillä olen vielä koeajalla. Vaikka kyseessä onkin iso firma ja raskauden takia on hyvinkin turvassa, vaikka koeaika onkin, niin se jännittää silti kovasti. Jos olo jatkuu samanlaisena, en oikein näe muuta vaihtoehtoa kun kertoa jo piankin esimiehelle tilanne. Jatkuva vatsatauti tuskin menee läpi.

Tsemppiä täältä myös!
 
Cucumama ja mirtzi_ ollaanko teillä työpaikalla tietoisia tilanteestanne? Itse olen nyt saikulla vatsataudin varjolla. Huomenna pitäisi yrittää mennä töihin. Työ aiheuttaa sikäli lisästressiä, sillä olen vielä koeajalla. Vaikka kyseessä onkin iso firma ja raskauden takia on hyvinkin turvassa, vaikka koeaika onkin, niin se jännittää silti kovasti. Jos olo jatkuu samanlaisena, en oikein näe muuta vaihtoehtoa kun kertoa jo piankin esimiehelle tilanne. Jatkuva vatsatauti tuskin menee läpi.

Tsemppiä täältä myös!
Joo meillä työyhteisö tietää. Neuvolasta olen saikun saanut, ja sitä ennen työterveydestä. Kyllä työnantajan luulisi ymmärtävän. pahoinvointi voi kuitenkin kestää aika kauan...
 
Tsemppiä pahoinvoiville!

Itse taas toivon edes jotain oireita, että uskoisi kaiken olevan hyvin. Nyt vain pelkään oireettomuutta.
 
Tsempit pahoinvointia kärsville.
BellaMama, Onko sulla millaiset oireet ne pienetkin? Itellä aika vähemmän oireita kuin viime raskaudessa.Rintojen arkuus, turvotus ja vatsan nipistelyä.
 
Mä just kerkesin tänään miehelle sanoa, että alkaa vähän jännittää kun nyt on pari päivää ollut pahoinvointia tosi vähän. Niin eiköhän tänään taas oo ollut sellaisia ällötyksen hetkiä, että kauppareissukin oli yhtä tuskaa. Onneksi siellä oli pitsanmaistatuspiste, niin sai jotain suuhun ja olo helpotti heti vähän.
 
Heitsu, hieman rinnat arat kun koskee, turvotus, ja nyt kun olen juonut paljon kahvia kun on esikoisen synttärit niin vähän huono olo sen takia, kun ei kunnon ruokaa ole syönyt. Mutta koko aamuna ei edes etovaa oloa.
 
Moi, esittäydyn lyhyesti ennen iltapuuhia! Eli odotan kolmatta lasta, la näillä näkymin 13.6. Varmistunee 30. päivä ultrassa. Tämä raskaus oli iso yllätys mutta iloinen sellainen

Mulla on myös kovasti pahoinvointia.. Sen lisäksi oon ollut todella ahdistunut kun mulla on lääkityksiä joita en voi lopettaa mutta ne voi olla haitallisia
 
Cucumama ja mirtzi_ ollaanko teillä työpaikalla tietoisia tilanteestanne? Itse olen nyt saikulla vatsataudin varjolla. Huomenna pitäisi yrittää mennä töihin. Työ aiheuttaa sikäli lisästressiä, sillä olen vielä koeajalla. Vaikka kyseessä onkin iso firma ja raskauden takia on hyvinkin turvassa, vaikka koeaika onkin, niin se jännittää silti kovasti. Jos olo jatkuu
samanlaisena, en oikein näe muuta vaihtoehtoa kun kertoa jo piankin esimiehelle tilanne. Jatkuva vatsatauti tuskin menee läpi.

Tsemppiä täältä myös!

En ole vielä kertonut, että sen yhden päivän vatsataudin piikkiin olin poissa, mutta jos pahana jatkuu niin pakko kertoa kun tuskin monen viikon vatsatauti menee läpi..
 
Tsemppiä muillekin pahoinvoiville :Heartred Tänään on ollut ihan kauhee päivä tän oksetuksen kanssa! Töissä oli kauhee kiire eikä niin ehtinyt ajatella, mutta aina kun kerkesi pysähtyä, niin alkoi vatsassa velloa ja huimata. Töitten jälkeen vielä ystävä perheen lasten synttäreille juomaan kahvia kuppi tolkulla, koska "No Zenihän on kova juomaan kahvia, otas nyt vielä viides kuppi!" :depressed: Onneksi sain ujutettua sentään pari kuppia viemäriin ja lähdettiin kotiin juuri ennen viini tarjoilua.
 
Heitsu, hieman rinnat arat kun koskee, turvotus, ja nyt kun olen juonut paljon kahvia kun on esikoisen synttärit niin vähän huono olo sen takia, kun ei kunnon ruokaa ole syönyt. Mutta koko aamuna ei edes etovaa oloa.
Hieman samaa kuin mulla.Mulla vain tuota nipistelyä aika ajoin, unettomuutta ja huimausta pientä.Jospa oireita tulee enemmän pian :) vaikkakin jokainen raskaus on erilainen ja vähä oireisetkin raskaudet voivat päättyä hyvin :D
 
Kitina,Tervetuloa itsellä myös lääkitys mitä ei voi lopetta epilepsia lääkitys.Haitta lääkityksestä ei ole mutta foolihappo menee 5mg annoksella.
 
Hieman samaa kuin mulla.Mulla vain tuota nipistelyä aika ajoin, unettomuutta ja huimausta pientä.Jospa oireita tulee enemmän pian :) vaikkakin jokainen raskaus on erilainen ja vähä oireisetkin raskaudet voivat päättyä hyvin :D

Niimpä, itsellä vain aiemmat olleet runsasoireisia, joten siksi hirvittää. Edelleen painin sen suhteen menenkö yksityiselle varhaisultraan vai odotanko vain neuvolan ultran.
 
Niimpä, itsellä vain aiemmat olleet runsasoireisia, joten siksi hirvittää. Edelleen painin sen suhteen menenkö yksityiselle varhaisultraan vai odotanko vain neuvolan ultran.
Itsellä myös edellinen raskaus oli aika oireelinen.Rintojen arkuus, oksennuksen käyminen kurkussa, väsymys ja etova olo.Täytyy vain toivoa parasta että oireita tulee ja pienet oireet silti tuo vauvan :Heartred
 
Kohta pitäisi lähteä töihin. Aiheutan lisää huonoa oloa ajattelemallakin pahoinvointia. Kiva kierre. Aamun aloitin pää pytyssä, nyt on hieman rauhallisempi olo. Tunnen kuitenkin jo nyt kuinka vatsa on aloittamassa vellomista.
Vaikka toiset toivovat kovasti oireilua, on oma toiveeni, että tämä loppuisi :sad001 Ei vaan jaksa.
 
Hei kaikille! Mä hyppään joukkoon mukaan. LA ois 29.6 ja kolmas mulle, miehelle eka. Olo on molemmilla epätodellinen, tärppäs ekasta kierrosta. Viikot tällä hetkellä 4+1 eikä vielä oo pahoinvointia. Tissit ainoastaan arat.
 
Ootteko kokeillut pahoinvoivat noita pahoinvointirannekkeita? Mulla ei työnteosta tuu yhtään mitään ilman niitä, tosi suuri helpotus. Samoin syödä pitää tasaisin ajoin vähän kerrallaan. Tällä viikolla ei onneksi ole ollut yhtä paha olo kuin viimeviikolla. Vaikka varhaisultrassa kaikki oli hyvin niin silti on hiukan epätodellinen olo että jaksaako toinen olla kyydissä. Kovat työkiireet ja päälle pukkas vielä ihan älyttömän yskän. Tää su mennytkin leppäillen ja "akkuja ladaten".
 
Ootteko kokeillut pahoinvoivat noita pahoinvointirannekkeita? Mulla ei työnteosta tuu yhtään mitään ilman niitä, tosi suuri helpotus. Samoin syödä pitää tasaisin ajoin vähän kerrallaan. Tällä viikolla ei onneksi ole ollut yhtä paha olo kuin viimeviikolla. Vaikka varhaisultrassa kaikki oli hyvin niin silti on hiukan epätodellinen olo että jaksaako toinen olla kyydissä. Kovat työkiireet ja päälle pukkas vielä ihan älyttömän yskän. Tää su mennytkin leppäillen ja "akkuja ladaten".

Laitoin tänään miehen ostamaan ne, jos olisi yhtään apua. Oon valmis koittamaan mitä vaan.
Huomenna saan ne käsiini ja toivon, että helpottaa. Työpäivän selvisin yllättävän hyvin, mutta kotiin tullessa maha myllää taas kuin viimeistä päivää. jos rannekkeet toimii, niin ainakaan ihan vielä en niitä töissä pääse käyttämään. Työpaidan lyhyet hihat paljastaisivat heti :/

Toivottavasti sulla yskä hellittää :)
 
Takaisin
Top